تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

ورزش های مخصوص پوست صورت برای از بین بردن چروک و افتادگی

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
ورزش های مخصوص پوست صورت برای از بین بردن چروک و افتادگی

کارشناسان پوست و زیبایی، اثربخشی ورزش های مخصوص پوست صورت را هم‌سو با کارآیی بهترین کرم دور چشم می‌دانند. از آنجایی که روش‌های طبیعی طرف‌داران زیادی پیدا کرده‌اند، در محافل پوست و زیبایی ورزش های مختلفی را برای از بین‌ بردن چین و چروک دور چشم سراغ داریم. در نتیجه با توجه به این که ورزش های ضدپیری صورت به لحاظ مالی نیز هزینه‌ای را در بر ندارند، بهتر است در کنار مشاوره برای خرید بهترین کرم دور چشم، ورزش های ضد پیری صورت را انجام دهید. در نتیجه در ادامه روش‌هایی مؤثر و کارآمد برای از بین بردن چین و چروک دور چشم را با شما در میان می‌گذاریم.

ورزش مخصوص چین و چروک پیشانی

ورزش مخصوص چین و چروک های پیشانی

یکی از راه های بهبود افتادگی و چروک صورت به‌کاربردن ورزش های مخصوص پوست صورت است. در همین راستا برای از بین بردن چین و چروک های صورت از ورزشی آسان شروع می‌کنیم، در این ورزش انگشت‌های دو دست را روی مرکز پیشانی قرار دهید و انگشتان را به سمت بیرون در حالت دورانی روی پوست مالش دهید تا چین و چروک های پیشانی حالتی صافت و کشیده پیدا کنند. برای اثربخشی بیشتر باید این ورزش را روزی ۲۰ بار انجام دهید.

ورزش مخصوص چین‌ و چروک دور چشم

ورزش مخصوص چین‌ و چروک های دور چشم

به‌راحتی می‌توانید با انجام ورزش های مخصوص پوست صورت تا حد بسیاری از شر چروک، افتادگی و حتی تیرگی دور چشم خلاص شوید. برای این کار فقط کافی است انگشت نشانه یا حلقه را در گوشه بیرونی چشم قرار دهید و پوست این ناحیه را به سمت بالا بکشید. سپس پلک پایین را به بالا بکشید و این فرایند را به گونه‌ای انجام دهید که احساس کشش را در پوست دور چشم کاملاً متوجه شوید. ورزشی که به آن اشاره شد را روزی ۱۰ بار تکرار کنید و برای اثربخشی بیشتر، در کنار این نرمش، حتماً از بهترین کرم دور چشم کمک بگیرید.

ورزش مخصوص از بین بردن غبغب

ورزش مخصوص از بین بردن غبغب

گردن خود را صاف نگه دارید و مقدار کمی به بالا نگاه کنید. سپس لب پایینی خود را روی لب بالایی قرار دهید تا کشیدگی پوست زیر چانه را احساس کنید. در این مرحله کف دست را با فشار روی زیر چانه به مدت ۵ ثانیه بمالید و رها کنید. این فرایند باید روزی ۱۰ بار تکرار شود. انجام این ورزش نه تنها غبغب را از بین می‌برد، بلکه پوست ناحیه چانه را نیز قوام‌ می‌بخشد.

ورزش مخصوص صاف‌ کردن خط فک

ورزش مخصوص صاف‌ کردن خط فک

یکی دیگر از ورزش های مخصوص پوست صورت، انجام حرکاتی برای صاف کردن خط فک است. برای انجام این کار، به سقف نگاه کنید و کام دهان‌ خود را با زبان لمس کنید. این حالت را باید به گونه‌ای انجام دهید که لمس کام دهان با زبان، باعث کشیدگی پوست گردن شود. ورزش مخصوص صاف کردن خط فک را روزانه ۵ بار به مدت ۳۰ ثانیه انجام دهید.

ورزش مخصوص چین و چروک دور دهان

ورزش مخصوص چین و چروک دور دهان

تجربه نشان داده است چین و چروک ها پس از دور چشم، بیشتر در ناحیه دور دهان ایجاد می‌شوند و به همین دلیل در کنار خرید بهترین کرم دور چشم، استفاده از کرم های ضدپیری در قسمت دور دهان طرف‌دران بسیاری دارد. در کنار این کرم‌ها پیشنهاد می‌کنیم برای کاهش چین و چروک های دور دهان، هوا را به داخل دهان فرو ببرید و پشت لب‌های بالا و پایین نگه دارید یا به اصطلاح‌، لب های خود را باد کنید. این روش کشیدگی چین‌ و چروک دور دهان را به دنبال دارد و اگر روزانه ۱۰ مرتبه به مدت ۵ ثانیه این ورزش را انجام دهید، پس از مدتی شاهد کاهش چین و محسوس چروک های دور دهان خواهید بود.

ورزش مخصوص برجستگی استخوان گونه

برجستگی استخوان گونه

برای برجسته‌جلوه دادن استخوان گونه، لب‌ پایین را روی دندان‌های پایین خود لوله کنید در این حالت لبخند بزنید و با زاویه‌ای ۴۵ درجه به بالا نگاه کنید، این ورزش را باید به شکلی انجام دهید که ماهیچه‌های گونه کشیده شود. ورزش جالب دیگری که برای برجسته‌ جلوه‌دادن استخوان گونه پیشنهاد می‌شود، باد کردن و نگه داشتن هوا در گونه ها است. در این حالت هوا را داخل گونه ها به مدت ۵ ثانیه نگه دارید و سپس خارج کنید. انجام این ورزش بسیار راحت است و در اوقات فراغت و حین تماشای تلویزیون، آشپزی یا رانندگی می‌توانید با این ورزش، جلوه برجسته‌ای به استخوان گونه بدهید.

ورزش مخصوص بالا نگه داشتن ابرو

بالا نگه داشتن ابرو

افرادی که به دنبال خرید بهترین کرم دور چشم هستند، به‌خوبی می‌دانند که رابطه مستقیمی میان کشیدگی ابرو به سمت بالا و چین و چروک دور چشم وجود دارد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم در کنار ورزش مخصوص کاهش چین و چروک دور چشم، ورزش مخصوص بالا نگه داشتن ابرو را نیز انجام دهید. برای انجام این ورزش، سرانگشتان خود را زیر ابروها بگذارید و پوست این ناحیه را به آرامی به سمت بالا و خارج صورت بکشید. این کار را به گونه‌ای انجام دهید که پوست پیشانی حالتی چین و چروک‌‌دار پیدا نکند و چشم‌ها نیز در این ورزش باید کاملاً باز باشد.

انجام این ورزش باید ۱۰ ثانیه طول بکشد. سپس در حالی که سرانگشتان خود را همچنان زیر ابروها نگه داشته‌اید، فشار به سمت بالا را متوقف کنید و ابرو را به مقدار بسیار کمی به سمت پایین بکشید تا حالت اخم ملایمی برای ابروها ایجاد شود و پس از گذشت ۵ ثانیه، سرانگشتان خود را بردارید. این ورزش را روزی ۷ تا ۱۰ بار انجام دهید.

امیدواریم با انجام این ورزش های مخصوص پوست صورت هرگز روی پیری و چین و چروک‌‌ صورت را نبینید، اما از آنجایی که استفاده از کرم‌های ضدپیری، اثربخشی ورزش های صورت را افزایش می‌دهد، پیشنهاد می‌کنیم در کنار این ورزش ها، حتماً بهترین کرم دور چشم موجود در بازار را خریداری نمایید. در نتیجه برای اینکه کار شما را راحت کنیم، مجموعه‌ای از کرم‌های دور چشم عالی و باکیفیت را در فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی برای شما آماده‌ کرده‌ایم، تا از میان این کرم‌ها، بهترین کرم دور چشم را خریداری نمایید.

منبع: Agebeautifullyskincare دیدگاه‌ها 7857بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه