تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راهنمای خرید کرم ضد لک برای پوست تیره

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
راهنمای خرید کرم ضد لک برای پوست تیره

خرید کرم ضد لک عالی برای پوست های تیره نسبت به پوست های روشن تفاوت‌های زیادی دارد. لکه های پوست عارضه‌ای بسیار رایج در میان آقایان و خانم‌ها شناخته می‌شود. افراد بسیاری را سراغ داریم که برای خرید کرم ضد لک عالی سردرگم‌ شده‌اند. همان طور که می‌دانید برای از بین بردن لکه های تیره باید ابتدا با دلیل ایجاد این لکه ها آشنا شویم و با توجه به این اطلاعات فکر خرید کرم ضد لک عالی و باکیفیت باشیم. در ادامه ابتدا به دلیل ایجاد لکه های تیره پوست اشاره می‌کنیم و روش‌های خرید کرم ضد لک برای پوست تیره را با شما در میان می‌گذاریم.

دلیل ایجاد لکه های تیره پوست

دلیل ایجاد لکه های پوست تیره

تحریک تولید رنگدانه‌، بیشتر در افرادی با پوست تیره یا نیمه‌روشن اتفاق می‌افتد. به غیر از این عموماً عوامل زیر باعث ایجاد لکه های تیره پوست می‌شود:

  •  آثار زخم بیماری‌های پوستی؛
  • آثار نیش حشرات، بریدگی‌ها، سوختگی و هرگونه جوش‌خوردن زخم؛
  • مصرف داروهای خاص؛
  • مصرف محصولات حساسیت‌زا برای پوست و مو؛
  • تغییرات هورمونی (برای نمونه در دوران بارداری).

خوشبختانه بیشتر لکه های تیره پوست پس از از‌بین‌بردن عامل ایجادشان، ناپدید می‌شوند و نیازی به خرید کرم ضد لک عالی و باکیفیت ندارید. در نتیجه اگر متوجه لکه های تیره روی پوست خود شدید، قبل از خرید کرم ضد لک برای پوست تیره محصولات پوستی و دارویی را که استفاده می‌کنید تغییر دهید و جلوی ایجاد لکه های جدید را بگیرید. ناگفته نماند گاهی اوقات مصرف دارو لکه های تیره پوست را به دنبال دارد، چنین عارضه‌ای را جدی بگیرید و مشکل را با پزشکی که این دارو را تجویز کرده در میان بگذارید.

زمان لازم برای از بین رفتن لکه های تیره پوست

پس از تشخیص دلیل ایجاد لکه های تیره، روش درمان آن آسان‌تر خواهد بود. در زمان درمان باید به پوست فرصت لازم را بدهید تا این لکه ها از بین برود. تجربه نشان داده پاک‌شدن لکه‌ای که رنگ آن چند درجه تیره‌تر از رنگ پوست است، چیزی حدود ۶ تا ۱۲ ماه زمان نیاز دارد. در نتیجه اگر اصرار زیادی به از بین‌بردن سریع این لکه ها دارید، حتماً با خرید کرم ضد لک عالی و باکیفیتی که اثربخشی سریع دارد، فرایند از‌بین‌بردن لکه های پوست را سرعت بخشید. لازم به ذکر است لکه های آبی، خاکستری و قهوه‌ای از تجمع رنگدانه‌ها در لایه‌های عمیق پوست حکایت دارد و ازبین‌رفتن این لکه ها ممکن است سال‌‌ها به طول بینجامد.

شروع درمان‌ لکه های تیره پوست با کرم ضد آفتاب

کرم ضد لک برای پوست تیره

از آنجایی که پرتوهای خورشید تأثیر زیادی در تیره‌تر شدن لکه های پوست دارد، با مشاهده اولین آثار لکه های پوستی، در کنار خرید کرم ضد لک برای پوست تیره، بهترین کرم ضد آفتاب موجود در بازار را خریداری نمایید. این محصولات را روزانه استفاده کنید و جلوی تیره‌تر شدن لکه ها را بگیرید. برای خرید بهترین کرم ضد آفتاب نیز سراغ محصولی با SPF به مقدار ۳۰ یا بیشتر را بگیرید که روی آن عبارت Broad Specturm درج شده و دارای ترکیبات اکسید زینک (Zinc Oxide) و دی اکسید تیتانیوم (Dioxide Titanium) باشد.

ترکیبات کرم ضد لک برای پوست تیره

در ساختار کرم ضد لک عالی باید یک یا چند ترکیب زیر استفاده شده باشد:

• هیدروکینون ۲ درصد (hydroquinone)؛
• اسید آزلائیک (Azelaic)؛
• اسید گلیکولیک (Glycolic acid)؛
• اسید کوجیک (Kojic Acid)؛
• رتینوئید‌ها (Retinoids)، (رتینول، (retinol)، تریتینوئین، (tretinoin)، ژل آداپاراژن (adapalene gel) یا تازاروتین (tazarotene)؛
• ویتامین C.

این ترکیبات در یک کرم ضد لک عالی، از اثربخشی سریع این کرم برای روشن‌ کردن لکه های پوست حکایت دارد و بعضی از آن‌ها فرایند تولید رنگدانه های پوست را کندتر می‌کند.

راهنمای خرید کرم ضد لک برای پوست تیره

خرید کرم ضد لک عالی

بی‌دلیل برای خرید کرم ضد لک عالی تأکید نداریم؛ چراکه بعضی از کرم‌های ضد لک نه‌تنها فایده‌ای به پوست نمی‌رسانند، بلکه ترکیبات مضری دارند و سلامت را به خطر می‌اندازند. تحقیقات ثابت کرده در ساخت بعضی از کرم های ضد لک از جیوه استفاده می‌شود و استفاده درازمدت چنین کرم‌هایی پوست را ملتهب می‌کند. همچنین به جای از بین بردن لکه ها، تغییر دائم رنگ پوست را به دنبال دارد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم حتماً کرم ضد لک باکیفیت را از فروشگاه‌های قابل‌اطمینان خریداری نمایید.

امیدواریم با توجه به توضیحاتی که مطرح کردیم، کرم ضد لک عالی و باکیفیتی خریداری نمایید. در نتیجه اگر با این توضیحات به فکر خرید کرم ضد لک برای پوست تیره افتاده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان کرم‌های ضد لک مختلفی که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین کرم ضد لک را خریداری نمایید. در پایان اگر شما هم تجربه‌‌های سودمندی برای خرید کرم ضد عالی و باکیفیت دارید، خواهشمندیم این تجربه‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها 2129بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه