تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۷ محصول پوست و مو ضروری برای کودکان

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
۷ محصول پوست و مو ضروری برای کودکان

مراقبت از پوست و مو و همچنین تمیز نگه‌داشتن کودکان، کار مشکلی است (حتی تمیز کردن بینی آن‌ها). در این‌ مقاله چند محصول را به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید با خاطری آسوده از آن‌ها برای کودک خود استفاده کنید.

۱- کرم ترمیم‌کننده سوختگی پای نوزاد MUSTELA

حساسیت به پوشک

همراهی انحصاری 3 ماده ضد آنزیمی که قرمزی و التهاب پوست را برطرف کرده و مانع از رشد میکروب‌ها می‌شوند. ترمیم‌کننده و تسکین‌دهنده پوست آسیب‌دیده که بلافاصله پس از استفاده، علایم ناراحتی و التهاب پوست را تسکین داده و تاثیر آن مدتها باقی می‌ماند.
اکسید روی، سطح پوست را می‌پوشاند و مانع از تماس مستقیم ادرار و مدفوع با پوست می‌شود. دارای ترکیبات غیر تحریک‌کننده که منافذ پوست را مسدود نمی‌کند. در مطب‌های متخصصین اطفال آزمایش شده است.
بدون عطر، پارابن، مواد نگهدارنده و مناسب شکننده‌ترین پوست‌ها است.

برای هر مادر یا پرستار کودک، داشتن یک تیوب از این پماد ضروری است. پیشنهاد ما کرم ترمیم‌کننده سوختگی پای نوزاد MUSTELA است که بوی تمیزی می‌دهد و در عرض چند ساعت سوزش پای کودک را برطرف می‌کند.

۲- شامپو کف ملایم نوزاد بدون سوزش MUSTELA

استفاده از شامپوی سر و بدن مناسب برای کودک

شامپو کف ملایم نوزاد بدون سوزش MUSTELA علل اصلی پیدایش شوره چرب را برطرف کرده و رشد قارچ‌ها روی پوست سر را محدود می‌کند. تعادل ظریف پوست سر نوزادان را به هم نمی‌زند و از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند.
به‌خاطر اثر لایه‌بردار اسید سالیسیلیک، پوسته‌های چرب سر نوزاد را برداشته و مانع از پیدایش مجدد آن‌ها می‌شود. چشم‌ها را نمی‌سوزاند و به‌خاطر ساختار کف مانند، داخل چشم‌ها سرازیر نمی‌شود و به راحتی شسته می‌شود. دارای ترکیبات اختصاصی برای به حداقل رساندن واکنش‌های آلرژیک می‌باشد.

۳- نرم‌کننده کیو وی کیدز Ego

 نرم کننده مو کودک بعد از حمام

هر مادر می‌داند که یکی از بهترین محصولات برای باز کردن گره موی کودکان، استفاده از نرم‌کننده است. اما از بین همه گزینه‌ها، نرم‌کننده کیو وی کیدز Ego از بقیه بهتر است زیرا ترکیبات مفیدی دارد و حاوی پارابن یا سولفور نیست و موها را نرم می‌کند.

این نرم‌کننده ویژه پوست حساس سر کودک فرموله شده‌ است، مو را تمیز و خوش‌حالت می‌کند و از پوست سر محافظت می‌نماید. شامپو و نرم‌کننده موی کیووی کیدز با داشتن ترکیبات مرطوب‌کننده، باعث آبرسانی به پوست سر می‌شود. این محصولات برای خارش، خشکی، اگزمای پوست سر و حتی پوست سر حساس، توصیه مناسبی هستند.

۴- کرم مرطوب‌کننده هیدرا ب ب MUSTELA

کرم مرطوب کننده کودک

ترکیب روغن بادام شیرین و روغن جوجوبا رطوبت پوست را برای مدت طولانی حفظ می‌نماید. لایه هیدرولیپیدی محافظ روی پوست را تقویت می‌نماید. شی‌باتر موجود در کرم، پوست را نرم کرده و آن را صاف و لطیف می‌نماید. بافت لطیف و سبک دارد و به کاربرد بردن کرم مرطوب‌کننده هیدرا ب ب MUSTELA آسان است.

خشکی پوست عامل ناخوشایندی است که در هر فصلی ممکن است گریبانگیر کودک دلبند شما شود، به همین دلیل به سراغ این کرم بسیار لطیف بروید که بدون چرب‌کردن، به پوست آب‌رسانی می‌کند.

۵- کرم التیام‌بخش ایگودرم Ego

کرم الیاتم بخش مناسب پوست خشک کودک

کرم ایگودرم Ego یک کرم ملایم فاقد کورتیکواستروئید می‌باشد که برای کاهش التهابات و رفع خارش ناشی از مشکلات متداول پوستی همچون درماتیت‌ها، به خصوص در صورت و دست ها، اگزماهای مقاوم و همچنین به عنوان درمان پوست خشک و دچار پوسته‌ریزی موثر است.

همه به خوبی می‌دانیم که پاک کردن بینی، پوست را قرمز و دچار سوزش می‌کند. اما زدن کمی از این پماد به زیر بینی و لب‌ها به شما کمک می‌کند از پوست بینی مراقبت کنید. این پماد، پوشش خوبی دارد.

۶- لوسیون پاک‌کننده بدون صابون فیزیو ب ب MUSTELA

دستمال مرطوب مناسب تمیز کردن دست و صورت کودک

 

لوسیون پاک‌کننده بدون صابون MUSTELA فاقد الکل و صابون است و  pH خنثی است و لایه هیدرولیپیدی روی پوست را حفظ می‌نماید. بسته‌بندی پمپی، استفاده از آن را آسان می‌کند، لایه‌های فوقانی پوست را نرم و مرطوب کرده و تحریکات پوستی را تسکین می‌دهد.
پوست کودک را کاملا تمیز و شاداب کرده و رایحه‌ای دل‌انگیز و منحصربه‌فرد از خود بر جای می‌گذارد. دارای ترکیبات اختصاصی برای به حداقل رساندن واکنش‌های آلرژیک می‌باشد، آزمایش‌های بالینی را زیر نظر متخصصان اطفال با موفقیت پشت سر گذاشته است.

۷- شیر ضد آفتاب کودک +Avene SPF 50

ضدآفتاب معدنی ویژه کودک

با انتخاب محصولات ضد آفتاب اون با فاکتور های حفاظتی بالا، نیازهای تمام افراد خانواده را تامین کنید. در مقابل تنها فیلتر گروه قوطی سفید TiO2 می باشد که این ضد آفتاب را برای پوست‌های فوقِ حساس، آلرژیک و حتی خانم‌های باردار و نوزادان مناسب می‌سازد. در تمام ضد آفتاب‌های اون حداکثر محافظت در مقابل UVA و UVB تامین شده است.

بزرگ‌ترین مشکل کرم ضدآفتاب چسبناک بودن و بوی آن است و این‌که در نزدیکی چشم‌ها ممکن است سبب سوزش شود. شیر ضدآفتاب کودک +Avene SPF 50 بدون بو، ضدآب و بسیار لطیف است. حتما قبل از مصرف آن را روی بخش کوچکی از پوست کودک امتحان کنید.

منبع: Purewow دیدگاه‌ها 11349بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه