تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

آیا کرم چشم به تنهایی می‌تواند نوش‌داروی تمام عارضه‌های چشم باشد؟

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
آیا کرم چشم به تنهایی می‌تواند نوش‌داروی تمام عارضه‌های چشم باشد؟

به احتمال زیاد وقتی اسم کرم کانتورینگ به گوش شما می‌خورد، گونه‌هایی برجسته و زیبا، بینی خوش‌تراش، پیشانی صاف و صیقلی و ابروهایی کمان و خوش‌حالت در ذهن شما تداعی می‌شود.

اما جالب است بدانید کانتورینگ به همین‌جا ختم نمی‌شود و می‌توان از کانتورینگ برای رسیدگی به پوست صورت نیز استفاده کرد. کرم‌های کانتورینگ چشم با هدف صاف و صیقلی کردن پوست حساس ناحیه دور چشم ساخته شده‌اند، در نتیجه چروک‌های ظریف پوست را در این قسمت کاهش می‌دهند و بافت پوست نواحی دور چشم را یک‌دست می‌کنند. با کمک کرم‌های کانتورینگ چشم می‌توان در عرض چند هفته، سیاهی و چین‌های زیر چشم را به راحتی برطرف کرد.

جان کلام اینکه از کرم کانتورینگ چشم برای برطرف کردن تمامی عارضه‌های پوستی نواحی دور چشم می‌توانید کمک بگیرید.

کرم کانتورینگ چشم به چه صورت عمل می‌کند؟

کرم‌های کانتورینگ چشم، پوست زیر چشم را قوام می‌بخشند، التهاب و پف چشم‌ را از بین می‌برند و پوست را تازه و شاداب می‌کنند. به این ترتیب توصیه می‌کنیم حتماً کرم‌های کانتورینگ چشم را در فهرست لوازم آرایشی خود قرار دهید.این کرم‌های ملایم به خوبی به داخل منافذ پوست نفوذ کرده و آن‌را از داخل و بیرون جلا می‌دهند.

چگونه بهترین کرم کانتورینگ چشم را انتخاب کنیم؟

کرم‌های کانتورینگ چشم با ترکیبات مختلفی در بازار وجود دارند، در ترکیبات بعضی از این کرم‌ها از اسید هیالورونیک استفاده شده است، در صورتی که در بعضی دیگر شاهد حضور ترکیبات روغنی التیام‌ بخش پوست هستیم، بابونه، عصاره گیاهان دریایی و سایر ترکیبات التیام‌بخش نیز در ترکیبات کرم‌های مختلف چشم وجود دارد. گاهی اوقات نیز از ترکیبات ضدپیری در ساخت کر‌م‌های کانتورینگ چشم استفاده می‌شود. این گونه کرم‌ها به فرآیند تولید کلاژن در پوست دور چشم کمک می‌کنند و در نتیجه شاهد کاهش چین و چروک‌های پوست این نواحی هستیم.

استفاده از کرم‌های کانتورینگ چشم نیز بسیار ساده و راحت است، برای این کار تنها کافیست نوک انگشت خود را به مقداری از کرم آغشته کنید و به آرامی روی پوست نواحی دور چشم بمالید.

سعی کنید کرم روی پوست گوشه‌های بیرونی و داخلی چشم مالیده شود. به شما قول می‌دهیم اگر این روش را هر روز صبح و شب به کار ببندید پوست دور چشم شما همیشه شاداب و جذاب خواهند ماند و دیگر خبری از چین و چروک‌ها در این قسمت نخواهد بود.

لازم به ذکر است که کرم کانتورینگ چشم را بهتر است قبل از کرم مرطوب کننده(برای خرید کرم مرطوب کننده ریچ آکواروا noreva کلیک کنید) استفاده کنید. چنانچه شما هم تجربه استفاده از کرم‌های دورچشم را دارید، خواهشمندیم در قسمت نظرات ما را از تجربیات خود آگاه کنید.

منبع: Makeup ۲ دیدگاه 6382بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. سلام، میشه لطفا چند تا کرم کانتورینگ چشم معرفی کنین؟

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه