تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

اشتباهات رایج در استفاده از لایه بردارها چیست؟

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
اشتباهات رایج در استفاده از لایه بردارها چیست؟

لذت تمیزبودن بعد از استفاده از اسکراب خود را نشان می‌دهد. پوستی که با طراوت است و احساس نشاط دارد. بعد از استفاده از لایه بردارهاست که متوجه تفاوت پوست تمیز با غیر تمیز می‌شوید. حالا تصور کنید که از لایه بردار اشتباه استفاده کنید. نتایج این کار ایجاد احساس بد در پوست است. می‌دانید بدترین قسمت ماجرای اشتباهات رایج در استفاده از لایه بردارها کجاست؟ بدترین قسمت این است که شما این اشتباه های مهلک را به شکل ناهشیار انجام می‌دهید و از وجود آن‌ها خبر ندارید. آگاهی از وجود چنین خطاهایی به شما کمک می‌کند از تکرار آن‌ها بپرهیزید. دوست ‌دارید با خطاهای احتمالی آشنا شوید؟ همراه ما باشید.

بدنتان را فراموش می‌کنید

از آخرین باری که بدنتان را لایه برداری کرده‌اید چقدر می‌گذرد؟ به احتمال زیاد مدت زیادی از آخرین بار گذشته است. بدون کمک لایه بردارها پوست ما خشک می‌شوند. خشکی پوست رنگ کدر را به همراه دارد. این رنگ مات از زیبایی پوست ما می‌کاهد. یکی از اشتباهات رایج در استفاده از لایه بردارها این است که شما پوست بدنتان را فراموش می‌کنید. شما اسکراب پوست صورت را فراموش نمی‌کنید؛ پس سعی کنید لایه برداری دست‌ها و پاهایتان را هم فراموش نکنید تا پوستی زیبا، سالم و درخشان داشته باشید. دفعه بعدی که به حمام رفتید یک لایه بردار خوب را با خود همراه کنید تا علاوه بر حذف سلول‌های مرده، پوستتان را هم تغذیه کند.

با خشونت بدنتان را اسکراب می‌کنید

با خشونت بدنتان را اسکراب می‌کنید

بهتر است از اسکراب استفاده نکنید تا اینکه پوستتان را با خشونت لایه برداری کنید. اشتباهات رایج در استفاده از لایه بردارها در ظاهر کوچک ولی بسیار مهم هستند. وقتی شما با پوستتان سخت رفتار می‌کنید به رگ‌های ظریف پوستتان آسیب می‌زنید و آن‌ها را پاره می‌کنید. پارگی رگ‌های پوست باعث التهاب پوست و رنگ کبود آن می‌‌شود. اسکراب پوست با ملایمت همراه است. این همان راهی است که به زیبایی ختمی می‌شود. هنگام لایه برداری از یک دست استفاده کنید و به‌آرامی پوستتان را ماساژ دهید. این ماساژ آرام پوست باعث جریان بهتر خون در رگ‌ها و البته تمیزی بیشتر پوست می‌شود.

روتینتان را ترک می‌کنید

لایه برداری پوست این نیست که شما هر زمان احساس کردید پوستتان کثیف است آن را انجام دهید. لایه برداری یعنی روتینی که تغییر نمی‌کند. هر مراقبت از پوستی باید تداوم داشته باشد تا شما اثر آن روی پوستتان را مشاهده کنید. ترک روتین پوستی یکی از رایج‌ترین اشتباهات رایج در استفاده از لایه بردارها است که اکثر افراد به آن دچار می‌شوند. وقتی شما بین دو لایه برداری فاصله می‌اندازید زمان ماندن سلول‌های مرده روی پوستتان را افزایش داده‌اید. زمان ماندگاری بیشتر جسد سلول‌ها می‌تواند با بیماری‌های پوستی مختلف همراه باشد. جلوگیری از آسیب به پوست اصلاً سخت نیست. کاری که باید انجام دهید این است لایه برداری صورت و بدن یک مرتبه در هفته؛ اگر پوستتان چربی زیاد دارد می‌توانید از اسکراب دو مرتبه در هفته استفاده کنید.

بعد از لایه برداری روتین را تمام می‌کنید

بعد از لایه برداری روتین را تمام می‌کنید

کاری که بیشتر تازه واردها به دنیای مراقبت از پوست انجام می‌دهند این است که مراقبت از پوست را بعد از لایه برداری تمام می‌کنند. هنوز چند مرحله تا اتمام کارتان باقی مانده است. یکی از این مراحل استفاده از مرطوب کننده بعد از اسکراب پوست است. مرحله‌ای که در اشتباهات رایج در استفاده از لایه بردارها فراموش می‌شود. وقتی پوست لایه برداری می‌شود، سطح آن تمیز و خالی می‌شود. جاهای خالی باید با گزینه مناسب پر شود وگرنه کار پوستتان تمام است. بعد از اسکراب پوست باید از مرطوب کننده استفاده کنید تا ضمن رطوبت رسانی به پوست از نشستن دوباره کثیفی‌ها روی پوست جلوگیری کنید. وقتی بلافاصله بعد از اسکراب پوست از مرطوب کننده استفاده کنید به آبرسانی بهینه پوستتان کمک کرده‌اید. امیدواریم این مرحله را جدی بگیرید تا زحماتی که برای تمیزشدن پوستتان کشیده‌اید از بین نرود.

اشتباه انتخاب می‌کنید

انتخاب اسکراب اشتباه دو عیب بزرگ دارد. اولین احتمال این است که اسکراب انتخابی شما ضعیف‌ است. این اتفاق برای پوست‌های چرب می‌افتد. وقتی اسکراب ضعیف روی پوستتان استفاده کنید با استفاده نکردن از اسکراب برابری می‌کند. زور لایه بردار ضعیف به چربی‌های قوی پوست شما نمی‌رسد. دومین احتمال قوی‌بودن لایه بردار است. پوست‌های ظریف با لایه بردارهای قوی و خشن آسیب می‌بینند. هنگام انتخاب لایه بردار به نوع پوست خود توجه داشته باشید تا از اشتباهات رایج در استفاده از لایه بردارها جلوگیری کنید. وقتی اسکراب مناسب پوست شما باشد، بعد از استفاده باید احساس تمیزی و درخشانی در پوست خود داشته باشید.

فقط بعضی قسمت‌های بدنتان را لایه برداری می‌کنید

فقط بعضی قسمت‌های بدنتان را لایه برداری می‌کنید

لایه برداری پوست باید کامل باشد. اسکراب گونه و بینی هیچ تفاوتی در زیبایی چهره شما ایجاد نمی‌کند. تمام قسمت‌های بدن پوست دارند و هر جا پوست باشد مرگ سلول هم هست. اینکه شما پیشانی، گردن و چانه خود را اسکراب نمی‌کنید چون لازم نمی‌دانید یکی از وحشتناک‌ترین اشتباهات رایج در استفاده از لایه بردارها را انجام داده‌اید. شما که از لایه بردار استفاده می‌کنید، مقداری از آن را هم روی بقیه قسمت‌های پوستتان قرار دهید. باور کنید این کار زیبایی شما را چند برابر می‌کند.

سخن پایانی

حالا که با ضرورت اسکراب پوست آشنا شدید و اشتباهات رایج در استفاده از لایه بردارها را دانستید، بهتر است یک لایه بردار خوب انتخاب کرده و برنامه مظمی برای لایه برداری طراحی کنید. مشاوران خوب و کاربلد اردمی شما را در انتخاب یک محصول مناسب پوستتان آشنا می‌کنند. برای خرید محصول مدنظرتان هم می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اردمی سری بزنید. در این فروشگاه انواع ماسکها و لایه بردارهای اصل با قیمت مناسب وجود دارد. کافی است محصول را در کمتر از چند دقیقه سفارش دهید تا به محل آدرستان ارسال شود.

دیدگاه‌ها 5192بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه