تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

تفاوت فلوئید ضد آفتاب با کرم ضد آفتاب چیست و کدام بهتر است؟

تفاوت فلوئید ضد آفتاب با کرم ضد آفتاب چیست و کدام بهتر است؟

در این روزهای گرم تابستانی که میزان استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب بیشتر از قبل داغ و پرشور شده است، هنوز عده‌ای هستند که برای انتخاب محصول مدنظر خود دچار شک و تردید باشند. برخی افراد بین خرید کرم ضد آفتاب شیمیایی و کرم ضد آفتاب معدنی یا همان مینرال در شک و دودلی به سر می‌برند. برخی نیز هنوز بین برندهای مختلف سرگردانند. عده‌ای به تفاوت کرم ضد آفتاب رنگی و بی‌رنگ فکر می‌‌کنند و برخی بین خرید کرم ضد آفتاب و فلوئید ضد آفتاب شک دارند. درباره همه این ابهامات ذهنی قبلاً در مقالات دیگر بلاگ به‌خوبی توضیح داده‌ایم. کافی است عبارت ضد آفتاب را در بلاگ جست‌وجو کنید تا به پاسختان برسید. امروز نیز می‌خواهیم درباره تفاوت فلوئید ضد آفتاب با کرم ضد آفتاب برای شما صحبت کنیم.

فلوئید ضد آفتاب چیست؟

جلوگیری از سوختن پوست

قبل از اینکه بخواهیم به تفاوت فلوئید ضد آفتاب با کرم ضد آفتاب بپردازیم، اجازه دهید که برایتان بگوییم فلوئید چیست. فلوئید یک واژه انگلیسی است که در آن زبان معنی «مایع» می‌دهد. به این ترتیب هر محصولی که شکل مایع داشته باشد، نوعی فلوئید محسوب می‌شود. درست همان طور که می‌توانید از نظر ظاهری مفهوم روغن مایع و روغن جامد یا صابون مایع و صابون جامد را تشخیص دهید، درباره سایر محصولات آرایشی و بهداشتی هم می‌توانید مفهوم تفاوت کرم ضد آفتاب و فلوئید ضد آفتاب را متوجه شوید. پس در نهایت آنچه باعث اطلاق صفت فلوئید به این محصول می‌شود، مایع بودن آن است.

چرا فلوئید استفاده کنیم؟

شناخت پوست چرب

تقریباً اکثر محصولات زیبایی و درمانی به چند صورت فشرده، کرمی، لوسیون و فلوئید وارد بازار می‌شوند. علت این میزان تفاوت در طراحی، تفاوت در نوع و جنس پوست است. برای مثال برخی از افراد پوست بسیار خشک دارند. برای درمان عارضه خشکی پوست این افراد لازم است از محصولات بر پایه چربی استفاده شود. کرم، همان طور که از نامش پیداست، درصد بیشتری چربی در خود دارد. این محصول نیاز ضروری پوست افراد چرب را برطرف می‌کند.

از سوی دیگر برخی افراد ذاتاً پوست چرب دارند و چربی پوستشان باعث بروز انواع جوش یا عارضه های دیگر می‌شود. این افراد مسلماً نمی‌توانند از محصولات بر پایه چربی استفاده کنند. برای آن دسته از افراد معمولاً لوسیون یا فلوئید توصیه می‌شود. بافت سبک و بر پایه آب این دو محصول باعث می‌شود هم خیلی زود جذب پوست شود و هم هیچ سنگینی خاصی روی آن ایجاد نکند. همچنین میزان مسدودشدن منافذ پوست در چنین مواقعی بسیار کمتر است. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود افراد با پوست چرب از لوسیون یا فلوئید استفاده کنند.

انواع فلوئید ضد آفتاب موجود در فروشگاه اردمی

حال که با تفاوت فلوئید ضد آفتاب و کرم ضد آفتاب آشنا شدید، بد نیست چند فلوئید ضد آفتاب را هم بشناسید تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید.

  • فلوئید ضد آفتاب با SPF50 فاقد چربی SunSafe

اگر پوستتان چرب است و کرم های ضد آفتاب روی پوستتان حس سنگینی ایجاد می‌کند، فلوئید ضد آفتاب با SPF50 فاقد چربی SunSafe، بهترین گزینه برای شماست. این محصول با ساختار بسیار سبک خود، به‌سرعت جذب پوست می‌شود و از آن در برابر نور مضر خورشید محافظت می‌کند. این فلوئید با دو عملکرد جذب اشعه‌های مضر و دفع فیزیکی آن به‌طور هم‌زمان، مانند سدی جلوی ورود نور زیان‌بخش خورشید عمل می‌کند. فلوئید ضد آفتاب با SPF50 فاقد چربی سان سیف، محصول کشور ایران است و به همین دلیل مشمول هزینه‌های سرسام‌آور گمرکی نمی‌شود. به همین دلیل قیمت مناسبی دارد. همچنین حجم محصول نسبت به قیمت آن بسیار عالی است و از نظر اقتصادی توجیه خوبی برای خرید آن وجود دارد.

  • فلوئید ضد آفتاب مداکنیل با SYNBIONYME SPF50

معمولاً افرادی که پوست چرب دارند، از باز بودن منافذ پوستی خود نیز شاکی هستند. باز بودن منافذ پوست نه‌تنها از نظر ظاهری، حس ناخوشایندی به فرد می‌دهد، بلکه باعث تجمع انواع آلودگی در پوست شده و به بروز انواع جوش منجر می‌شود. با این توضیح افرادی که پوست چرب دارند، باید به فکر درمان منافذ باز پوست خود باشند. در همین راستا یکی از محصولاتی که اصطلاحاً با یک تیر دو نشان می‌زند، فلوئید ضد آفتاب مداکنیل با SYNBIONYME SPF50 است. این محصول علاوه بر محافظت پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید، به کوچک‌شدن و بستن منافذ پوست نیز کمک می‌کند. ایجاد یک سد دفاعی قوی در برابر نور خورشید و آلودگی‌های محیطی از ویژگی‌های بارز این محصول است که ارزش آن را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

  • فلوئید ضد آفتاب +SPF 50 (مات کننده) Eucerin

یکی دیگر از مشکلاتی که افراد با پوست چرب با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، چرب و براق بودن پوست آن‌هاست. این موضوع مخصوصاً در روزهای گرم سال، بسیار آزاردهنده است. ترشح چربی و تعریق پوست باعث می‌شود پوست این دسته افراد همواره خیس به‌نظر برسد و این از نظر زیباشناسی چندان جالب نیست. به همین منظور ما فلوئید ضد آفتاب  Eucerin را به شما معرفی می‌کنیم. فلوئید بودن محصول باعث می‌شود بسیار سبک باشد و هیچ ردی از خود روی پوست باقی نگذارد. از سویی این محصول مات کننده است و برق اضافی صورت را می‌گیرد. البته این همه ماجرا نیست. این محصول ضد آب بوده و هم‌زمان با کنترل ترشح چربی پوست، از تعریق بی‌رویه جلوگیری کرده و به درمان پوست چرب منجر می‌شود. با تهیه این محصول بیشتر از قبل تفاوت فلوئید ضد آفتاب با کرم ضد آفتاب را درک خواهید کرد.

  • فلوئید ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی DERMATYPIQUE SPF50

در میان افرادی که از بهترین کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنند، آقایانی هم هستند که از باقی‌ماندن رنگ یا رد ضد آفتاب روی پوست خود شاکی می‌شوند. شکایت دیگر این افراد تداخل بافت کرم با ریش آنان است. به این دسته افراد فلوئید ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی DERMATYPIQUE SPF50 را پیشنهاد می کنیم. این محصول بسیار سبک است و هیچ ردی از خود باقی نمی‌گذارد. همچنین بدون رنگ بوده و پس از استفاده، اثری از آن روی پوست باقی نمی‌ماند. بسیاری از کاربران پس از خرید این محصول، ابراز رضایت کرده‌اند. این فلوئید فاقد چربی و مقاوم در برابر آب است. ویژگی برتر دیگر آن، خاصیت ضدچروکی است که ارزش خریدش را بیشتر می‌کند. با خرید این محصول به‌روشنی با تفاوت فلوئید ضد آفتاب با کرم ضد آفتاب آشنا می‌شوید.

Special Price ‎265,500 تومان

Regular Price: ‎279,500 تومان

٪5

سخن پایانی

امیدواریم تا اینجا با تفاوت فلوئید ضد آفتاب و کرم ضد آفتاب آشنا شده باشید. فراموش نکنید که برای خرید بهترین کرم ضد آفتاب باید گزینه‌های بیشتری را بررسی کنید و بدون تحقیق، پوست ارزشمندتان را به خطر نیندازید. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم از راهنمایی مشاوران مجموعه فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات ارایشی، بهداشتی و تنتدرستی بهره ببرید. برای رسیدن به این هدف می‌توانید پیام خود را در بخش نظرات بنویسید یا با شماره درج‌شده بالای صفحه تماس بگیرید. مشاوره شما در با این مجموعه همواره رایگان خواهد بود.

دیدگاه‌ها 44791بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه