تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

اثرات مخرب عصبانیت بر زیبایی و سلامتی افراد چیست؟

اثرات مخرب عصبانیت بر زیبایی و سلامتی افراد چیست؟

این روزها که زندگی همه انسان‌ها ماشینی شده، سبک زندگی افراد نیز تغییر کرده است. نفس‌کشیدن در دنیایی پر از آلودگی‌های صوتی و تصویری، فشارهای روحی و روانی، فشارهای اقتصادی و اجتماعی و خیلی مسائل دیگر باعث شده است افراد بیش از پیش زودرنج شوند و عصبانیت خود را به شیوه‌های مختلف بروز دهند. در این بین برخی افراد هوشمند و آگاه با اطلاع از اثرات مخرب عصبانیت بر زیبایی صورت و سلامتی روان خود، به روش‌های اصولی تکیه می‌کنند تا آرامش را به خود هدیه دهند. برخی افراد نیز از روی نادانی به تنش‌ها دامن می‌زنند و در کوتاه‌مدت، اثرات مخرب عصبانیت بر زیبایی چهره آن‌ها نمودار می‌شود. شما چقدر از این اثرات آگاه هستید و چگونه آن‌ها را کنترل می‌کنید؟

اثرات مخرب عصبانیت بر زیبایی چهره

همان طور که در مقدمه گفتیم، عصبانیت و پرخاشگری علاوه بر اینکه روح و روان آدمی را درگیر می‌کند، زیبایی چهره را نیز تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. در ادامه به چند نمونه از این آثار می‌پردازیم.

  • چین و چروک روی پیشانی

چین و چروک روی پیشانی

یکی از شایع‌ترین اثرات مخرب عصبانیت بر زیبایی ظاهری افراد، بروز چین و چروک روی پیشانی آن‌هاست. حتی در نقاشی‌ها هم وقتی می‌خواهیم فردی را عصبانی نشان دهیم، ابروهایش را درهم و پیشانی‌اش را پر از چروک می‌کشیم. اخم‌کردن یا پرخاشگری‌های مداوم به بروز چین و چروک در بین دو ابرو و روی پیشانی منجر می‌شود. برای پرهیز از این اتفاق، سعی کنید با مشورت مشاوران روان‌شناسی به خود مسلط باشید.

اگر قبل از خواندن این مطلب، از سر ناآگاهی به عصبانیت‌های بی‌دلیل، چین و چروک روی پیشانی‌تان افتاده است، تا فرصت جبران دارید، برای بازیابی زیبایی خود تلاش کنید. در این راستا می‌توانید از کرم های کلاژن ساز یا بهترین ماسک صورت ضد چروک و سفت کننده استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید جوانی را دوباره به خود هدیه کنید.

  • انواع جوش روی صورت

انواع جوش روی صورت

یکی دیگر از اثرات مخرب عصبانیت بر زیبایی افراد، بروز انواع جوش در صورت و بدنشان است. می‌دانید که با کنترل‌نشدن خشم و پرخاشگری، میزان ترشح هورمون‌ها در بدن دستخوش تغییر می‌شود. این اتفاق به بروز انواع جوش سرسیاه و سرسفید در صورت می‌انجامد. رابطه بروز جوش و افسردگی نیز یک رابطه دوسویه است. به عبارت دیگر وقتی افراد افسرده می‌شوند، انواع جوش در صورتشان نمایان می‌شود. بروز جوش نیز به افسردیگ بیشتر دامن می‌زند. به این ترتیب به شما توصیه می‌کنیم، با تمرین‌های مختلف، به حفظ آرامش خود کمک کنید.

اگر به هر دلیلی از جمله عصبانیت یا مشکلات دیگر به انواع جوش مبتلا هستید، خودتان را ناراحت نکنید. با شماره تلفن بالای سایت تماس بگیرید. کارشناسان سایت اردمی به شما کمک می‌کنند محصول متناسب با درمان جوش خود را پیدا کنید. این محصول می‌تواند بهترین کرم ضد جوش یا بهترین ماسک صورت باشد. چه بسا راهنمایی‌های مشاوران دلسوز مجموعه به کنترل عصبانیت شما نیز بینجامد.

  • لکه های روی پوست

لکه های روی پوست اثرات عصبانیت بر زیبایی

یکی دیگر از اثرات مخرب عصبانیت بر زیبایی پوست، بروز لکه‌های پوستی است. ترشح بیش از حد هورمون‌های کبدی یا اختلال در میزان آن‌ها باعث می‌شود رنگدانه‌ها تحت تأثیر قرار گرفته و کم و زیاد شوند. تجمع بیش از حد رنگدانه روی بخشی از پوست، به بروز لکه های پوستی منجر می‌شود. حضور لکه ها نیز زیبایی فرد را مختل می‌کند. این عارضه نیز مانند جوش، به افسردگی و عصبانیت بیشتر دامن می‌زند و این دور ناسالم، زیبایی فرد را از بین می‌برد.

برای جلوگیری از این اتفاق، به کارهایی بپردازید که آرامش شما را بیشتر می‌کند. از محصولات ضد لک و ضد آفتاب استفاده کنید. به پوست خود برسید تا در نهایت صورت صاف و یکدست داشته باشید. در همین راستا، بهترین ماسک صورت ضد لک نیز به شما کمک خواهد کرد.

  • خراب‌شدن دندان‌ها

خراب شدن دندان‌ها از اثرات عصبانیت بر زیبایی

یکی دیگر از اثرات مخرب عصبانیت بر زیبایی صورت، خراب‌شدن دندان‌هاست. دندان‌قروچه‌کردن در هنگام عصبانیت باعث فشار به دندان و لثه و خرد‌شدن تدریجی دندان می‌شود. به مرور استحکام دندان از دست رفته و با یک محرک ساده خرد و شکسته می‌شود. به این ترتیب بخش عمده زیبایی صورت از دست می‌رود.

  • ریزش مو

ریزش مو

ریزش موها به شکل دسته‌ای، تدریجی یا سکه‌ای نیز از دیگر اثرات مخرب عصبانیت بر زیبایی است. اختلال در روند و دایره رشد مو در اثر تغییرات هورمون‌ها یک امر طبیعی است. برای پیشگیری از ریزش مو یا درمان آن می‌توانید از محصولات ضد ریزش مو استفاده کنید؛ اما بهتر است با کنترل خشم و عصبانیت خود، جلوی بروز این اتفاق را بگیرید.

  • سیاه شدن دور چشم

سیاه شدن دور چشم در اثر عصبانیت

یکی دیگر از اثرات مخرب عصبانیت بر زیبایی صورت، ظهور هاله سیاه اطراف چشم است. عصبانیت و پرخاشگری از چند زاویه مختلف به این عارضه می‌انجامد. نخستین اثر، اختلال در گردش صحیح خون است. در درجه دوم همین اختلال‌ها به بی‌خوابی یا بدخوابی منجر می‌شود که هر دوی این عادات به سیاهی دور چشم دامن می‌زند. برای از بین بردن این عارضه نیز بهترین ماسک صورت دور چشم به کمک شما می‌آید.

  • پیری زودرس

پیری زود رس از اثرات مخرب عصبانیت بر زیبایی

پیری زودرس نیز از اثرات مخرب عصبانیت بر زیبایی است. این موضوع شامل بروز عارضه‌های مختلف پوستی بر روی صورت است. وقتی همه عواملی که در بالا درباره‌شان صحبت کردیم در کنار هم بروز کنند، چهره جوان و شاداب شما به چهره‌ای پیر، خسته و رنجیده تبدیل می‌شود. باورتان می‌شود که عامل همه این اتفاقات فقط عصبانیت باشد؟

سخن پایانی

حال که با اثرات مخرب عصبانیت بر زیبایی خود آشنا شدید، پیشنهاد می‌کنیم کمی بیشتر بیندیشید و راه‌حلی برای این اتفاق پیدا کنید. انجام ورزش، مدیتیشن، یوگا، تمرین‌های روان‌شناسی و غیره برای تخلیه هیجان‌های منفی و استفاده از بهترین ماسک صورت به شما کمک می‌کند زیبایی چهره خود را بازیابید. کارشناسان فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی نیز به شما در این راستا کمک خواهند کرد.

دیدگاه‌ها 7147بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه