تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آرایش صورت با کانسیلر مناسب با نوع و نیاز پوست شما

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
آرایش صورت با کانسیلر مناسب با نوع و نیاز پوست شما

افراد بسیاری بعد از یافتن پاسخ پرسش کانسیلر چیست، به دنبال کاربرد آن در آرایش صورت هستند. کمتر پوستی را سراغ داریم که به عارضه هایی نظیر جوش، لک و … دچار نشده باشد. در آرایش صورت وجود چنین عارضه هایی یکی از اصلی‌ترین معضلات به شمار می‌رود. آن محصول آرایشی که می‌تواند از عهده پوشش این عارضه ها برآید، کانسیلر است. آرایش صورت با کانسیلر به شما در کاورکردن لکه های پوستی، تیرگی دور چشم و … کمک بسیاری می‌کند. اما آنچه در این بین اهمیت دارد روش های استفاده از کانسیلر است که باید فرا گرفت. پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه از کانسیلر می‌خواهید بدانید.

تعریف کانسیلر

آرایش صورت با کانسیلر

همان‌طور که گفتیم به هر اندازه هم که مواظب سلامتی پوست صورت خود باشید، باز هم عارضه ها راه خود را به پوست پیدا می‌کنند. در چنین مواقعی پای کانسیلر به دنیای آرایش باز می‌شود و عارضه ها را پوشش می‌دهد. با توجه به توضیحی که برای کانسیلر دادیم، احتمالاً این پرسش در ذهن شما پیش آمده که چه تفاوتی میان کانسیلر و مواد زیرسازی وجود دارد؟ در جواب باید گفت کانسیلر ترکیباتی متراکم‌تر نسبت‌به مواد زیرسازی دارد و به لطف این ترکیبات، به پوشش کامل کانسیلر برای عارضه هایی مانند لکه های پوستی، آثار جوش، تیرگی دور چشم، قرمزی و زخم‌ می‌توانید اعتماد کنید. کانسیلر برای روشن‌ترکردن رنگ پوست نیز کاربرد دارد. اگر پوست مستعد به جوش دارید، می‌توانید آرایش صورت با کانسیلر مخصوص پوست جوش دار را امتحان کرده و از نتیجه آن شگفت‌زده شوید.

کانسیلر مناسب برای پوست سالم

کانسیلر مناسب برای پوست های بی عیب و‌ نقص

حتی اگر پوست بدون عیب و‌ نقصی دارید و اثری از عارضه ها روی پوست شما پیدا نمی‌شود باز هم به کانسیلر نیاز دارید. به‌‌عنوان مثال به کمک کانسیلر می‌توانید رنگ پوست خود را روشن‌تر جلوه داده و به حجم‌دهی درست پوست خود را زیباتر کنید. برای چنین کاری پیشنهاد می‌کنیم کانسیلر یک درجه روشن‌تر از طیف پوست خود انتخاب کنید و این کانسیلر را روی استخوان گونه، ابرو، مرکز پیشانی و استخوان بینی بمالید. سپس کانسیلر یک درجه رنگ تیره‌تر انتخاب کنید و کناره‌های بینی و قسمت فرورفته گونه یا زیر چانه، را کانسیلر بزنید. این کانسیلرها را به گونه‌ای مخلوط کنید که ظاهری زیبا و طبیعی پیدا کند. به این ترتیب آرایش صورت با کانسیلر قطعاً جذاب‌تر خواهد بود.

روش انتخاب کانسیلر سازگار با رنگ پوست

روش انتخاب کانسیلری سازگار با رنگ پوست

پس از پاسخ به پرسش کانسیلر چیست، نوبت به روش‌های انتخاب بهترین رنگ کانسیلر با توجه به طیف پوست فرا می‌رسد. بهتر است برای آرایش صورت با کانسیلر حتماً به رنگ آن توجه کنید. برای انتخاب بهترین رنگ کانسیلر باید مقداری از آن را روی پوست امتحان کنید. در نتیجه ۲ یا ۳ طیف از رنگ‌ها را که احساس می‌کنید پوشش مناسبی دارند را انتخاب کنید. این کانسیلرها را در کنار هم روی صورت بمالید، سپس تفاوت رنگ این کانسیلرها را زیر نور طبیعی، بررسی کنید. اگر هیچ‌کدام از رنگ‌هایی که انتخاب کردید، هماهنگی مناسبی با پوست شما نداشت، ۲ رنگ مختلف از کانسیلر را مخلوط کنید تا به رنگی برازنده پوست صورت، دست پیدا کنید.

بهترین روش استفاده از کانسیلر برای پوشش سیاهی زیر چشم

بهترین روش استفاده از کانسیلر برای پوشش سیاهی زیر چشم

کم‌خوابی،‌ عوامل وراثتی و افزایش سن به‌عنوان مهم‌ترین دلایل سیاهی زیر چشم شناخته می‌شوند. پوشش این عارضه و آرایش صورت با کانسیلر گزینه مناسبی خواهد بود. در نتیجه اگر زیر چشم‌های شما بیش از حد تیره شده است، ابتدا به کمک پرایمر نارنجی یا قرمز روشن، سیاهی زیر چشم را تا حدی متعادل کنید. سپس انگشت حلقه خود یا اسفنج آرایشی را به کانسیلر مناسب برای پوست دور چشمتان آغشته نمایید. به حالت ضربه‌ای، سیاهی زیر چشم را کاملاً پوشش دهید. برای دوام پوشش کانسیلر در طول روز می‌توانید مقداری پودر تثبیت کننده آرایش به زیر چشم بمالید و در تمام طول روز آرایشی جذاب و ماندگار را تجربه نمایید.

بهترین روش استفاده از کانسیلر برای پوشش جوش

آرایش صورت با کانسیلر برای پوشش جای جوش

برای آن دسته افرادی که به دنبال پاسخی برای پرسش کانسیلر چیست بودند، گفتیم که کانسیلر بهترین روش برای پوشش جوش است؛ در نتیجه برای پنهان‌کردن جوش ها، ابتدا صورت را کاملاً زیرسازی کنید و با برس کوچک آرایشی، مقداری کانسیلر روی این عارضه ها بمالید. اگر کانسیلر سازگار با رنگ پوست خود انتخاب کرده‌اید، نیازی به مخلوط کردن کانسیلر نیست؛ اما اگر پوست چربی دارید بهتر است برای ماندگاری بیشتر آرایش صورت با کانسیلر مقداری از فیکساتور یا همان پودر فیکس کننده آرایش استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه‎

امیدوارم توضیحاتی که برای پرسش کانسیلر چیست، مطرح کرده با‌شیم، به‌راحتی بتوانید از عهده‌ی آرایش صورت با کانسیلر بربیایید. در نتیجه اکنون زمان خوبی است که با آگاهی از کاربردهای کانسیلر، سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان کانسیلرهایی که برای شما آماده کرده‌ایم، یک کانسیلر عالی و باکیفیت خریداری نمایید. در پایان اگر برای داشتن یک آرایش بی نقص تجربه‌ای دارید، خواهشمندیم این تجربه‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها در میان بگذارید.

منبع: Lorealparis دیدگاه‌ها 8732بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه