تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

بررسی انواع پنکیک به همراه آموزش بهترین روش پنکیک زدن

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
بررسی انواع پنکیک به همراه آموزش بهترین روش پنکیک زدن

خیلی از ما در انتخاب بهترین مارک پنکیک شکی نداریم و به‌خوبی می‌دانیم که یک پنکیک عالی و باکیفیت، آرایشی زیبا و جذاب را تضمین می‌کند. البته خرید پنکیک کار چندان ساده‌ای نیست. از آنجایی که تولیدکنندگان لوازم آرایش، پنکیک های مختلفی را با کاربردهای متفاوت روانه‌ی بازار کرده‌اند، بدون آشنایی با انواع پنکیک نمی‌توان بهترین محصول را خریداری کرد. از طرف دیگر نوع پوست نیز اهمیت بسیاری در انتخاب پنکیک مناسب دارد. در نتیجه در ادامه با هم به انواع پنکیک های موجود در بازار نگاهی می‌اندازیم تا با شناخت کاملی از این محصولات، بهترین آن‌ها را بسته به نوع پوست خود و توقعی که از آرایش دارید، انتخاب نمایید. در انتها نیز پس از بررسی انواع پنکیک به آموزش پنکیک زدن پرداختیم. پس پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

انواع پنکیک

انواع پنکیک

قبل از شروع آموزش پنکیک زدن بهتر است به بررسی انواع آن بپردازیم. بعد از انتخاب مناسب‌ترین محصول برای نوع و نیاز پوست، به کمک شیوه‌هایی که در ادامه مطرح خواهیم کرد خود را مهمان یک آرایش زیبا کرده و از آن لذت ببرید.

  • پنکیک غیرفشرده:  این پنکیک ترکیباتی نرم و ملایم دارد. اگر به دنبال آرایشی طبیعی و زیبا می‌گردید، برس آرایش را به پنکیک غیرفشرده آغشته کنید و آرایشی جذاب را برای چهره خود به ارمغان بیاورید.
  • پنکیک فشرده: این پنکیک ها که در بازار با نام پنکیک کامپکت نیز شناخته می‌شوند، گزینه‌ی خوبی برای ترمیم آرایش در بیرون از منزل به حساب می‌آیند. در نتیجه اگر به فکر خرید بهترین مارک پنکیک افتاده‌اید و شاغل هستید، پنکیک فشرده گزینه‌ی خوبی برای حفظ زیبایی آرایش شما در طول روز شناخته می‌شود.
  • پنکیک نیمه براق: این دسته از پنکیک ها بدون اینکه پوست را براق کنند، بسیار شفاف بوده و حالتی جوان و شاداب به پوست می‌دهند.
  • پنکیک مات: همان‌گونه که از نام این پنکیک ها پیداست، نمایی مات و زیبا برای پوست ایجاد می‌کنند. با استفاده از پنکیک مات آرایش ماندگاتری خواهید داشت.

روش های پنکیک زدن

آموزش پنکیک زدن

برای اینکه پنکیکی که می‌زنید، روی صورت حالتی ضخیم و غیر طبیعی پیدا نکند، ابتدا پوست را زیرسازی کرده و کانسیلر بزنید. اگر پوست چربی دارید، با تکه‌ای دستمال کاغذی، چربی پوست را بگیرید و صورت را آماده پنکیک زدن کنید. در ادامه برای شما آموزش پنکیک زدن با اسنفج آرایشی و همچنین با برس آرایشی را آماده کرده‌ایم:

  • پنکیک‌ زدن با اسفنج آرایشی

۱. گام اول در آموزش پنکیک زدن آغشته کردن اسفنج به مقدار زیادی پنکیک است.
۲. به‌آرامی اسفنج را روی صورت بمالید. در این حالت مواظب باشید که زیرسازی که قبلاً انجام داده‌اید خراب نشود. سپس پنکیک بیشتری بزنید تا آرایش تثبیت شود.
۳. برای قسمت‌های کوچک و ظریف صورت مانند گوش و بینی، اسفنج آرایشی را تا کنید و به‌آرامی این قسمت‌ها را با پنکیک پوشش دهید.
۴. در نهایت برای اینکه از مقدار پنکیکی که روی صورت زده‌اید، اطمینان‌خاطر حاصل کنید، با کف دست، روی گونه ها بکشید. در این حالت اگر بهترین مارک پنکیک را خریداری کرده باشید، پوست شما باید حالتی نرم و درعین‌حال بدون چربی پیدا کرده باشد. سپس اضافی پنکیک را با اسفنج آرایشی پاک کنید.

  • پنکیک زدن با برس آرایشی

۱. برس بزرگ آرایشی بهترین گزینه برای پنکیک زدن به حساب می‌آید.
۲. این برس را به مقدار زیادی پنکیک آغشته نمایید. برس را تکان دهید تا پنکیک اضافی آن گرفته شود. سپس پنکیک زدن را از قسمت‌هایی که آرایش زودتر پاک می‌شود، مانند گونه‌ها، پیشانی و اطراف بینی شروع کنید. سپس پنکیک را به قسمت‌های بیرونی صورت بمالید. برس آرایشی باید به اندازه‌ی کافی به صورت نزدیک شود تا پنکیکی که می‌زنید حالتی زیبا و بی‌عیب پیدا کند.

نکته مهم: در آموزش پنکیک‌ زدن برای پوست خشک ذکر نکته‌ای که در ادامه مطرح می‌کنیم خالی از لطف نیست. پس از اینکه تمام قسمت‌های صورت را کاملاً یکدست زیرسازی کردید، پنکیک را به‌آرامی به قسمت‌های خشک پوست بمالید و دور چشم را پوشش دهید. در نهایت پنکیک اضافی را با برس پاک کنید. برای افرادی که پوست چرب دارند، بهتر است قسمت‌هایی از پوست که چربی بیشتری دارد را با لایه‌ای اضافی از پنکیک پوشش دهند و توجه ویژه‌ای به پوشش کامل پیشانی و بینی داشته باشند.

سخن آخر

امیدواریم بعد از انتخاب بهترین مارک پنکیک و آموزش پنکیک زدن که در این مقاله به آن اشاره کردیم، چهره‌ی خود را میزبان آرایشی خاص و متفاوت کنید. با این حساب اگر به فکر خرید یک پنکیک عالی و باکیفیت افتاده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان برند‌های معتبری که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین پنکیک مناسب نوع و نیاز پوست خود را خریداری نمایید. در پایان خواندن مقاله‌ای دیگر از تیم تحریریه‌ی اردمی با عنوانِ «نکات مهم برای انتخاب بهترین مارک پنکیک و روش استفاده از آن» خالی از لطف نیست.

منبع: Kanebo دیدگاه‌ها 6210بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه