تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

با انواع کرم پودر و کاربرد آن ها در آرایش آشنا شوید

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
با انواع کرم پودر و کاربرد آن ها در آرایش آشنا شوید

تنوع گسترده محصولات آرایشی، خرید بهترین کرم پودر و دیگر لوازم آرایش را دشوار کرده است. از طرف دیگر کرم پودر از آن دسته لوازم آرایشی است که در انواع مختلف عرضه می‌شود و پرکاربردترین آن‌ها مایع، استیکی، فشرده، کرمی، پودری، معدنی، آبرسان و … هستند. این تنوع، فرایند خرید بهترین کرم پودر را دشوارتر از همیشه می‌کند. از آنجایی که کرم پودر نقش مهمی در آرایش دارد و به‌راحتی از کنار آن نمی‌توان گذشت، در ادامه انواع کرم پودر و کاربرد آن‌ها در آرایش اشاره می‌کنیم.

کرم پودر مایع

کرم پودر مایع

یکی از رایج‌ترین انواع کرم پودر، کرم پودر مایع است. این کرم پودرها عموماً در ظرف‌های پمپی و لوله‌ای عرضه می‌شوند. به پوشش بسیار نازک تا غلیظ آن می‌توانید اعتماد کنید. این محصول، ساختاری ترکیب‌پذیر دارد و به لطف چنین ساختاری می‌توانید کرم پودر زدن را با لایه‌ای نازک شروع کنید. سپس بسته به صلاح‌دید خود ضخامت این لایه را افزایش دهید. ترکیب رنگ کرم پودر مایع نیز بسیار راحت‌ است. در کمترین زمان می‌توانید ۲ رنگ مختلف را با هم مخلوط کنید و رنگی جدید و سازگار با تناژ پوست خود به دست آورید.

کرم پودر مایع، پوششی بسیار طبیعی روی پوست ایجاد می‌کند و با تمامی پوست ها سازگاری دارد. همه‌ی این ویژگی‌ها دست‌به‌دست هم داده تا کرم پودر مایع به بهترین کرم پودر برای خانم‌های شاغلی که به دنبال آرایشی سریع و زیبا می‌گردند، تبدیل شود. از این گروه، «کرم پودر مایع مات‌کننده Pharmaceris»، یکی از بهترین گزینه‌هاست.

کرم پودر استیکی

کرم پودر ماتیکی

شباهت بسیاری میان کرم پودر استیکی و کرم پودرهای کرمی وجود دارد. در این بین یکی از بارزترین تفاوت‌های این دو محصول، پوشش بیشتر کرم‌ پودر استیکی است. کرم پودر استیکی یا همان ماتیکی برای افرادی که به دنبال بهترین کرم پودر برای مسافرت می‌گردند، گزینه‌ی بسیار مناسبی است. پوشش بیشتر این کرم‌ها باعث شده تا از کرم پودر ماتیکی به‌عنوان کانسیلر نیز استفاده شود. «کرم پودر استیکی Flormar»، یک کرم پودر استیکی خوش قیمت است که طرف‌داران خاص خودش را دارد. ناگفته نماند بیشتر کرم‌ پودرهای ماتیکی ترکیباتی روغنی دارند و به همین دلیل شرایط را برای بستن منافذ پوست مهیا می‌کنند. در نتیجه اگر پوستی مستعد به جوش دارید، پیشنهاد می‌کنیم کمتر از کرم پودر ماتیکی استفاده کنید.

کرم پودر فشرده

زیرساز آرایشی فشرده

یکی دیگر از انواع کرم پودر، کرم پودر فشرده یا موس است. این محصول در میان علاقه‌مندان به آرایش‌های نیمه مات طرف‌داران بسیاری دارد. همان‌گونه که از اسم آن پیداست، در حالت فشرده عرضه می‌شود. با این حساب اگر پوست خشکی دارید و به دنبال بهترین کرم پودر می‌گردید، بدون شک کرم پودر فشرده گزینه مناسبی برای شماست. کرم پودرهای فشرده ممکن است ترکیباتی سنگین‌تر از کرم‌ پودر‌های غیرفشرده داشته باشند؛ اما پوشش کامل‌تری نسبت‌به کرم پودر مایع ایجاد می‌کنند. به همین دلیل مقدار کمی از این کرم پودرها، برای پوشش معمولی صورت کافی است.

کرم پودر پودری

کرم پودر کرمی و پودری

این کرم پودرها، ترکیباتی پودری و خشک دارند و ظاهری مات به پوست‌ نیمه چرب می‌دهند. البته کرم پودرهای پودری جلوه‌ای مات به آرایش می‌دهند و در حالت خشک یا خیس می‌توانید از آن استفاده کنید. کرم پودرهای پودری، استفاده‌ی بسیار راحتی دارند و استفاده بیش از حد این محصولات، به جای پوشش چین و چروک ها، شرایط را برای نمایان‌شدن بیشتر چین و چروک های پوست ایجاد می‌کند.

کرم پودر معدنی

زیرساز آرایشی با مواد معدنی

اگر پوست حساسی دارید و به دنبال بهترین کرم پودر می‌‌گردید، کرم پودر معدنی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در بین انواع کرم پودر ها این نوع نیز با ترکیبات معدنی و طبیعی ساخته شده‌اند و خبری از ترکیبات نگه‌دارنده، تالک (Talc)، چربی، اسانس‌های معطر و ترکیبات شیمیایی در آن‌ها نیست. آسیب کرم‌ پودرهای معدنی به اندازه‌ای کم است که برخی بر این باور هستند، خوابیدن با صورتی که کرم پودر معدنی به آن زده‌اید، پیامد چندانی ندارد. افرادی که جوش و بیماری‌های پوستی دارند بهتر است به جای کرم پودرهای معمولی، حتماً کرم پودر معدنی استفاده کنند. ناگفته نماند که کرم پودر معدنی، خشکی پوست خشک را افزایش می‌دهد و برای استفاده حتماً باید از برس آرایشی مخصوص کمک بگیرید.

کرم پودر رنگی و آبرسان

زیرساز رنگی و آبرسان

اگر با کاربرد انواع کرم پودر اشنا باشید حتماً می‌دانید کرم پودر رنگی و آبرسان در‌ واقع مرطوب‌ کننده های دارای رنگدانه هستند. به لطف این ویژگی‌، از این محصولات برای یکدست کردن ناهماهنگی‌های رنگ پوست می‌توانید کمک بگیرید. این محصولات نسبت‌به دیگر محصولاتی که اشاره کردیم، پوشش بسیار کمتری دارند. اگر پوست بدون عارضه‌ای دارید و پوشش بسیار نازکی از کرم پودر می‌خواهید، کرم پودر رنگی و آبرسان، بهترین گزینه برای شماست.

پیشنهاد ویژه‎

امیدواریم با این توضیحات آشنایی کاملی با کاربرد انواع کرم پودر پیدا کرده‌ باشید، در نتیجه اگر مطالعه این مطلب شما را به فکر خرید بهترین کرم پودر انداخته است، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید. با در نظرگرفتن «نکات مهم انتخاب بهترین مارک کرم پودر برای انواع پوست» از میان محصولات مختلفی که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین کرم پودر را خریداری نمایید. اگر هم تجربه‌ای در خرید و استفاده از کرم پودر دارید، ما و دیگر خواننده‌ها را در قسمت نظرات در جریان تجربه‌های سودمند خود قرار دهید.

منبع: Makeupforlife دیدگاه‌ها 8754بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه