تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

با طراحی‌های ناخن مد پاییز آشنا شوید

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
با طراحی‌های ناخن مد پاییز آشنا شوید

رنگ‌های زیبا و دل‌فریب فصل پاییز انسان را به شوق می‌آورد، چه بهتر که از این شوق و اشتیاق برای زیبایی ناخن‌ها کمک بگیریم. اگر شما هم با ما موافق هستید در ادامه به زیباترین طراحی‌های ناخن پاییزی نگاهی خواهیم انداخت. بدون شک این طرح‌ها می‌توانند الهام خوبی برای طراحی ناخن باشند.

بیشتر ببینید: ناخن‌های خود را پاییزگونه طراحی کنید

۱. اُمبره آلبالوییاُمبره آلبالویی

تلفیق زیبای رنگ قرمز آلبالویی و بنفش در این طراحی چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. این طرح ناخن که از طیف رنگ تیره به روشن گرایش دارد ظاهر دست‌ها را شیک و جذاب می‌کند.
برای این طرح باید چند لایه لاک را با طیف روشن تا تیره بر روی ناخن‌ها بزنید.

۲. طرح ناخن جواهرنشانناخن جواهرنشان

این طرح، ناخن‌های شما را به زیبایی جواهر می‌کند. برای انجام این طرح نیاز به لاک‌هایی با رنگ‌های براق و جواهری مانند دارید. پس از اینکه با دقت ناخن‌ها را لاک زدید قبل از اینکه کامل خشک شوند، یک تکه جواهر مصنوعی با دقت بر روی مرکز ناخن قرار دهید. می‌توانید جواهرها را پس از خشک شدن ناخن با چسب بر روی ناخن قرار دهید.

۳. طرح ناخن با جلوه‌ای از شیشه‌های رنگیطرح شیشه‌های رنگی

با ترکیب چند رنگ مختلف می‌توانید نمایی از شیشه‌های رنگی را در ناخن‌های خود ایجاد کنید. برای دقت بیشتر پیشنهاد می‌کنیم سطح ناخن را به چند قسمت مختلف تقسیم کرده و قسمت‌هایی که قرار نیست در مرحله اول لاک بزنید را با نوار چسب بپوشانید، سپس محل مورد نظر را لاک بزنید و پس از خشک شدن این کار را برای سایر قسمت‌های سطح ناخن انجام دهید.

۴. طرحی زیبا با الهام از طرح‌های ناخن فرانسویطرح‌های ناخن فرانسوی

فرانسوی‌ها استعداد خاصی در طراحی ناخن دارند، برای این طرح که خلاقیت فرانسوی‌ها در آن کاملاً به چشم می‌خورد کافی است از لاکی با رنگ قرمز جگری استفاده نمایید و جذابیت سر ناخن‌ها را با لاک مشکی بیشتر کنید.

۵. طرح ناخن شیک و جذابطرح پاییزی

این طرح بر خلاف آنچه به نظر دشوار می‌رسد طرح ساده‌ا‌ی است اما در انجام آن باید دقت کنید. اگر از این طرح ناخن خوشتان آمده است باید ابتدا یک رنگ پایه را بر روی ناخن‌ها استفاده کنید و اجازه دهید کاملاً خشک شود.

سپس یکی از دست‌های خود را روی میز قرار دهید، پیشنهاد می‌کنیم سطح میز را نیز با کاغذ بپوشانید تا لاک بر میز نپاشد، سپس یک نی را از لاک پر کنید و در ارتفاعی حدود ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر داخل نی در حالی که به سمت ناخن‌‌های دست قرار دارد فوت کنید. این کار باعث می‌شود تا لاک روی ناخن‌ها بپاشد و ناخن‌ها ظاهری زیبا پیدا کنند.

۶. طرح ناخن مات و براقطرح ناخن مات و براق

برای این طرح، ناخن‌ها را به دو قسمت تقسیم کنید، قسمت اول را لاک براق بزنید و با مقداری فاصله، قسمت دوم را لاک مات بزنید. پیشنهاد می‌کنیم برای دقت بیشتر سطح قسمت دوم ناخن را با نوار چسب بپوشانید.

۷. کاشیکاری زیبا برای ناخن‌هاکاشیکاری زیبا برای ناخن‌ها

این طرح ناخن ممکن است زمان و دقت زیادی را طلب کند، اما ارزش وقتی که برای این طرح می‌گذارید را دارد و جلوه ناخن‌ها را شیک و جذاب می‌کند. برای این طرح از رنگ‌های دیگری که با فصل پاییز هماهنگی دارند نیز می‌توانید استفاده کنید.

۸. طرح ناخن پیچک ماتطرح ناخن پیچک مات

فصل پاییز رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز را در ذهن تداعی می‌کند اما رنگ سبز یشمی نیز از رنگ‌های زیبای فصل پاییز است که در این طرح ناخن شاهد آن هستیم. برای انجام این طرح ناخن کافی است سطح ناخن را قسمت‌بندی کرده و با نوار چسب بپوشانید، پس از لاک زدن به قسمت مورد نظر، این کار را برای سایر قسمت‌ها نیز انجام دهید. در نهایت نیز بسته به سلیقه خود چند تکه جواهر مصنوعی کوچک با چسب روی یک یا چند ناخن قرار دهید.

۹. طرح ناخن به رنگ برگ‌های زیبای پاییزیطراحی ناخن پاییزی

برگ درختان در پاییز رنگ‌های زیبایی به خود می‌گیرند، در این طرح نیز شاهد ناخن‌هایی هستیم که به رنگ‌های متنوع و شاد برگ درختان درآمده است. برای انجام این طرح باید ابتدا یک رنگ پایه برای سطح ناخن‌ها انتخاب کنید، سپس یک ابر آرایشی را به لاک آغشته کنید و آرام بر روی ناخن‌ها بزنید، این کار را با رنگ‌های مختلفی تکرار کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

۱۰. طرح ناخن کلاسیک و زیبا

این طرح که نمایی هندسی و زیبا دارد، طرح‌های ناخن قدیمی و کلاسیک را در ذهن تداعی می‌کند. در این طرح نیز می‌توانید با نوار چسب سطح ناخن را قسمت‌بندی کرده و با دقت لاک بزنید.

منبع: Goodhousekeeping دیدگاه‌ها 12710بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه