تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

کاربردهای جالب ریمل | آشنایی با ترفندهای استفاده از ریمل

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
کاربردهای جالب ریمل | آشنایی با ترفندهای استفاده از ریمل

همه ما از بهترین مارک ریمل برای اضافه کردن حجم به مژه های خود و بلندتر شدن آن‌ها استفاده می‌کنیم تا زیبایی‌شان دو چندان شود. این مرحله بخشی جدایی‌ناپذیر از روند آرایش کامل چشم است. دو یا سه بار ریمل زدن می‌تواند باعث ضخیم شدن، بلندتر شدن‌، فر شدن، حجم گرفتن، تیره شدن و در نتیجه زیبایی بیشتر مژه های شما شود. با این کار چشمان شما دل‌فریب‌تر از گذشته به نظر می‌آید. اما کاربردهای ریمل کمی وسیع‌تر از این‌هاست. با ما باشید تا در ادامه با کاربردهای جالب ریمل آشنا شوید.

استفاده از ریمل به جای سایه چشم

استفاده از ریمل به جای سایه چشم

یکی از کاربردهای جالب ریمل استفاده از آن به جای سایه چشم است. اگر به مهمانی فانتزی دعوت هستید و سایه چشمتان را فراموش کرده‌اید، با کمک بهترین مارک ریمل رنگی می‌توانید سایه چشم هماهنگ با آرایش مژه های خود ایجاد کنید. برای این کار برس سایه چشم یا تکه‌ای از اسفنج آرایشی را به ریمل رنگی خود آغشته کرده و به‌آرامی پشت پلک خود بکشید. به همین سادگی می‌توانید سایه چشم هم‌رنگ ریمل خود ایجاد کنید.

استفاده از ریمل به جای خط چشم

کاربردهای جالب ریمل به جای خط چشم

یکی دیگر از کاربردهای جالب ریمل استفاده از آن به جای خط چشم است. به این منظور لازم است از قلموی خیلی باریک مخصوص خط چشم استفاده کنید. نوک قلمو را به برس ریمل بکشید. اجازه دهید قلمو به ریمل آغشته شود. اکنون مثل همیشه از آن برای کشیدن خط چشم استفاده کنید. این کار را با بهترین مارک ریمل مشکی برای ایجاد خط چشم مشکی و ریمل رنگی برای ایجاد خط چشم فانتزی متناسب با آرایش فانتزی می‌توانید انجام دهید.

استفاده از ریمل برای رنگ کردن موقت موهای خاکستری

استفاده از ریمل برای رنگ کردن موقت موهای خاکستری

اگر به جلسه مهم یا فوری دعوت شده‌اید و وقت کافی برای رنگ کردن موهای خود ندارید، می‌توانید با کمک بهترین مارک ریمل موهای سفید یا خاکستری خود را رنگ کنید. برای این کار کافی است مطابق رنگ موهای خود از ریمل رنگی یا مشکی استفاده کنید. برس ریمل را کاملاً به مواد آن آغشته کنید. برس را به‌آرامی و بادقت در جهت رویش موها از ریشه تا ساقه بکشید تا موها کاملاً به رنگ مدنظر آغشته شود.

حالت دادن به موهای ریز شقیقه و گردن

کاربردهای جالب ریمل در شینیون

برای شما هم پیش آمده است که هنگام بافت مو یا شینیون آن، موهای ریز یا به‌اصطلاح موهای کرکی شقیقه یا گردن با اسپری یا چسب مو حالت نگرفته و شما را خسته و نگران کرده باشند؟ در چنین مواقعی بهترین کار استفاده از ریمل مشکی یا بی رنگ است. برس ریمل را کاملاً به مواد ریمل خود آغشته کنید و در جهت مدنظر خود روی موها بکشید. حالت چسبنده مواد ریمل کمک می‌کنند که موهای ریز و بد حالت در یک جهت مشخص ثابت شوند.

استفاده از ریمل برای طراحی ناخن

کاربردهای جالب ریمل در طراحی ناخن

یکی دیگر از کاربردهای جالب ریمل، استفاده از آن برای طراحی ناخن است. به این منظور می‌توانید از برس ریمل به‌تنهایی استفاده کنید. برای این کار کافی است که برس ریمل را به لاک‌های مختلف آغشته کرده و روی ناخن طرح‌های نامتقارن ایحاد کنید. همچنین می‌توانید قبل از خشک شدن لاک، با کمک برس ریمل بخشی از آن را پاک کنید یا روی آن خراش ایجاد کنید. طراحی ناخن امری کاملاً سلیقه‌ای است؛ بنابراین لازم است طرح‌های مختلف را امتحان و تجربه کنید.

استفاده از ریمل برای زیبایی ابرو

  • استفاده از ریمل به جای مداد ابرو

استفاده از ریمل به جای مداد ابرو

حتماً برای شما هم پیش آمده است که بخواهید جاهای خالی ابرو را پر کنید. در واقع یکی از کاربردهای جالب ریمل همین است. شما با ریمل مشکی، قهوه‌ای یا بی‌رنگ به‌راحتی می‌توانید حالت ابروی خود را تنظیم کنید. به همین منظور ابتدا برس ریمل را لای دستمال کاغذی قرار دهید و با فشار آرام دست قدری از مواد آن را بگیرید. توجه داشته باشید که فشار زیاد دست باعث خراب شدن ریمل یا خشک شدن کامل مواد آن می‌شود. اجازه دهید کمی از مواد ریمل روی برس باقی بماند.

در ادامه کمی برس ریمل را کج کنید (به آن زاویه ۴۵ درجه بدهید). البته این کار اجباری نیست؛ اما به انجام راحت‌تر کار کمک می‌کند. سپس با حرکات منظم و حساب‌شده، جاهای خالی ابرو را با ریمل پر کنید. حین انجام این کار دقت کنید که ابرو بیش از حد طبیعی خود به ریمل آغشته نشود. زیاده‌روی در این کار باعث می‌شود ابرو جلوه‌ای غیرمتعارف و نازیبا به خود بگیرد و از فرم طبیعی خارج شود.

  • استفاده از ریمل برای حالت دادن به ابرو

کاربردهای جالب ریمل برای طراحی ابرو

یکی دیگر از کاربردهای جالب ریمل استفاده از آن برای حالت دادن به ابرو است. به عبارت دیگر برای مواقعی که ابروی پر و زیبایی دارید و قصد شما فقط حالت دادن به ابرو و ثابت کردن حالت آن است می‌توانید از ریمل مشکی یا ریمل بدون رنگ استفاده کنید. به‌راحتی برس ریمل را از پایین به بالا در ابروهای خود بکشید. با این کار ضمن اینکه ابروهای شما حالت زیبایی به خود می‌گیرند، در همان حالت نیز ثابت می‌شوند. در واقع مواد چسبنده موجود در ریمل باعث می‌شود تارهای ابرو در جای خود ثابت بمانند. از این روش حین برداشتن و مرتب کردن ابرو نیز می‌توانید کمک بگیرید. بهترین حالت برس ریمل برای این کار نیز ایجاد زاویه ۴۵ درجه است.

  • استفاده از ریمل برای هاشور ابرو

کاربردهای جالب ریمل برای هاشور ابرو

برای مواقعی که مرز یا کادر مشخصی برای ابرو وجود ندارد یا ابروهایتان کم‌پشت و پراکنده شده‌اند، بهترین کار استفاده از هاشور ابرو است. این کار با قلم هاشور به‌راحتی و به‌زیبایی انجام می‌شود؛ اما برای مواقعی که قلم هاشور در دسترس نیست یا قلم به هر دلیل خشک شده است، می‌توان از ریمل کمک گرفت. یکی دیگر از کاربردهای جالب ریمل این است که قلم هاشور را به مواد بهترین مارک ریمل آغشته کرده و مثل همیشه کادر ابروی خود را مشخص کنید.

سخن پایانی

در این مقاله با کاربردهای جالب ریمل آشنا شدید. اگر قصد خرید بهترین مارک ریمل را دارید می‌توانید به فرشگاه اینترنتی اردمی– مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی مراجعه کنید. همچنین مشاوران پوست و زیبایی مجموعه اردمی نیز آماده پاسخ‌گویی به پیام‌ها یا پرسش‌های شما در بخش نظرات هستند. شما نیز اگر ترفند دیگری می‌شناسید با ما و سایر مخاطبان بلاگ در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها 5871بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه