تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

اینفوگرافیک: ژل‌های پُرکننده چین و چروک صورت

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
اینفوگرافیک: ژل‌های پُرکننده چین و چروک صورت

از زمان‌های بسیار دور انسان‌ها، چه آقایان و چه بانوان، علاقه‌‌مند جلوگیری از پیری و کشف اکسیر جاودانگی و دست‌یابی به سرچشمه آب حیات بوده‌اند. به کمک اسطوره و جادو که نتوانستند جلوی فرآیند طبیعی پیری و چین و چروک صورت را بگیرند اما به کمک پیشرفت علم تا حدود بسیار زیادی توانسته‌اند به این آرزو دست یابند و دوران خوش جوانی و زیبایی را اندکی طولانی‌تر سازند که یکی از این روش‌ها تزریق ژل است.

ایجاد چین و چروک صورت همراه با گذر ایام، امری اجتناب ناپذیر است؛ اما متخصصان برای درمان هر مرحله از چین و چروک‌ها، روش خاصی را توصیه می‌کنند. به‌عنوان مثال اگر چین و چروک‌ها جدید بوده و حالت خیلی عمقی پیدا نکرده باشند می‌توان از بوتاکس استفاده کرد. اما اگر پس از گذشت 10 روز اثر آن از بین رفت، نشان می‌دهد که چین و چروک‌ها عمقی‌تر هستند و باید از مواد پرُکننده (فیلر) استفاده شود که شامل تزریق ژل یا تزریق چربی می‌شود.

این مواد پرکننده چین و چروک صورت، انواع مختلفی اعم از ژل یا چربی دارند که تزریق ژل یا چربی هر کدام روش مخصوصی دارند و باید حتما تحت نظر پزشک متخصص انجام شوند. در این اینفوگرافیک‌ به روش‌هایی همچون بوتاکس، از بین بردن موهای زائد با لیزر و میکرودرم ابریژن اشاره شده است که بدون نیاز به جراحی، شما را جوان‌تر از آن‌چه هستید می‌سازد.

با مطالعه این اینفوگرافیک همچین با سه نوع مختلف از ژل‌ها که هر کدام برای ناحیه خاصی از صورت مناسب هستند، آشنا خواهید شد و اگر قبلا یکی از آن‌ شیوه‌ها را امتحان کرده‌اید، لطفا دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

dermal-fillers-type

 

دیدگاه‌ها 3300بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه