تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

کرم بی بی چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کرم بی بی چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

کرم‌های مختلفی از جمله سی سی، بی بی و حتی دی دی وجود دارند. هرچه محصولات بیشتری برای صورت وجود داشته باشند بهتر است و می‌توان استفاده مناسب‌تری از آن‌ها کرد. اما کرم بی بی واقعا چه کاری انجام می‌دهد و تفاوت آن با کرم معمولی آرایشی چیست؟ پاسخ این سوالات را در زیر خواهید یافت:

کرم بی بی چیست؟

بی بی در این کلمه به معنی کرم ضد لک است. این کرم، پوشش کامل و متوسط ایجاد می‌کند که مناسب روزهایی‌ست که صورت شما کمی قرمزتر از همیشه است یا وقتی می‌خواهید صورت‌تان درخشندگی و همواری طبیعی‌تری داشته باشد. اما چرا نباید از آن صرف‌نظر کنید؟ زیرا کار کرم بی بی فقط پوشانندگی نیست. این کرم، فواید بسیار دیگری ازخواص ضد آفتاب گرفته تا آنتی‌اکسیدان، ویتامین، آب‌رسانی، کاهش برق زدن پوست و روشن‌کنندگی دارد.

تفاوت کرم بی بی با کرم پودر چیست؟

  • اگر به دنبال کرمی هستید که تمام ویژگی‌های یک کرم مناسب را داشته باشد تا به پوست آبرسانی کند و نواقص پوستی را پوشش دهد، کرم بی بی بهترین گزینه برای شماست، به خصوص برای پوست‌های حساس‌تر. این کرم مثل کرم‌های معمولی آرایشی فوایدی دارد اما سبک‌تر است و برای پوست مفیدتر می‌باشد. این نوع کرم، رنگ‌های خیلی متنوعی ندارد زیرا بیشترین تمرکز آن بر آبرسانی، روشن کنندگی و حفاظت است. بسیاری از انواع کرم‌های بی بی بعد از قرار گرفتن روی پوست با رنگ پوست شما هماهنگ می‌شوند.creams
  • اگر پوشش کرم برای شما خیلی مهم است، کرم پودرها تنوع رنگی، پوشش و بافت بیشتری دارند.
  • اگر بیشتر به فکر پوشاندن لکه‌ها هستید، کرم پودرها برای شما بهتر هستند همان‌طور که گفتیم پوشانندگی، کاربرد کرم‌ پودرها است. یک کرم بی بی ضد آکنه بدون چربی مثل گارنیر اسکین، پوست را تغذیه می‌کند و قرمزی‌ها را تسکین می‌دهد.
  • برخی کرم پودرها دارای SPF هستند اما کرم بی بی محافظت بیشتری در برابر آفتاب ایجاد می‌کند.
  • اگر پوست خشکی دارید با کرم بی بی به آن آبرسانی کنید. کرم‌های بی بی مقدار زیادی آب به پوست شما هدیه می‌دهند و ویژگی‌هایی همچون آنتی‌اکسیدان، ویتامین، SPF و پوششی طبیعی دارند.

خلاصه

استفاده از کرم بی بی و کرم پودر آرایشی بستگی به نوع پوست شما دارد. اگر به محصولی چندکاره نیاز دارید و پوششی سبک می‌خواهید، از کرم بی بی استفاده کنید؛ اما اگر نگران پوشش لکه‌ها هستید، کرم پودرهای معمولی مناسب شما هستند. در نهایت اگر هنوز ابهامی در این مورد برای شما باقی مانده است می‌توانید با مراجعه به مقاله دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی با عنوان بین کرم‌های BB ،CC و زیرساز کدام را انتخاب کنیم؟ پاسخ آن‌ها را بیابید.

منبع: Makeup ۱ دیدگاه 50055بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. عالی وبی نظیر و زحمتکش

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه