تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

به مدل ریش و سبیل خود اهمیت بیشتری بدهید

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
به مدل ریش و سبیل خود اهمیت بیشتری بدهید

یکی از مشخصه‌های بارز در صورت آقایان، ریش و سبیل آنهاست. این امر باعث شده است تا مردها در سنین مختلف عمر خود مدل‌های مختلفی را برای اصلاح موهای صورت دنبال کنند، به همین دلیل در کنار مدل مو، شاهد مدل‌های مختلفی برای ریش و سبیل نیز هستیم.

اگر از آن دسته آقایان شیک‌پوش هستید که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند حتما به خوبی می‌دانید که این روزها ریش و سبیل طرفداران زیادی پیدا کرده است. بنا به آمار به‌دست آمده، حدود ۴۰ درصد از آقایان ساکن در آمریکا ترجیج می‌دهند ریش بگذارند. درست است که این آمار مربوط به کشوری است که فاصله بسیار زیادی با ما دارد، اما اگر نگاهی به دور و اطراف خود داشته باشید، متوجه خواهید شد که ریش و سبیل در ایران نیز طرفداران زیادی دارد.

به این ترتیب این سوال پیش می‌آید که در بین مدل‌های مختلف ریش و سبیل، کدام مدل، برازنده شماست. پیچیدن یک نسخه واحد در خصوص مدل مناسب برای ریش و سبیل کار چندان راحتی نیست. دلیل این امر هم وجود مدل‌های مختلف ریش است.

اگر گشت‌و‌گذار کوتاهی در اینترنت داشته باشید حداقل به ۲۰ مورد مدل ریش مختلف برخورد خواهید کرد. به این ترتیب با توجه به تنوع مدل‌های ریش و سبیل، سعی داریم به چند مدل زیبا و مردانه اشاره کنیم که به احتمال زیاد نظر شما را هم جلب خواهد کرد.

Pencil-Thin Moustacheسبیل افقی باریک

مدت‌های زیادی است که سبیل باریک را بر چهره افراد سرشناس و موفق شاهد بوده‌ایم.

جالب است بدانید سبیل باریک در روزگار قدیم در آمریکا به اندازه‌ای محبوبیت داشت که حتی ترانه‌ای نیز در این خصوص نوشته شده است. اصلاح صورت و گذاشتن سبیل باریک کار بسیار راحتی است، برای این کار کافیست تمامی صورت را اصلاح کرده و تنها قسمت باریکی به اندازه‌ قطر یک مداد را بر روی لب بالایی خود اصلاح نکنید. این مدل سبیل به چهره شما جلوه‌ای مرموز و رمز‌آلود می‌دهد.

ریش ستاریریش ستاری

این مدل‌ ریش برای ما ایرانی‌ها مدل بسیار آشنایی است.

برای گذاشتن این گونه ریش، کافیست تا موهای روی گونه را اصلاح کرده و سایر قسمت‌های ریش و سبیل را مرتب کنید. مدل ریش ستاری برای آقایان با هر نوع شغل و منصبی مناسب به نظر می‌رسد.

 

ریش پروفسوریریش پروفسوری

در این مدل ریش زیبا، موهای گونه‌ها و گردن به کلی تراشیده می‌شود و تنها موهای چانه و نواحی اطراف آن باقی می‌ماند.

به جرات می‌توان گفت ریش پروفسوری یکی از محبوب‌ترین مدل‌های ریش آقایان است و بیشتر مردها برای یک‌بار هم که شده در طول عمر خود این مدل را امتحان کرده‌اند. لازم به ذکر است، این مدل ریش، برازنده افرادی است که چانه باریکی دارند.

ریش عمودی باریکریش عمودی باریک

در این مدل ریش تمامی موهای صورت را اصلاح کرده و تنها یک نوار باریک به صورت عمودی بر روی چانه خود باقی بگذارید.

توجه داشته باشید که این خط باید باریک و مرتب اصلاح شده باشد.

افراد زیادی را می‌شناسیم که علاقه به‌خصوصی به این مدل ریش دارند، از طرف دیگر سلیقه بعضی‌ها نیز اصلا با این مدل ریش جور در نمی‌آید.

مدل ریش لنگریمدل ریش لنگری

در این مدل ریش، موهای تمامی قسمت‌های صورت به غیر از چانه و سبیل تراشیده می‌شود، محل تلاقی ریش و سبیل در این مدل، باعث می‌شود تا حالتی لنگر مانند را در ریش و سبیل فرد شاهد باشیم.

 

 

همان‌گونه که وعده داده بودیم به مدل‌های از ریش و سبیل آقایان اشاره کردیم که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است، اگر شما هم از آن دسته آقایان شیک‌پوشی هستید که به مدل اصلاح ریش و سبیل خود اهمیت زیادی می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم، مدل ریش‌های مورد علاقه خود را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Gillette دیدگاه‌ها 11830بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه