تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

پرسش های رایج درباره میکروبلیدینگ و پاسخ کارشناس به شما

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
پرسش های رایج درباره میکروبلیدینگ و پاسخ کارشناس به شما

پس از استقبال گسترده‌ای که از مقاله میکروبلیدینگ به عمل آمد، پرسش‌های متعددی هم در این باره در ذهن افراد شکل گرفته بود. در این مقاله قصد داریم به پاسخ پرسش های رایج درباره میکروبلیدینگ بپردازیم. اگر در این زمینه پرسش یا ابهامی دارید، همراه ما باشید تا به پاسختان برسید.

ماندگاری میکروبلیدینگ چقدر است؟

ماندگاری میکروبلیدینگ چقدر است؟

اولین و مهم‌ترین پرسش های رایج درباره میکروبلیدینگ که خیلی زیاد هم تکرار می‌شود، پرسش درباره دوام آن است. ابروهای میکروبلید شده معمولاً بین یک تا ۳ سال دوام دارند. حداقل و حداکثر دوام رنگ این فرایند به چند عامل مهم بستگی دارد. اولین عامل میزان تبحر و صداقت آرایشگر شماست. اگر این فرد از مواد درجه یک استفاده کند، به‌ندرت رنگ آن تغییر کرده یا از بین می‌رود.

گزینه بعدی نوع پوست شماست. افرادی که پوست چرب دارند، به‌سختی می‌توان روی صورت آن‌ها میکروبلیدینگ انجام داد. همچنین زودتر هم رنگ کارشان از بین می‌رود. عامل مهم بعدی مراقبت‌های قبل و بعد از میکروبلیدینگ است. این مراقبت‌ها را در ادامه برایتان می‌آوریم.

چه علائمی بعد از میکروبلیدینگ طبیعی است؟

در طی چند ساعت اول بعد از قرار ملاقات، ممکن است ابروهای شما کمی حساس باشد، این طبیعی است. رنگ ممکن است بلافاصله بعد از انجام میکروبلیدینگ بسیار تیره به نظر برسد؛ اما با گذشت زمان و بهبود پوست، رنگ آن تا 60درصد روشن‌تر می‌شود. در حدود ۳ یا ۴ روز بعد شما دچار خارش یا پوسته‌پوسته شدن و همچنین گاهی سوزش خفیف خواهید شد. ابروهای خود را خراشیده یا دستکاری نکنید. بعد از ۴ هفته همه این علائم برطرف می‌شود و بهبود خواهید یافت.

چطور مطمئن شوم که این مدل ابرو به من می‌آید؟

چطور مطمئن شوم که این مدل ابرو به من می‌آید؟

یکی از نگرانی‌هایی که خیلی از افراد دارند و مانع از مراجعه آن‌ها به آرایشگاه برای میکروبلیدینگ می‌شود همین موضوع است که آیا ابروی میکروبلید شده به من می‌آید یا نه. این موضوع تا حدی مهم است که به یکی از پرتکرارترین پرسش های رایج درباره میکروبلیدینگ تبدیل شده است. در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که یکی از اقدامات قبل از انجام میکروبلیدینگ، قرینه‌سازی ابرو توسط آرایشگر است. این کار با ابزار دقیق انجام می‌شود. قبل از شروع کار آرایشگر جلوه نهایی را با شما هماهنگ می‌کند. با این توضیح نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

با ابروی میکربلید می‌توان نماز خواند؟

یکی دیگر از پرسش های رایج درباره میکروبلیدینگ که از سوی افراد مذهبی مطرح می‌شود، جواز این کار در دین اسلام است. پرسش این افراد این است که با ابروی میکروبلیدشده می‌توان وضو گرفت یا نماز خواند. در پاسخ این عزیزان هم باید بگوییم بله. همان طور که می‌دانید رنگدانه‌ای که در میکروبلیدینگ استفاده می‌شود، به لایه سطحی پوست نفوذ می‌کند و هیچ حجمی روی پوست باقی نمی‌گذارد. با این توضیح می‌توان با خیال راحت وضو گرفت و نماز خواند.

قبل از میکرو بلیدینگ چه کارهایی لازم است انجام دهیم؟

قبل از میکرو بلیدینگ چه کارهایی لازم است انجام دهیم

یکی دیگر از پرسش های رایج درباره میکروبلیدینگ، آشنایی با نحوه آماده‌شدن برای این فرایند است. در واقع باید بدانید قبل از این کار چه کارهایی را باید انجام دهید و از چه کارهایی پرهیز کنید.

  • در طی یک ماه قبل از میکروبلیدینگ، باید از انجام هرگونه لایه‌برداری، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ و لیزر درمانی خودداری کرده یا حداقل بعد از انجامشان حتماً از محصولات حاوی ویتامین A استفاده کنید. این روش‌هایی که گفتیم ممکن است به پوست آسیب برسانند یا ممکن است دارای موادی باشند که با رنگدانه ها تداخل داشته و در نتیجه بر نتایج تأثیر بگذارد.
  • یک تا دو هفته قبل از جلسه خود، از برداشتن، اپیلاسیون یا الکترولیز و همچنین درمان‌های زیبایی مانند بوتاکس یا تزریقات دیگر خودداری کنید.
  • از 48 ساعت قبل از قرار ملاقات خود از مصرف الکل، ایبوپروفن، آسپرین، قهوه، نیاسین و ویتامین E  خودداری کنید.
  • صورت برنزه یا آفتاب‌سوخته نداشته باشید.
  • همچنین به یاد داشته باشید که ممکن است هنگام پریود، به درد حساسیت بیشتری داشته باشید؛ بنابراین اگر تحمل درد را ندارید، روز دیگری برای میکروبلیدینگ مراجعه کنید.

مراقبت های بعد میکروبلیدینگ چیست؟

یکی دیگر از پرسش های رایج درباره میکروبلیدینگ که خیلی هم پرتکرار است، حول محور مراقبت‌های بعد از میکروبلیدینگ است. مراقبت‌های بعدی برای دستیابی به بهترین نتیجه و جلوگیری از عفونت ضروری است. البته معمولاً آرایشگران همه این توصیه‌ها را به مشتریان خود می‌کنند.

  • از یک پنبه با طوبت بسیار کم و آب استریل برای ازبین‌بردن خون یا مایعات لنفاوی استفاده کنید.
  • در هفته اول بعد از جلسه فعالیتتان را کاهش دهید تا بدنتان تعریق کمتری داشته باشد. بدین معنی که باید از رفتن به باشگاه، انجام ورزش، کارهای سنگین منزل، حمام گرم، سونا یا جکوزی دور باشید.
  • همچنین نمی‌توانید تا ۲۴ ساعت ابروها را خیس کنید؛ بنابراین طوری صورتتان را بشویید که ابروهایتان خیس نشود.
  • از دیگر نکاتی که باید بخاطر بسپارید، لمس نکردن به ابروهایتان است. آن‌ها را دستکاری نکنید.
  • از قرارگرفتن زیر نور مستقیم خورشید خودداری کنید.
  • به مدت 10 روز هیچ نوع لایه‌برداری یا لیزردرمانی انجام ندهید.
  • تا یک هفته از هیچ گونه محصولات زیبایی در ناحیه ابرو استفاده نکنید.
  • سعی کنید در معرض گردوغبار قرار نگیرید. هنگام رانندگی پنجره را پایین نیاورید تا باد مستقیم به ابروی شما نخورد.

هزینه میکروبلید ابرو چقدر است؟

هزینه میکروبلید ابرو چقدر است

میکروبلیدینگ روشی ارزان نیست و قیمت آن به طور متوسط ​​بین 500 هزار تا یک میلیون و 500هزار تومان است. جلسه بعدی که برای ترمیم مراجعه می‌کنید، معمولاً هزینه کمتری دارد و بین 200 تا 300 هزارتومان است. با این حال، وقتی در نظر بگیرید که هر روز صبح وقت خود را برای پرکردن ابروهای خود هدر نمی‌دهید یا چقدر این کار می‌تواند اعتمادبه‌نفس شما را تقویت کند، ارزش آن را دارد.

آیا انجام میکروبلیدینگ عوارض جانبی هم دارد؟

سؤال از عوارض جانبی هم یکی دیگر از پرسش های رایج درباره میکروبلیدینگ است. در جواب باید گفت عفونت و واکنش آلرژیک دو عارضه شایع در میکروبلیدینگ است. یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از عفونت، انجام تحقیق کافی در هنگام انتخاب تکنسین است. در چنین مواقعی در بین دوستان یا خانواده تحقیق کنید و سالنی را انتخاب کنید که امتحان خود را در این زمینه پس داده باشد.

اگر نگران واکنش آلرژیک هستید، می‌توانید قبل از انجام این کار، روی بخشی از پوستتان امتحان کنید. البته بعد از انجام میکروبلیدینگ، احساس سوزش و خارش و قرمزی برای چند ساعت و همچنین مقدار کمی خونریزی پراکنده طبیعی است. با این حال، اگر درد ادامه داشته باشد، محل مدنظر متورم شده یا شروع به نشت چرک کند، بلافاصله به پزشک مراجعه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره پرسش‌های رایج درباره میکروبلیدینگ صحبت کردیم. هر پرسش دیگری در این زمینه دارید، در بخش نظرات بنویسید تا کارشناسان فروشگاه اینترنتی اردمی به آن‌ها پاسخ دهند.

دیدگاه‌ها 2940بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه