تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

با ۷ عطر پاییزی زنانه آشنا شوید

زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با ۷ عطر پاییزی زنانه آشنا شوید

انسان‌ها ذاتاً تمایل به تنوع دارند و تغییر فصل بهانه‌ خوبی برای تنوع در لباس پوشیدن و استفاده از رایحه‌های جدید است. اکنون نیز که پاییز هزار رنگ را در پیش‌رو داریم زمان آن رسیده تا با رایحه‌های تابستانی خداحافظی کنید.

در تابستان بیشتر از عطرهایی استفاده می‌‌کنیم که رایحه‌ای ملایم و سرد دارند، این امر باعث شده است تا عطرهایی که رایحه‌های مرکبات یا گیاهان دریایی در آن‌ها استفاده شده‌ است در روزهای گرم تابستان طرفداران زیادی داشته باشد.

در این بین داستان برای شب‌های بلند و روزهای کوتاه پاییز و زمستان متفاوت است، در فصل پاییز  رایحه‌های گرم‌تر طرفداران بیشتری دارند.

از آنجایی که رایحه‌های معطر زیادی را در بازار شاهد هستیم به این فکر افتادیم تا برای راحتی شما فهرستی از عطر و ادکلن‌های پاییزی مخصوص بانوان را آماده کنیم. امیدواریم این فهرست تصمیم‌گیری شما را در انتخاب رایحه‌ مناسب برای فصل پاییز آسان‌تر کند.

۱- ادو پرفیوم ولوت ارکید TOM FORD (نمایش محصول)

ادو پرفیوم ولوت ارکید، ادوپرفیومی جدید از تام فورد است که هر بانوی آراسته‌ای را با عطر شکوفه‌های پرتقالش در فصل پاییز زیبا شیفته خود می‌کند. این ادو پرفیوم نمونه جدید از سری محصولات جادویی با رایحه‌های منحصربه‎فرد و بسیار هوس‌انگیز Velvet Orchid است که در روح شما تاثیر می‌گذارد و رایحه‌ای گرم و شیرین ارائه می‌دهد.

۲- ادو پرفیوم جادور Dior (نمایش محصول)

بانوان مشکل‌پسند پس از اسپری کردن جادور روی پوست و محل نبض خود، رایحه میوه‌های پاییزی را احساس خواهند کرد. این ترکیب شیرین و میوه‌ای، هیجان و شادی را به روح بانوان تزریق خواهد کرد. پس از مدتی، نت‌های میانی با رایجه گل‌های مریم، زنبق، رز و ارکیده از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این ترکیب گلی، تمرکز و آرامش درونی را در شما ایجاد می‌کند. با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی با رایحه مشک، چوب سدر و تمشک سیاه از راه رسیده و پس از استشمام بوی این نت‌های ناب، حس شادی و تعادل درونی خوبی خواهید داشت.

۳- ادو پرفیوم ایفوریا Calvin Klein (نمایش محصول)ادو پرفیوم ایفوریا Calvin Klein

ایفوریا را باید محبوب‌ترین ادکلن زنانه چند سال اخیر نامید که تناسب عجیبی با آنچه یک خانم از یک ادو پرفیوم شیک و جذاب با قیمتی معقول می‌خواهد دارد. ایفوریا به قدری محبوب است که همیشه اولین انتخاب مغازه‌داران برای پر کردن ویترین‌های‌شان است و این امر در کشور ما نیز به شدت صادق است. ادو پرفیوم زنانه ایفوریا کلوین کلاین محصول سال 2005 کمپانی معروف سی‌کی با رایحه گلدار و شرقی که دارد مناسب استفاده بانوان در شب‌های بلند و سرد پاییز و زمستان است.

ادو پرفیوم زنانه Euphoria Calvin Klein توسط Carlos Benaim و Loc Dong خلق شد، رایحه شیرین و گرم آن بسیار دلپذیر و جادویی بوده و در بین بانوان بسیار محبوب می‌باشد. این عطر به دلیل ماندگاری بالا و کیفیت خوبی که دارد هنوز نیز در زمره پرفروش‌ترین‌های سی‌کی قرار دارد.

۴- ادو پرفیوم بلک اوپیوم نویت بلانش Yves Saint Laurent (نمایش محصول)ادو پرفیوم بلک اوپیوم نویت بلانش Yves Saint Laurent

ادو پرفیوم بلک اوپیوم نویت بلنچ Yves Saint Laurent، دارای رایحه وانیل، قهوه و گل می‌باشد. استفاده از نویت بلنچ در شب‌های بهاری، پاییزی و زمستانی به بانوان پیشنهاد می‌شود. پس از استفاده کردن از این عطر، بوی انگور سیاه، گلابی، پرتقال و مرکبات را استشمام می‌کنید. این نت‌های شیرین و مرکباتی طراوت و شادابی را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی نت‌های میانی با وجود گل یاسمین، شکوفه‌ی پرتقال، چای و قهوه جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها هیجان و انرژی مثبت را در شما ایجاد می‌کنند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‎‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از مشک و چوب ساخته ‌شده‌اند. پس از استشمام این رایحه اعتمادبه‌نفس بالایی خواهید داشت.

۵- ادو پرفیوم توباکو وانیل TOM FORD (نمایش محصول)ادو پرفیوم توباکو وانیل TOM FORD

توباکو وانیل یکی دیگر از محصولات محافظت شده و بایگانی شده برند سلطنتی و بسیار رویایی تام فورد می‌باشد که این گروه متشکل از ۱۲ عطر تخصصی و بسیار خارق‌العاده و بی‌نظیر در جهان عطر است که در سال ۲۰۰۷ تولید شده است.

این ادوپرفیوم خاص، با عطر تند و شرقی که دارد مناسب آقایان و بانوان جذاب برای فصل رویایی پاییز است. نت آغازین پرفیوم توباکو وانیل تام فورد نت‌های تند با برگ تنباکو است و پس از مدتی نت‌های میانی با رایحه وانیل، کاکائو و شکوفه‌های تنباکو جایگزین نت‌های آغازین می‌شوند که حس آرامش و شادی را در شما بر می‌انگیزد و در نهایت نت‌های چوبی و میوه‌های خشک شده جایگزین نت‌های میانی می‌شوند.

۶- ادو پرفیوم فلاور بمب Viktor and Rolf (نمایش محصول)ادو پرفیوم فلاور بمب Viktor and Rolf

یکی از عجیب‌ترین عطرهایی که در سال 2005 تولید شده، محصولی از برند نام‌آشنای «ویکتور اند رالف» (Viktor & Rolf) است. این ادو پرفیوم زنانه «فلاور بامب» (Flowerbomb) نام دارد. فلاور بامب بوی شرقی، گلی و گرمی دارد و برای استفاده در تمامی فصول سال به غیر از تابستان پیشنهاد می‌شود. نکته‌ی عجیب و مهم درباره‌ی این عطر طراحی چهارنفره‌ی آن است. فلاور بامب توسط عطرسازهای مشهوری به نام «Olivier Polge»، «Carlos Benaim»، «Domitille Bertier» و «Dominique Ropion» انجام شده است.

فلاور بامب با ظاهر خیلی شیک و رنگ صورتی به‌خوبی در دست بانوان جا می‌شود.

۷- ادو پرفیوم کوکو نویر CHANEL (نمایش محصول)ادو پرفیوم کوکو نویر CHANEL

کوکو نویر در اوایل روزهای تولید و معرفی یعنی اواخر تابستان 2012 همه رکوردها و زحمات دیگر برندهای عطرسازی جهان را خنثی کرده و با قدرت تمام به‌عنوان بهترین ادو پرفیوم جهان برای خانم‌ها در سال 2012 تا کنون بر مسند قدرت نشست.
این ادوپرفیوم بسیار پرطرفدار با رایحه تلخ و گرم توسط Jacques Polge طراحی و ساخته شده است.

به پایان معرفی عطرهای پاییزی زنانه رسیدیم، امیدواریم توانسته باشیم در انتخاب عطرهای پاییزی به شما کمک کنیم. چنانچه شما تجربه استفاده از رایحه دیگری را در این فصل داشته‌اید در بخش نظرات ما و سایر کاربران را از آن بهره‌مند سازید.

دیدگاه‌ها 10126بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه