تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

لوازم ضروری برای سفر پاییزی خود را تهیه کرده‌اید؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
لوازم ضروری برای سفر پاییزی خود را تهیه کرده‌اید؟

فصل پاییز و تغییر رنگارنگ طبیعت، بهترین فرصت برای یک سفر خاطره‌انگیز است. بسیاری از افراد به شوق دیدن درختان رنگارنگ و قدم‌زدن در هوای بارانی یا به عشق راه‌رفتن در شنزارهای کویری، چمدانشان را می‌بندند و راهی سفر می‌شوند. افرادی که در سفر تجربه دارند می‌دانند که هوای پاییزی، مخصوصاً در شهرهای کویری، آسیب جدی به پوستشان می‌زند. به همین دلیل هم همیشه چند وسیله مهم و ضروری را در چمدانشان می‌گذارند. شما هم دوست دارید بدانید لوازم ضروری برای سفر پاییزی چیست؟ همراه ما باشید.

کرم مرطوب کننده

مواد تشکیل دهنده آبرسان

هر کجای دنیا باشید، چه در خانه و چه بیرون از آن، همراه داشتن یک مرطوب کننده و آبرسان برایتان از مهم‌ترین واجبات است. پوستی که رطوبت‌رسانی یا آبرسانی نشود مثل گلدانی است که آبیاری نشود. چند روز ممکن است ظاهر گلدان شاداب باشد؛ اما یکباره پژمرده و خراب می‌شود. پوست شما نیز در فصل پاییز بیشتر از هر زمان دیگری به رطوبت و آبرسانی نیاز دارد. به این ترتیب ببینید نیاز پوستتان چیست و طبق آن محصول مدنظرتان را انتخاب کنید. مقاله زیر به شما کمک می‌کند بین مرطوب‌کننده و آبرسان، انتخاب بهتری داشته باشید.

کرم ضد آفتاب

ضد آفتاب یکی از لوازم ضروری برای سفر پاییزی

فرقی نمی‌کند که در کدام فصل سال باشید. هرگز بهترین کرم ضد آفتاب خود را فراموش نکنید. کرم ضدآفتاب دوست همیشگی پوست شما حتی در روزهای ابری و بارانی است. توجه داشته باشید که آسیب تابش نور خورشید، فقط مختص روزهای گرم سال نیست. خورشید در همه فصل‌ها وجود دارد و مسلماً بخش عمده‌ای از سفر شما نیز در فضای باز صورت می‌گیرد، مخصوصاً اگر عازم شهرهای کویری باشید. به همین علت توصیه می‌کنیم قبل از هر چیزی، کرم ضد آفتابتان را در کیفتان بگذارید. در واقع کرم ضد آفتاب یکی از مهم‌ترین لوازم ضروری برای سفر پاییزی شماست.

نکته: اگر کرم ضد آفتابتان تمام شده است، از لینکی که در بالا برایتان گذاشته‌ایم وارد صفحه ضد آفتاب‌های فروشگاه اردمی شوید و محصولتان را سفارش دهید. هر جای ایران باشید، کرم در کمترین زمان به دستتان می رسد.

شوینده مناسب پوست

میسلارواتر برای سفر

یکی دیگر از لوازم ضروری برای سفر پاییزی شما، شوینده مناسب است. می‌دانید که حضور در طبیعت چه جنگل باشد و چه کویر، حجم زیادی از آلودگی اطراف را به پوستتان می نشاند. این موضوع  زمانی خطرناک‌تر می‌شود که آرایش هم داشته باشید و بخشی از مسیر را پیاده طی کرده باشید. به شما توصیه می‌کنیم در چنین مواقعی حتما از یک شوینده مناسب پوستتان استفاده کنید.

از بین انواع شوینده صورت ما به شما همراه داشتن یک میسلار واتر باکیفیت را پیشنهاد می‌کنیم. می‌دانید که میسلار واتر خیلی نرم و ابریشمی، منافذ پوستتان را پاکسازی می‌کند بدون اینکه کمترین آسیبی به بافت پوستتان وارد شود. اگر هم انتخابتان تونر است، تونر بدون الکل را با خودتان بردارید. خوبی این محصولات این است که نیازی به شست‌وشو ندارند و شما می‌توانید به‌راحتی حتی در ماشین یا قطار نیز به کمک آن صورتتان را تمیز کنید و کوچک‌ترین ذره آرایش یا آلودگی را از منافذ پوستتان بیرون بکشید.

روغن بدن

روغن بدن

اگر اهل سفر به کویر هستید، بی‌شک می‌دانید که در چنین محیطی پوست به‌شدت خشک و آسیب‌پذیر می‌شود. خشکی پوست نیز باعث بروز خارش و حساسیت و حتی گاهی قرمزی و خونریزی آن می‌شود. در چنین مواقعی داشتن یک روغن طبیعی بدن، یکی از بهترین لوازم ضروری برای سفر پاییزی است. فرقی نمی‌کند انتخاب شما چه روغنی باشد، فقط به این نکته توجه کنید که روغنتان عاملی برای جذب حشرات نشود. آنچه بیشتر طبیعت‌گردان و کوه‌نوردان به آن توصیه می‌کنند، روغن گل سرخ است. این روغن بوی بسیار مطبوعی دارد و بدن شما را هم‌نوا با طبیعت می‌کند.

همراه داشتن روغن گل سرخ چند مزیت دیگر نیز دارد. این روغن باعث ایجاد طراوت و شادابی به پوستتان می‌شود. خستگی سفر را از شما می‌گیرد و صورتتان را نرم و درخشان می‌کند. از سوی دیگر یک پاک کننده عالی برای پوست و یک نرم کننده خوب برای موهایتان است. با این توضیح حتی اگر تونر یا میسلارواتر هم فراموش کرده باشید، می‌توانید با کمک این روغن و دستمال نخی و نرم پوستتان را از آلودگی ها تمیز کنید. از این روغن به صورت، گردن و موهایتان بزنید و از نتیجه لذت ببرید.

ماسک صورت

انواع ماسک صورت لایه ای

استفاده از بهترین ماسک صورت، سفر و غیر سفر نمی‌شناسد. برای مراقبت از پوست، لازم است در طول هفته از ماسک لایه بردار و ماسک آبرسان استفاد کنید. البته به شما حق می‌دهیم که همراه‌بردن ماسک تپوپی یا ماسک پیل آف برایتان سخت باشد یا نتوانید در حین سفر از ماسک‌هایی استفاده کنید که به شست‌وشو نیاز دارند. چاره کار در چنین مواقعی، استفاده از ماسک صورت نقابی است. این ماسک‌ها جای کمی در چمدانتان اشغال می‌کنند و استفاده کردنشان نیز بسیار راحت است. از سویی نیاز به شستن ندارند. پس با خیال راحت چند ماسک نقابی با خودتان ببرید و شب قبل از خواب استفاده کنید تا خستگی روز را از صورتتان بیرون بکشد.

سخن پایانی

آشنایی با لوازم ضروری برای سفر پاییزی

در این مقاله با شما درباره ۵ تا از لوازم ضروری برای سفر پاییزی صحبت کردیم که بهتر است در سفر همراهتان باشد تا به شما و پوستتان خوش بگذرد. می‌دانید که همه این لوازم را می توانید از فروشگاه اینترنتی اردمی تهیه کنید و هرجای کشور که هستید، تحویل بگیرید. این فروشگاه اصالت و کیفیت محصولاتش را ضمانت می‌کند و همه را با قیمت مناسب به دست مشتریانش می‌رساند. شما چه گزینه دیگری به این لیست اضافه می‌کنید؟ اینجا برای ما و همراهان همیشگی فروشگاه اردمی بنویسید.

دیدگاه‌ها 5877بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه