تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آیا با محصولات پرپشت کننده ابرو آشنایی دارید؟

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
آیا با محصولات پرپشت کننده ابرو آشنایی دارید؟

پرپشت کننده ابرو یک محصول آرایشی برای یک‌دست کردن ابروهای کم‌پشت و ناهموار است. پرکننده‌های ابرو برخلاف رنگ، سایه‌ای لای ابروها ایجاد می‌کنند به طوری که تصور می‌شود ابروی واقعی است.

انواع پرپشت کننده ابرو

پرپشت کننده ابرو مدل‌های مختلفی دارد و بسته به نیاز هر فرد فرق می‌کند. برخی تاتوی ابرو را انتخاب می‌کنند که مدت زمان بیشتری فضای خالی داخل ابروها را پر می‌کند. اکثر افراد می‌دانند که ابرو تاثیر مهمی بر جذابیت چهره آن‌ها دارد. به همین دلیل، وقت و پول زیادی صرف مرتب کردن و شکل دادن به ابرو می‌کنند.

تاتوی ابرومتاسفانه برخی از افراد ابروهای کم‌پشتی دارند و مابین ابروهای عده‌ای دیگر فضای خالی وجود دارد که هیچ تار مویی وجود ندارد. این نقاط ممکن است به دلیل رد زخم‌ها (مثلا شکستگی ابرو) ایجاد شده باشند. ابروهای کم‌پشت را می‌توان با پرکننده ابرو کامل کرد و بخش‌های بدون مو را پوشش داد.

دو نوع از پرکننده‌های ابرو، مداد و ماژیک ابرو هستند. مداد ابرو رنگ روغنی دارد که می‌توان با آن داخل ابرو را پر کرد و شکل داد. ماژیک ابرو حاوی مایع رنگی است که با آن می‌توان کم‌پشتی یا جاهای خالی وسط ابرو را پوشش داد. هر دوی این محصولات کاربردهای خاص خود را دارند و می‌توان با آن‌ها رنگ را به طور کنترل شده به ابرو کشید.

 

شیوه استفاده از پرکننده‌های ابرو

پرکردن ابروهابرخی افراد ترجیح می‌دهند پرکننده را با برس به ابرو بزنند. واکس و پودر ابرو برای این کار مناسب هستند. برخی از شرکت‌ها پودر، واکس و رنگ‌های مکمل ابرو را به صورت محصولات جداگانه می‌فروشند. می‌توان واکس ابرو را استفاده کرد و سپس با پورد ابرو آن را تثبیت کرد. برخی فکر می‌کنند پودر ابرو حالت طبیعی‌تری به ابرو می‌دهد اما استفاه از آن نیاز به مهارت و تمرین زیاد دارد تا بتوان مدل مطلوب را روی ابرو اعمال کرد.

یکی از معایب پرکننده‌های ابرو این است که باید هر روز آن‌ها را تجدید کنید. برای افرادی که جای خالی زیادی در ابروها دارند، تاتو گزینه‌ی بهتری است. تاتو، روش خاصی از زدن رنگ زیر پوست است که ممکن است کمی دردناک، مخاطره‌آمیز و گران باشد؛ اما مزیت آن این است که تا مدت زیادی یک ابروی سالم و کامل خواهید داشت.

ممکن است شما با موارد مشابهی آشنا باشید که در این مقاله به آن‌ها اشاره نشده است؛ در اینصورت خوشحال خواهیم شد که آن‌ها را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Wisegeek دیدگاه‌ها 3095بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه