تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

ریمل رنگی و ریمل بی رنگ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
ریمل رنگی و ریمل بی رنگ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

برای شما هم پیش آمده است که هنگام خرید بهترین مارک ریمل، فروشنده ریمل های رنگی و بدون رنگ را پیشنهاد کند؟ شما تا چه حد با کاربردهای ریمل رنگی یا ریمل بی رنگ آشنا هستید؟ این دو محصول را تا چه حد می‌شناسید و در چه مجالسی از آن‌ها استفاده می‌کنید؟ درباره روش استفاده از آن‌ها چقدر اطلاعات دارید؟ در این مقاله قصد داریم به تعریف و کاربردهای این دو محصول بپردازیم؛ بنابراین اگر برای شما نیز این مبحث جالب است، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با ریمل رنگی

آشنایی با ریمل رنگی

در سال‌های اخیر در کنار ریمل مشکی و قهوه ‌ای، ریمل ‌های رنگی و بی رنگ نیز به بازار عرضه شده است. تنوع رنگ و جذابیت آرایش فشن بعد از استفاده از این نوع ریمل باعث شده است افراد بیشتری به سبک آرایش فانتزی گرایش پیدا کنند. در واقع درخشان‌ شدن آرایش با کمک انواع هایلایترها، موهای آمبره یا ریمل رنگی جذابیت خاصی به چهره می‌بخشد. ریمل درخشان رنگی که گاهی بر روی هر دو مژه بالا و پایین استفاده می‌شود تصویری زیبا و پرانرژی برای صورت ایجاد می‌کند. زیبایی ریمل رنگی زمانی بیشتر می‌شود که رنگ ریمل را با آرایش صورت از جمله سایه چشم، مداد یا خط چشم، همچنین رنگ مو، لباس و طراحی آرایش خود هماهنگ کنید.

آشنایی با ریمل بی رنگ و کاربردهای آن

آشنایی با ریمل بی رنگ

همانطور که از نامش پیداست این نوع ماسکارا هیچ رنگی ندارد. از آنجایی که استفاده از بهترین مارک ریمل، حجم دادن به مژه و افزایش طول آن‌هاست، شاید از نظر برخی افراد استفاده از ریمل بی‌رنگ توجیهی نداشته باشد. در واقع اکثر افراد با ریمل بی‌رنگ به‌خوبی آشنا نیستند و نمی‌دانند در کجا و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد. بی‌شک با خواندن ادامه مقاله و آشنایی بیشتر با کاربردهای این محصول،‌ شما نیز از مشتریان همیشگی ریمل بی‌رنگ خواهید شد.

  • آرایش طبیعی با کمک ریمل بی رنگ

اگر مژه های پر و بلندی دارید، بهتر است از بهترین مارک ریمل بی رنگ استفاده کنید. ریمل بی رنگ مژه ها را به طبیعی‌ترین حالت خود فر و زیبا می‌کند و ظاهری مرتب و دل‌فریب به مژه های شما می‌بخشد. این محصول به مژه ها نمایی دل‌چسب می‌دهد بدون اینکه روی مژه رنگ و سنگینی ایجاد کند. به عبارت دیگر اگر خواستار ظاهری بدون آرایش هستید یا در وضعیت آب‌وهوایی مرطوب قرار دارید یا برنامه ورزش در کنار ساحل در نظر گرفته‌اید، ریمل بی رنگ را امتحان کنید. یکی از خصوصیات خوب ریمل بی رنگ این است که پس از استفاده از آن نگران پوسته‌پوسته شدن یا لکه شدن و ریختن ریمل نخواهید بود. از آنجایی که این ریمل ردی از خود باقی نمی‌گذارد، استفاده از آن حتی برای آقایان نیز ممکن است.

  • استفاده از ریمل بی رنگ به جای ژل ابرو

در مواقعی که دوست دارید به ابروهای خود حالت بدهید یا آن‌ها را برای آرایش آماده کنید می‌توانید از ریمل بی‌رنگ استفاده کنید. به این منظور برس ریمل را از ریشه ابرو به سمت بالا بکشید. با این کار تارهای ابرو حالت گرفته و در همان شکل و حالت ثابت می‌شوند. همچنین از این روش قبل از استفاده از پودرهای مخصوص رنگ ابرو نیز می‌توان استفاده کرد.

  • استفاده از ریمل بی رنگ به جای ژل مو

گاهی هنگام شینیون مو متوجه برخی خرده موهای اطراف پیشانی یا گردن می‌شوید که حین آرایش مو ثباتی ندارند. در چنین مواقعی بهتر است متناسب با رنگ مو از ریمل رنگی یا ریمل بی رنگ استفاده کنید. برای این کار برس ریمل را کاملاً به مواد آن آغشته کرده و از ریشه مو به سمت انتهای ساقه ها بکشید. با این کار موهای ریز و نرم سر شما در همان حالت ثابت می‌شوند. در واقع این محصول برای شما به جای ژل مو عمل می‌کند.

  • زیرسازی آرایش مژه با ریمل بی رنگ

یکی از راه‌های زیباتر شدن آرایش مژه و دوام ریمل روی آن استفاده از پرایمر مژه است. پرایمر مژه باعث می‌شود مواد ریمل با حالتی یکدست روی مژه ها قرار بگیرد و در اثر رطوبت یا تعریق ریمل از بین نرود. همین کار را در زمانی که پرایمر در دسترس ندارید می‌توانید با ریمل بی رنگ انجام دهید.

  • ثابت کردن مژه مصنوعی با ریمل بی رنگ

همن طور ک می‌دانید هنگام استفاده از مژه مصنوعی و برای یکی کردن آن با مژه های خود، بهتر است از ریمل استفاده کنید. استفاده از ریمل بی رنگ به جای ریمل معمولی باعث می‌شود ظاهر خشک و خشن مژه مصنوعی کمتر به چشم بیاید و ظاهری تمیز و مرتب برای مژه ها ایجاد شود. به آن دسته افرادی که از ریمل های مشکی یا قهوه‌ای برای یکدست کردن مژه مصنوعی و مژه طبیعی خود استفاده می‌کنند، توصیه می‌کنیم برای یک بار هم شده سراغ ریمل بی رنگ بروند. مطمئن باشید با انجام این کار، جلوی به‌هم‌ریختگی و پوسته‌پوسته‌شدن مژه ها گرفته می‌شود.

روش های ساختن ریمل رنگی

روش درست کردن ریمل رنگی

اگر به مهمانی فانتزی دعوت شده‌اید و بهترین مارک ریمل رنگی شما تمام شده یا رنگ جدیدی ندارید، برای ساختن ریمل رنگی به دو شیوه می‌توانید عمل کنید. روش اول ساختن ریمل رنگی با کمک ریمل بی رنگ است و دیگری استفاده از ژل آلوئه ورا که در ادامه هر دو را توضیح می‌دهیم.

  • ساختن ریمل رنگی با ریمل بی رنگ

در روش اول مقداری سایه چشم دل‌خواه خود را پودر کرده و داخل تیوپ ریمل بدون رنگ بریزید. ترکیب به‌دست‌آمده را به‌خوبی مخلوط کنید. میزان پودر سایه به سلیقه‌ی شما بستگی دارد؛ ولی باید تا حدی باشد که در ریمل حل شود و به آن رنگ دهد. اکنون به‌راحتی از ریمل رنگی دل‌خواه خود استفاده کنید.

  • ساختن ریمل رنگی با ژل آلوئه ورا

در روش دوم که ریمل بی رنگ نیز در دسترس ندارید یا می‌خواهید هم‌زمان از چند رنگ مختلف استفاده کنید، یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را با یک قاشق چای‌خوری روغن کرچک یا شی باتر مخلوط کنید. مقداری سایه رنگی را پودر کرده و داخل آن بریزید. برای درخشش بیشتر از سایه اکلیلی استفاده کنید یا قدری اکلیل به ظرف اضافه کرده و ترکیب به‌دست‌آمده را کاملاً مخلوط و یکدست کنید. اکنون می‌توانید همین کار را با رنگ‌های دیگر انجام دهید. ریمل رنگی به‌دست‌آمده را در ظرف کوچک در بسته در یخچال نگهداری کنید. از آنجایی که در این ریمل دست‌ساز مواد نگهدارنده وجود ندارد، بهتر است پس از یک یا ‌دو روز مواد باقی‌مانده را دور بریزید.

سخن پایانی

در این مقاله با ریمل رنگی و ریمل بی رنگ و کاربردها و ترفندهای استفاده از آن‌ها آشنا شدید. برای خرید بهترین مارک ریمل می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع ریمل با برندهای مختلف و ضمانت اصالات کالا برای شما موجود است. شما از چه نوع ریملی استفاده می‌کنید؟ در بخش نظرات برای ما بنویسید.

دیدگاه‌ها 18109بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه