تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آموزش مرحله به مرحله حالت دادن ابرو با کمک کانسیلر

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
آموزش مرحله به مرحله حالت دادن ابرو با کمک کانسیلر

تقریباً همه‌ی خانم‌ها به‌خوبی در جریان هستند که کانسیلر چیست و روش های جالبی را برای استفاده از کانسیلر برای پوشش عارضه های صورت می‌شناسند. با این حال کمتر کسی را سراغ داریم که روشی برای حالت دادن ابروها با کانسیلر سراغ داشته باشد. ابرو در آرایش، نقش قاب چهره را ایفا می‌کند و حالت زیبای آن، تداعی‌کننده‌ی زیبایی تمامی صورت است؛ بنابراین باید توجه خاصی به حالت ابروها داشته باشیم. به همین دلیل در این مقاله با آموزش گام به گام مراحل حالت دادن به ابرو با کانسیلر در کنار شما هستیم.

گام اول: انتخاب رنگ مناسب برای کانسیلر

تشخیص درست رنگ کانسیلر

افرادی که با کانسیلر آشنایی دارند و به‌خوبی می‌دانند که کانسیلر چیست، حتماً در جریان هستند که رنگ‌های مختلف کانسیلر چه کاربردی دارند. در واقع هر کدام از عارضه‌های صورت با کمک رنگ خاصی از کانسیلر پوشانده می‌شود. برای مثال جوش های قرمز را با کانسیلر سبز می‌پوشانند. همچنین برای پوشش تیرگی زیر چشم، با توجه به شدت کبودی آن از کانسیلر زرد یا نارجی یا طیف هلویی استفاده می‌کنند. بر اساس قانون نانوشته‌ای در انتخاب رنگ کانسیلر، برای هایلایت‌کردن صورت باید همیشه رنگ کانسیلر را یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست خود انتخاب کنیم. از آنجایی که کیفیت کانسیلر اهمیت‌ بسیاری در نتیجه‌ی نهایی دارد، پیشنهاد می‌کنیم بهترین مارک کانسیلر را خریداری کنید.

همان طور که گفتیم برای حالت دادن به ابرو با کانسیلر به رنگی یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست نیاز داریم. به‌منظور انتخاب دقیق رنگ کانسیلر، مقداری از آن را روی پوست بمالید. اگر رنگ کانسیلر روشن‌تر از طیف پوست شما بود و به‌رغم روشن‌بودن، ظاهری طبیعی روی پوست شما ایجاد می‌کرد، این کانسیلر برای حالت دادن به ابروهای شما مناسب است. مقدار پوشش کانسیلر نیز اهمیت فراوانی در حالت‌ گرفتن ابروها دارد. بسته به صلاح‌دید و تجربه‌ی خود، کانسیلری با پوشش کم یا زیاد انتخاب کنید.

گام دوم: حالت دادن به ابروها

حالت دادن به ابروها

آرایش زمانی جذاب می‌شود که قبل از استفاده از کانسیلر، ابروها را به شکل دل‌خواه حالت دهیم. منظور از حالت دادن به ابروها، اصلاح تارهای نامرتب ابرو و ایجاد خطی فرضی و مرتب برای ترسیم کانسیلر است. برای انجام این کار، دقت بیشتری برای اصلاح کمان ابرو به کار گیرید. کمان ابرو، به لحاظ زیباشناسی به‌عنوان کانون جذابیت ابرو شناخته می‌شود. به افرادی که ابروهای کم‌رنگی دارند پیشنهاد می‌کنیم رنگ تیره‌ به ابروهای خود بزنند. همچنین اگر تارهای ابروی آن‌ها بیش از حد بلند است، آن‌ها را با دثت و به کمک قیچی کوچک و تیز، کوتاه کنند.

گام سوم: پر کردن قسمت های خالی ابرو

پر کردن قسمت های خالی ابرو

پس از مرتب کردن ابرو، قسمت‌های خالی آن بیشتر مشخص می‌شود. برای اینکه ابروهایتان حالتی پر پشت، زیبا و یکدست داشته باشد با کمک مداد یا ژل ابرو، قسمت‌های خالی ابرو را پر کنید. حین انجام این کار به کمان ابرو حالتی طبیعی و زیبا بدهید. در نهایت برای جذابیت بیشتر ابروها، با برس و ژل ابرو، تارهای ابرو را به سمت بالا بکشید. این کار قبل از حالت دادن به ابرو با کانسیلر بسیار ضروری است.

گام چهارم: حالت دادن به ابرو با کانسیلر

حالت دادن به ابرو با کمک کانسیلر

زیر ابرو را با لایه‌ای ملایم از کانسیلر پوشش دهید. برای انجام این کار با برسی کوچک و زاویه‌دار، خطی زیر ابرو ترسیم کنید. کانسیلر را به حالتی روی ابرو بمالید که کاملاً مخلوط شود و جلوه‌ای بیش از‌ حد نداشته باشد. برای جذابیت بیشتر ابرو مقداری کانسیلر روی قسمت بالای ابرو بمالید تا قرمزی احتمالی که در اثر اپیلاسیون یا بند‌ انداختن ابرو ایجادشده را پوشش دهد. لازم به ذکر است که اگر قرمزی این ناحیه بیشتر از حد باشد، می‌توانید از کانسیلر سبز کمک بگیرید و در نهایت با کانسیلر رنگ پوست، حالت ابرو را تثبیت کنید. کانسیلرهای باکیفیت ترکیبات بسیار سبکی دارند و پس از استفاده روی پوست احساس سنگینی ایجاد نمی‌کنند.

گام پنجم: آرایش چشم

آرایش چشم

در این مرحله بسته به سلیقه و نوع آرایشی که در نظر دارید، چشم‌ها را آرایش کنید. از سبک‌های مختلف آرایشی مانند آرایش چشم دودی یا آرایشی با سایه‌ای ملایم روی پلک‌ها کمک بگیرید.

امیدواریم با مطالعه‌ی این راهنما شیوه‌ی درست حالت دادن به ابرو با کانسیلر را آموخته باشید. انواع کانسیلرهای جامد و مایع برای این کار در فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی موجود است. پس از مطالعه‌ی مقالاتی نظیر «کانسیلر چیست و بهترین روش کانسیلر زدن به چه صورت است؟» و یافتن پاسخ صحیح کانسیلر چیست، با آگاهی بیشتر به خرید کانسیلر اقدام کنید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم روش جالبی از استفاده از کانسیلر برای حالت‌دادن ابرو سراغ دارید، این روش‌ را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Byrdie دیدگاه‌ها 9011بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه