تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

پوشاندن سیاهی زیر چشم با کانسیلر

زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
پوشاندن سیاهی زیر چشم با کانسیلر

تا به حال حس کرده‌اید که هیچ کانسیلری نمی‌تواند به خوبی سیاهی زیر چشم را بپوشاند؟ روش ما را امتحان کنید (روش مثلث به جای هلالی) تا ببینید مشکل به راحتی حل می‌شود. در این‌ مقاله دو مشکل مربوط به زیر چشم و روش برطرف کردن آن‌ها را ذکر می‌کنیم:

سیاهی زیر چشماگر سیاهی زیر چشم شما حالت کبودی و فرورفتگی دارد:

شما نیاز به یک کانسیلر قوی دارید که رنگ هلویی داشته باشد.

رنگ‌های زردآلویی گرم برای پوشاندن تیرگی‌های کم‌رنگ‌تر یا قرمزتر مناسب هستند (زیرا در طیف رنگی مخالف در چرخه‌ی رنگ قرار دارند).

آن را به مقدار کم (بیشتر در نقاطی که واقعا رنگ متفاوتی دارند) بزنید و لایه نازکی به کار ببرید تا بعد از گذشت چند ساعت ترک نخورد، زیرا این حالت نیز سبب خسته دیده شدن چشم می‌شود.

پف زیر چشماگر زیر چشم شما پف دارد:

شما به دو نوع کانسیلر نیاز دارید: یک نوع بازتاب‌دهنده نور و کانسیلر دیگری رنگ پوست. باید کانسیلر رنگ پوست را قبل از نوع اول به کل حلقه زیر چشم بزنید و کانسیلر براق را فقط به زیر بخش پف کرده بزنید تا حالت براق آن همه چیز را روشن‌تر نشان دهد.

رفع سیاهی دور چشم با ترفندهای آرایشی انواع و اقسام مختلفی دارد که بسته به نوع سیاهی و پف‌کردگی زیر چشم و رنگ پوست افراد با یکدیگر متفاوت است اما اصول کلی آن یکسان است. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که به دنبال بهترین شیوه برای رفع تیرگی زیر چشم هستید و تجاربی در این زمینه دارید، خرسند خواهیم شد که نظرات ارزنده خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما و سایر کاربران گرامی به اشتراک بگذارید.

منبع: Purewow دیدگاه‌ها 7462بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه