تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

ترفندهای مهم استفاده از کانسیلر برای پوشش تیرگی زیر چشم

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
ترفندهای مهم استفاده از کانسیلر برای پوشش تیرگی زیر چشم

اگر اهل آرایش صورت هستید حتماً می‌دانید که کانسیلر چیست و چه کاربردی در آرایش دارد؛ اما اطلاع از معنا و کاربرد کانسیلر به تنهایی برای داشتن یک میکاپ عالی کافی نیست. در واقع به‌کارگیری ترفندهای استفاده از کانسیلر است که می‌تواند جادویی در آرایش ایجاد کند. گاهی استفاده اشتباه از کانسیلر یا هر ماده آرایشی دیگر نه‌نتها باعث زیبایی چهره نمی‌شود؛ بلکه صورت را مصنوعی و نازیبا جلوه می‌دهد. با این حساب اگر دچار عارضه هایی مانند پف،‌ چین و چروک و تیرگی زیر چشم هستید و قصد استفاده از کانسیلر را برای پوشش این عارضه دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً تا پایان همراه ما باشید. قصد داریم در این مقاله برای شما از ترفندهای مهم استفاده از کانسیلر برای پوشش تیرگی زیر چشم بگوییم.

از سلامت پوست دور چشم غافل نشوید

از سلامت پوست دور چشم غافل نشویدپوست دور چشم بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید ظریف و نازک است؛ به همین دلیل نیز باید به فکر تقویت پوست حساس این ناحیه باشیم. آبرسانی روزانه با کرم دور چشم تأثیر بسیاری در کاهش چین و چروک این ناحیه دارد. پوستی که آبرسانی شده باشد، بستری مناسب‌تر برای کانسیلر و مواد آرایشی پیدا می‌کند و ماندگاری کانسیلر را افزایش می‌دهد. بنابراین پیشنهاد می‌‌کنیم با خرید بهترین کرم دور چشم علاوه بر حفظ سلامت این ناحیه، بستری مناسب برای پنهان کردن تیرگی زیر چشم آماده نمایید. با این حساب حفظ سلامت پوست دور چشم به نوعی خود یکی از ترفندهای مهم استفاده از کانسیلر محسوب می‌شود.

کانسیلر را با نهایت دقت زیر چشم بمالید

کانسیلر را با نهایت دقت زیر چشم بمالیداگر در جریان هستید که کانسیلر چیست، حتماً به‌خوبی می‌دانید که استفاده نادرست از کانسیلر آرایش صورت را نازیبا می‌کند. با این حساب مالیدن کانسیلر روی تمام قسمت‌های پوست دور چشم کفایت نمی‌کند. بهتر است گوشه‌های داخلی چشم که ته‌رنگی خاکستری یا آبی دارند را با کانسیلر بیشتری پوشش دهید. به عبارت ساده‌تر در قسمت زیر چشم با کانسیلر یک حرف C فرضی بکشید و آن را به بیرون چشم ادامه دهید تا تمام قسمت‌های تیره زیر چشم پوشش پیدا کنند.

همیشه برای کانسیلر زدن از برس کمک بگیرید

همیشه برای کانسیلر زدن از برس کمک بگیریدیکی از ترفندهای مهم استفاده از کانسیلر، کمک گرفتن از برس است. اگر می‌خواهید کانسیلری که زده‌اید به‌خوبی روی پوست بخوابد، پیشنهاد می‌کنیم کانسیلر را در ۲ مرحله بزنید. از طرف دیگر بهتر است در مرحله اول کانسیلر را با انگشت دست نمالید؛ چراکه این فرایند دقت عمل شما را پایین می‌آورد. در عوض پیشنهاد می‌کنیم برای این کار از برس آرایشی مخصوص کمک بگیرد. در مرحله دوم هم هر قسمتی که نیاز به پوشش بیشتری داشت می‌توانید دوباره کانسیلر بزنید.

کانسیلر را کاملاً روی پوست محو کنید

کانسیلر را کاملاً روی پوست بمالیدکاملاً مشخص است که کانسیلر را باید با زیرسازی ترکیب کنید. چگونگی این کار به همین راحتی‌ها هم نیست و روش‌های خاص خودش را دارد. با توجه به ظریف بودن پوست دور چشم پیشنهاد می‌کنیم از مالیدن کانسیلر با برس به حالت جارو‌مانند خودداری کنید و پوست دور چشم را نکشید. در عوض کانسیلر را به‌آرامی و با دقت بسیار به‌صورت نقطه‌ای روی قسمت‌هایی که قبل‌تر اشاره کردیم بزنید. سپس به‌آرامی به سمت پایین و گونه‌ها به‌صورت ضربه‌ای کانسیلر را محو کنید تا حالتی یکدست پیدا کند. با این کار پوست زیر چشم بیش از حد سنگین نمی‌شود. همچنین رنگی روشن و جذاب پیدا کرده و اثری از تیرگی باقی نمی‌ماند. در مرحله دوم برای محو کردن مرز کانسیلر می‌توانید از دست خود کمک بگیرید.

در مصرف کانسیلر زیاده روی نکنید

در مصرف کانسیلر صرفه جویی کنیدراز درست کانسیلر زدن،‌ در استفاده متعادل از آن است. بسیاری از افراد بر این باور هستند که کانسیلر باید در سرتاسر زیر چشم و گوشه‌های بیرونی آن مالیده شود. اگر دور چشم شما چروک دارد بهتر است لایه‌ای بسیار نازک از کانسیلر را در گوشه‌های چشم بمالید؛ چراکه استفاده بیش از حد کانسیلر باعث تجمع مواد در این قسمت و نازیبا‌شدن آرایش می‌شود. اگر به هر دلیلی احساس کردید که نیاز به پوشش بیشتری از کانسیلر دارید، مقدار بیشتری کانسیلر بزنید؛ اما این کار را به‌صورت لایه‌ای انجام دهید و کانسیلر را با لایه‌های نازک به اندازه‌ای روی پوست بمالید تا پوشش لازم را ایجاد کند.

دانستن اینکه که کانسیلر چیست به همراه به‌کارگیری ترفندهای مهم استفاده از کانسیلر به شما کمک می‌کند تا یک آرایش زیبا و بدون نقص داشته باشید. در نتیجه اگر به فکر خرید یک کانسیلر عالی افتاده‌اید، بهتر است نگاهی به فروشگاه اینترنتی اردمی بیاندازید. شما می‌توانید از میان برند‌های معتبری که آماده کرده‌ایم، بهترین محصول را خریداری نمایید و «به بهترین روش از کانسیلر استفاده کنید». در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه سودمندی در استفاده از کانسیلر برای پوشش تیرگی زیر چشم دارید، این تجربه‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Bebeautiful دیدگاه‌ها 6583بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه