تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

بررسی اشتباه های رایج کرم پودر زدن در آرایش صورت پاییزی

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
بررسی اشتباه های رایج کرم پودر زدن در آرایش صورت پاییزی

خانم‌های زیادی را می‌شناسیم که زیرسازی آرایش آن‌ها در فصل پاییز خراب می‌شود و این اشکال را به گردن کرم پودر می‌اندازند. این افراد سعی می‌کنند با خرید بهترین کرم پودر جلوی خرابی زیرسازی آرایش را بگیرند. غافل از اینکه اشتباه هایی در زیرسازی انجام می‌دهند که دلیل اصلی خرابی آرایش صورت به حساب می‌آیند. به همین دلیل با توجه به اینکه همچنان به خرید بهترین کرم پودر و استفاده از آن تأکید داریم؛ پیشنهاد می‌کنیم در فصل پاییز از اشتباه های رایج کرم پودر زدن که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم، برحذر باشید.

خشک شدن بیش از حد پوست

مرطوب نکردن پوست یکی از اشتباه های رایج کرم پودر زدن است.خشک شدن بیش از حد پوست بعد از آرایش، از آن اشتباه های رایج کرم پودر زدن است. اگر پس از زیرسازی احساس کردید که پوست شما بیش از حد خشک می‌شود، به‌احتمال زیاد از کرم پودر با پوشش زیادی استفاده کرده‌اید و به اندازه کافی مرطوب کننده به پوست نزده‌اید؛ همین امر باعث خشکی بیش از‌ حد پوست شما شده است. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم قبل از زیرسازی، ابتدا به پوست خود مرطوب کننده بزنید و حدود ۳ تا ۵ دقیقه‌ صبر کنید تا مرطوب کننده کاملاً جذب پوست شود؛ سپس سروقت انجام مراحل دیگر زیرسازی بروید. با این روش خبری از خشکی پوست در کار نخواهد بود و صورت شما جلوه‌ای زیبا پیدا می‌کند.

حالت سفید و گچ مانند پوست

سفید کردن بیش از حد پوست یکی از اشتباه های رایج کرم پودر زدن است.معمولاً در فصل پاییز پوست انسان ظاهری زردتر از حالت عادی‌اش پیدا می‌کند و بعضی از کرم‌ پودرها نیز به‌جای پوشش این رنگ، جلوه‌ای خاکستری‌تر و  حالتی گچ مانند به پوست می‌دهند. این اشتباه هیچ ربطی به خرید کرم پودر ندارد و حتی اگر بهترین کرم پودر را خریده باشید باز هم زیاده‌روی در استفاده از آن، سفیدی بیش ار حد صورت را به دنبال دارد. خوشبختانه راه‌حل این مشکل بسیار ساده است و پیشنهاد می‌کنیم کرم پودر کمتری استفاده کنید. شما می‌توانید این کرم پودر را با مقداری کرم‌ مرطوب کننده مخلوط نمایید. در این شرایط کرم پودر را باید تنها به قسمت‌هایی که واقعاً نیاز به پوشش دارد، مانند پیشانی و بینی بمالید و تا جایی که می‌توانید در مصرف کرم پودر صرفه‌جویی کنید. پس برای داشتن یک آرایش زیبا بهتر است این اشتباه های رایج کرم پودر زدن را انجام ندهید.

روشن شدن بیش از حد گردن

تفاوت زیاد رنگ صورت و گردن یکی از اشتباه های رایج کرم پودر زدن است.اختلاف رنگ صورت و گردن یکی دیگر از اشتباه های رایج کرم پودر زدن است. خانم‌ها معمولاً فراموش می‌کنند که پوست گردن در حالت طبیعی نسبت به صورت رنگ روشن‌تری دارد؛ آن‌ها حین آرایش معمولاً به زیرسازی پوست صورت اکتفا می‌کنند و گردن را به اندازه کافی کرم پودر نمی‌زنند. برای پیشگیری از بروز چنین اشتباهی پیشنهاد می‌کنیم کرم پودر را به‌طور کامل روی گردن بمالید و مقداری برنزه کننده روی خط فک و پایین گردن بزنید تا پوشش طبیعی‌تری از زیرسازی ایجاد شود.

انتخاب کرم‌ پودری که با نوع پوست شما سازگاری ندارد

انتخاب کرم‌ پودری که با نوع پوست شما سازگاری نداردحتی اگر بهترین کرم پودر موجود در بازار را خریداری کرده باشید، اما این کرم پودر با پوست شما سازگار نباشد، آرایش جلوه‌ای نازیبا پیدا خواهد کرد. در نتیجه بهتر است اگر پوست چربی دارید، دور کرم پودرهای مرطوب کننده را خط بکشید. از طرف دیگر اگر پوست خشکی دارید، پیشنهاد می‌کنیم کرم پودرهای مات را کنار بگذارید. با این حساب بهتر است قبل از خرید کرم پودر، ابتدا نوع پوست خود را مشخص کنید تا از بروز این نوع اشتباه های رایج کرم پودر زدن در امان بمانید.

امتحان نکردن کرم پودرهای مختلف

امتحان نکردن کرم پودرهای مختلفامتحان نکردن کرم پودرهای مختلف، یکی دیگر از اشتباه های رایج آرایش است. هزارویک کرم پودر مختلف در بازار وجود دارد و اگر احساس کردید کرم پودری که خریده‌اید، آرایش خوبی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد، شاید با تغییر نوع کرم پودر،‌ به آرایشی مطلوب برسید. به همین دلیل هم هست که در کنار کرم پودرهای معمولی، کرم های فشرده، کرمی یا مایع را در بازار شاهد هستیم. برای رسیدن به زیباترین آرایش می‌توانید خلاقیت به خرج دهید؛ برای نمونه اگر کرم پودر مایع سازگاری خوبی با پوست شما دارد، می‌توانید آن را در فصل پاییز با مقداری هایلایتر مخلوط کنید.

تست نکردن رنگ کرم پودر قبل از خرید

تست نکردن رنگ کرم پودر قبل از خریدهم‌خوانی نداشتن رنگ کرم پودر با رنگ پوست، یکی از اشتباه های رایج کرم پودر زدن است. تست نکردن محصولات قبل از خرید در اغلب موارد باعث بروز چنین مشکلی می‌شود. دقیق‌ترین روش تشخیص بهترین رنگ کرم پودر، امتحان کردن مقداری از آن روی پوست است. فک و گونه‌ مناسب‌ترین نقاط برای تست کردن هستند. فراموش نکنید کرم پودری که رنگ آن با پوست شما در فصل تابستان سازگاری خوبی داشته، به‌احتمال زیاد مناسب پوست شما در پاییز نیست؛ چراکه رنگ پوست در تابستان تیره‌تر می‌شود و با فرارسیدن پاییز، پوست رنگ روشن‌تر به خود می‌گیرد.

نشُستن برس زیرسازی

نشُستن برس زیرسازیپیشنهاد می‌کنیم در کنار اهمیتی که برای خرید بهترین کرم پودر قائل هستید، حتماً به‌ خرید برس زیرسازی باکیفیت نیز توجه کنید؛ چراکه یکی از اشتباه های رایج کرم پودر زدن، تمیزنبودن برس آرایشی است. اگر می‌خواهید موهای برس باکیفیتی که خریده‌اید، به هم نچسبند، پس از هر بار استفاده، برس را به‌طور کامل بشویید. این کار نه‌تنها انتقال مواد زیرسازی با برس به صورت را راحت‌تر می‌کند، بلکه جلوی انتقال باکتر‌ی‌ها و عفونت های پوستی را هم می‌گیرد.

برای شما از اشتباه های رایج کرم پودر زدن گفتیم، اکنون نوبت شما است که تجربه‌های خود را در زیرسازی فصل پاییز با ما و دیگر همراهان اردمی در میان بگذارید. اگر هم قصد خرید بهترین کرم پودر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی بزنید. در این فروشگاه انواع کرم پودرها را با کیفیت‌های مطلوب از برند‌های معتبر گرد هم جمع‌ کرده‌ایم و به‌ شما قول می‌دهیم با نیم‌نگاهی به این محصولات، بهترین کرم پودر را خریداری نمایید. در پایان مقاله‌ی خواندنی «راهنمای خرید بهترین کرم پودر» را از دست ندهید.

منبع: Southernliving دیدگاه‌ها 6482بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه