تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

فواید و معایب اکستنشن مژه چیست؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
فواید و معایب اکستنشن مژه چیست؟

انتخاب بهترین مارک ریمل یکی از راه های داشتن مژه های پرپشت و بلند و همچنین آرایش چشم زیبا و جذاب است. در این بین کاشت مژه موقت یا اکستنشن مژه یکی از دیگر راه‌های محبوب و رایج است. دانستن مزایای اکشتنشن مژه در کنار معایب آن، کار انتخاب بین کاشت مژه موقت یا استفاده از ریمل را راحت‌تر می‌کند. بر همین اساس قصد داریم در این مقاله به بررسی فواید و معایب اکستنشن مژه بپردازیم؛ پس پیشنهاد می‌کنیم تا پایان همراه ما باشید.

اکستنشن مژه چیست

اکستنشن مژه چیست

منظور از اکستنشن مژه، استفاده از تارهای طبیعی یا مصنوعی است که به حالت تار‌به‌تار روی ساقه مژه های طبیعی با چسب مخصوص قرار می‌گیرند. این فرایند نیاز به زمان و دقت بسیاری دارد. اگر از مژه های اکستنشن شده، به‌خوبی مراقبت شود و هر ۲ تا نهایتاً ۳ هفته مژه ها را ترمیم کنیم، دوام اکستنشن مژه‌ افزایش پیدا می‌کند؛ اما رسیدگی نکردن به مژه های اکستنشن شده، ماندگاری کوتاه‌مدت آن‌ها را به دنبال دارد. مدت ترمیم اکستنشن مژه، به سرعت رشد مژه های طبیعی و نحوه‌ی نگهداری این مژه ها بستگی دارد. در نتیجه به لحاظ هزینه می‌توان گفت خرید بهترین مارک ریمل، قیمتی کمتر از اکستنشن مژه دارد. در ادامه پس از بیان اقدامات لازم برای کاشت موقت مژه به بررسی فواید و معایب اکستنشن مژه می‌پردازیم.

قبل از اکستنشن مژه چه باید کرد

کارهایی که قبل از اکستنشن مژه باید انجام دهیم

قبل از بررسی فواید و معایب اکستنشن مژه لازم است به اقداماتی که برای انجام کاشت موقت مژه لازم است بپردازیم.

  • انتخاب مژه کار حرفه ای: برای شما گفتیم که اکستنشن مژه، فرایندی دقیق و ظریف است؛ در نتیجه باید حتماً مژه کار حرفه‌ای را انتخاب کنید که تخصص ویژه‌ای در اکستنشن مژه دارد.
  • انتخاب حالت اکستنشن مژه: انتخاب مدل اکستنشن مژه همانند مدل کوتاهی مو باید قبل از انجام آن مشخص شود تا از این طریق اکستنشن نهایی، دقیقاً همان چیزی باشد که دل‌خواهتان است و انتظار دارید.
  • آشنایی با فرایند اکستنش مژه: بسته به مهارت و دقت مژه کار، اکستنشن مژه چیزی بین ۹۰ تا ۱۸۰ دقیقه زمان می‌برد؛ در نتیجه قبل از انجام این کار باید در نظر داشته باشید که با فرایندی زمان‌بر طرف هستید و برنامه ریزی لازم را به عمل بیاورید.

مزایای اکستنشن مژه چیست

فواید

برای بررسی فواید و معایب اکستنشن مژه ابتدا از مزایای آن شروع می‌کنیم. در ادامه به بیان مهم‌ترین آن‌ها پرداخته‌ایم.

  • ایجاد ظاهری جذاب و زیبا برای مژه ها: همیشه داشتن مژه های پرپشت و بلند زیبا بوده و افراد بسیاری دوست دارند که مژه هایی این‌گونه داشته باشند. با این حساب یکی از مهم‌ترین مزایای اکستنشن مژه ایجاد جذابیت دوچندان برای چشم و در کل صورت است.
  • اکستنشن مژه دوام بیشتری دارد: ریمل را باید هر روز روی مژه ها بمالید؛ اما اکستنشن مژه در یک جلسه انجام می‌شود و همان‌گونه که اشاره کردیم، دوام آن با ترمیم‌های بعدی افزایش پیدا می‌کند. از طرف دیگر احتمال ریختن ریمل و لکه‌ انداختن روی پوست زیر چشم وجود دارد.
  • اکستنشن مژه صرفه‌جویی زمان را به دنبال دارد: ریمل برای آرایش چشم باید هر روز استفاده شود و شب‌ها نیز وقتی را برای پاک کردن آن به کمک پاک کننده آرایش چشم باید کنار بگذارید؛ اما اکستنشن مژه در هر ماه ۲ بار نیاز به ترمیم دارد و وقت بسیار کمتری را از شما می‌گیرد.
  • اکستنشن مژه معمولاً ماه‌ها دوام می‌آورد: دقت و استمرار در ترمیم اکستنشن مژه، دوام آن را چندین ماه افزایش می‌دهد.

معایب اکستنشن مژه چیست

معایب اکستنشن مژه

برای بررسی فواید و معایب اکستنشن مژه این بار نوبت به بیان معایب آن می‌رسد.

  • قیمت گزاف: هزینه اکستنشن مژه از خرید بهترین مارک ریمل به مراتب بیشتر است و اگر هزینه‌های ترمیم اکستنشن را هم به آن اضافه کنیم، با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت که اکستنشن چندین برابر ریمل برای شما آب می‌خورد. این در حالی است که شما برای کاشت مژه به یک متخصص مراجعه کنید. در غیر این صورت هزینه جبران خسارت کاشت بی کیفیت مژه را نیز به دیگر هزینه‌ها اضافه کنید.
  • زیبا نگه‌داشتن اکستنشن مژه دشوار است: حفظ زیبایی اکستنشن مژه تنها به جلسه‌های ترمیم خلاصه نمی‌شود و باید همیشه مواظب حفظ زیبایی آن باشید. هنگام خواب، آرایش کردن، حمام رفتن و … باید حتماً حواستان به مژه ها باشد که این خود نوعی سلب آسایش محسوب می‌شود.
  • عفونت و ریزش مژه های اصلی: در صورتی که کاشت مژه موقت توسط متخصص و با مواد با کیفیت انجام نشود، عفونت های چشمی و ریزش مژه ها حداقل واکنش چشم به این اقدام نامناسب است.

امیدواریم با توجه به مطالبی که درباره فواید و معایب اکستنشن مژه مطرح کردیم، انتخاب مناسبی میان اکستنشن مژه و بهترین مارک ریمل انجام دهید. با این حساب اگر ترجیح می‌دهید به جای اکستنشن مژه، از یک ریمل عالی و باکیفیت برای جذابیت مژه‌های خود کمک بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به ریمل‌های فروشگاه اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بیاندازید و از میان ریمل‌های باکیفیتی که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین مارک ریمل را خریداری نمایید. در پایان خواندن مقاله‌ی «باید ها و نباید های بسیار مهم برای استفاده درست از ریمل» خالی از لطف نیست.

منبع: Paulaschoice دیدگاه‌ها 13653بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه