تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

با این ترفند‌ها استاد تمام کانتورینگ شوید

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
با این ترفند‌ها استاد تمام کانتورینگ شوید

بانوان امروزی به‌خوبی می‌دانند که کانتورینگ نمایی تازه به صورت می‌بخشد و جلوه آرایش را بیش‌تر می‌کند، اما اکثر بانوان اطلاعات خوبی از بهترین روش‌های کانتورینگ ندارند و با برنزه کردن گونه‌ها تصور می‌کنند کانتورینگ انجام داده‌اند.

خط‌فک، بینی و سایر قسمت‌های صورت هر کدام به نوعی در کانتورینگ صورت تأثیر دارند، استفاده از رنگ‌های مختلف و برس‌های متفاوت نیز به کانتورینگ نهایی صورت جذابیت بیش‌تری می‌بخشند. تمامی این موارد دست به دست هم داده‌اند تا هزار و یک نکته باریک‌تر از مو را در کانتورینگ شاهد باشیم.

کانتورینگ در تمامی موارد پیشنهاد نمی‌شود، از طرف دیگر برای تمامی چهره‌ها نمی‌توان از یک کانتورینگ به‌خصوص کمک گرفت، استخوان‌بندی صورت و نحوه قرار گرفتن لب‌، گونه، بینی و سایر قسمت‌‌های صورت بهترین شیوه برای کانتورینگ را مشخص می‌کنند.

به همین منظور قصد داریم در ادامه ترفند‌هایی را با شما در میان بگذاریم که با رعایت آن‌ها استاد تمام کانتورینگ خواهید شد.

۱- ترفند‌های کانتورینگ برای صورت‌های بیضی

ترفند‌های کانتورینگ برای بانوانی که صورتی بیضی دارند

بانوانی که صورتی بیضی مانند دارند درازای چهره‌ آن‌ها بیش‌تر از پهنای آن به نظر می‌رسد و از فاصله‌ای دور اگر با دقت به چهره آن‌ها نگاه کنید حالتی بیضی مانند را متوجه خواهید شد. چهره این گروه از بانوان به لحاظ زیبا‌یی شناسی تناسب خوبی دارد و در قسمت چانه باریک‌تر می‌شود. در نتیجه کانتورینگ به این بانوان کمک می‌کند تا به ساختار استخوان‌های صورت جلوه‌ بیش‌تری بدهند و قسمت‌هایی که به لحاظ بصری کمتر دیده‌ می‌شوند را برجسته‌تر کنند.

به بانوانی که صورت بیضی دارند پیشنهاد می‌کنیم قسمت‌های شقیقه و پیشانی را به میزان ملایمی کانتور کنند تا این ناحیه باریک‌تر به نظر برسد. همچنین قسمت زیر گونه‌ها را باید کانتور کنند تا گونه‌ها جلوه بیش‌تری پیدا کند. کانتورینگِ گونه باید ملایم باشد و نباید در این قسمت زیاده‌روی کنید.

کانتورینگِ پیشانی، بالای استخوان گونه، قسمت بالای لب و گونه‌ها، زیبایی نهفته بانوانی که صورتی بیضی دارند را بیش‌تر در نظرها جلوه می‌بخشد.

۲- ترفند‌های کانتورینگ برای صورت‌های کشیده

ترفند‌های کانتورینگ برای بانوانی که صورتی کشیده دارند

چانه بانوانی که صورتی کشیده دارند حالتی نوک‌تیز پیدا می‌کند و در نتیجه باید کانتورینگ چهره این دسته از بانوان به گونه‌ای انجام شود تا تعادل بیش‌تری را میان درازای صورت و پهنای آن شاهد باشیم.

هدف در کانتورینگ چهره بانوانی که صورتی کشیده دارند نزدیک کردن چهره آن‌ها به حالت بیضی است و در نتیجه باید کانتورینگ را از محل رویش مو به نوعی شروع کنید که تیز بودن بالا و پایین صورت جلوه کمتری داشته باشد.

کانتورینگ زیر گونه‌ها جذابیت گونه‌ را بیش‌تر می‌کند و برای کوتاه‌ جلوه دادن قسمت پایین صورت نیز پیشنهاد می‌شود تا چانه را به میزان بسیار ملایمی کانتور کنید تا درازای کلی صورت کمتر در نظر جلوه داشته باشد.

کانتورینگ مرکز پیشانی و استفاده از آرایش‌های روشن در کل صورت باعث می‌شود چهره حالتی متعادل‌تر و جذاب‌تر پیدا کند.

۳- ترفند‌های کانتورینگ برای صورت‌های قلبی شکل

ترفند‌های کانتورینگ برای بانوانی که صورتی قلب مانند دارند

چهره این دسته از بانوان در قسمت گونه‌ها نسبت به پیشانی پهن‌تر است و چانه‌ای باریک دارند. پیشنهاد می‌کنیم بانوانی که چهره‌ای قلب‌مانند دارند به گونه‌ای کانتورینگ کنند که صورت آن‌ها تعادل بهتری پیدا کند.

کانتورینگ پیشانی و شقیقه‌ها در این بانوان باید با هدف متعادل‌سازی قسمت بالای صورت نسبت به قسمت‌های میانی و پایینی انجام شود. کانتورینگ استخوان‌ گونه باید با هدف باریک‌تر نشان دادن مرکز صورت باشد و چانه نیز باید به مقدار کمی کانتور شود، هایلایت قسمت بالایی استخوان گونه و مرکز چانه نیز باید با هدف پهن‌تر جلوه‌ دادن قسمت‌های پایین صورت انجام شود.

۴- ترفند‌های کانتورینگ برای صورت‌های مربعی

ترفند‌های کانتورینگ برای بانوانی که صورتی مربعی شکل دارند

اگر از روبه‌رو به صورت بانوانی که حالتی مربعی شکل دارند نگاه کنید متوجه خواهید شد که تقریباً پهنا و درازای صورت این دسته از خانم‌ها با هم برابر است و خط‌فک و محل رویش موها در آن‌ها به لحاظ ابعاد تقریباً با هم مساوی به نظر می‌رسد.

کانتورینگ صورت این دسته از بانوان باید به‌‌گونه‌ای انجام شود تا گوشه‌های پیشانی چهره آن‌ها متعادل‌تر شود و حالت مربعی و هندسی ماننده‌ چهره کمتر به چشم بیاید.

در این چهره‌ها باید کناره‌های پیشانی با هدف باریک‌تر نشان‌ دادن قسمت مربعی بالای صورت کانتورینگ شود، فک و قسمت‌های پایین صورت نیز باید کانتورینگ شود تا ابعاد کمتری را در ذهن تداعی کند.

کانتورینگ قسمت زیر استخوان گونه و متعادل کردن بالای این استخوان با هایلایت‌ کردن آن از دیگر مواردی است که به زیبایی چهره این بانوان کمک می‌‌کند. هایلایت‌ کردن وسط پیشانی و گونه‌ها نیز باریک‌تر شدن بالا و پایین صورت را در نظر تداعی می‌کند.

۵- ترفند‌های کانتورینگ برای صورت‌های دایره‌ای

ترفند‌های کانتورینگ برای بانوانی که صورتی دایره‌ای دارند

درازا و پهنای صورت این بانوان با یکدیگر برابر است و هیچ گوشه تیزی را در قسمت محل رویش مو، فک و چانه شاهد نیستیم. چهره‌های دایره‌ای را باید به گونه‌ای کانتورینگ کنید تا زیبایی این چهره‌ بیش‌تر در نظر تداعی شود.

کانتورینگ مات در کناره‌‌های پیشانی تا امتداد شقیقه‌ها قسمت بالای چهره را باریک‌تر می‌کند و کانتورینگ استخوان گونه و قسمت پایین خط‌فک در باریک‌تر نشان دادن این قسمت‌ها تأثیر دارد و درازای صورت را بیش‌تر می‌کند.

هایلایت بالای استخوان گونه و هایلایت ملایم مرکز پیشانی، چانه و بالای لب باعث تعادل بیش‌تر کانتورینگ صورت می‌شود.

سعی کردیم هر آنچه از کانتورینگ صورت می‌دانیم را با شما در میان بگذاریم، در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اطلاعات مفیدی در این زمینه دارید در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان تجربه‌های مفید خود قرار دهید.

منبع: Beautybay دیدگاه‌ها 1756بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه