تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راهنمای مرحله به مرحله اصلاح رنگ آرایش

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
راهنمای مرحله به مرحله اصلاح رنگ آرایش

بیش‌تر افراد وقتی آرایشی جذاب با طراحی‌های زیبای لب، سایه‌های مسی و حتی ریمل‌های زیبای آبی به آن‌ها ارائه می‌شود، عکس‌العملی نشان نمی‌دهند. وقتی با تنوع کانسیلرها روبرو می‌شویم که برای محو کردن نقایص پوست طراحی شده‌اند، به سرعت از آنجا دور می‌شویم؛ احتمالا به این دلیل است که به همان کانسیلر قدیمی خودمان که کارش را خوب انجام می‌دهد عادت کرده‌ایم. اما «خوب» با «عالی» فرق می‌کند و گاهی باید ریسک کنیم تا بالاخره به نتیجه‌ای بی‌نقص برسیم.

در طول سال گذشته کانسیلرهای اصلاح رنگ، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. انجام این کار کمی دشوار است، اما ما می‌خواهیم شما بهترین پوشش را برای صورت‌تان انتخاب کنید.

کانسیلر ارغوانی

کانسیلر اصلاح رنگ ارغوانی

چه کاری انجام می‌دهد: کانسیلر ارغوانی، رنگ‌های زرد ناخواسته صورت را از بین می‌برد. این موردی ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند رنگ تیره پوست را احیا نمایند یا این‌که رد زخم‌ها را پنهان کنند. ارغوانی، رنگ زرد را خنثی می‌کند و نمایی سالم و درخشان ایجاد می‌نماید.

چگونه از آن استفاده کنیم: وقتی می‌خواهیم زردی و تیرگی پوست را از بین ببریم، هدف‌مان بخش‌های بزرگ‌تری از صورت است (مثلا پیشانی، کناره‌های صورت و فک). یک کرم پایه ارغوانی را انتخاب کنید و آن را با اسفنج روی صورت بزنید. قبل از زدن کرم بعدی مطمئن شوید کرم پایه را به سمت خارج صورت پخش کرده‌اید.

کانسیلر نارنجی

کانسیلر اصلاح رنگ نارنجی

چه کاری می‌کند: کانسیلر نارنجی برای رنگ پوست‌های گرم تا تیره مناسب است که نیاز به استتار بی‌رنگی و حلقه‌های تیره دارند (پوست‌های تیره‌تر، حلقه‌های ارغوانی یا آبی ندارند زیرا بیش‌تر ته‌رنگ زرد دارند). این کانسیلر برای پوست‌های روشن تا متوسط مناسب نیست زیرا این رنگ باعث می‌شود این پوست‌ها بیشتر نارنجی به نظر برسند.

چگونه از آن استفاده کنیم: مقدار کمی از این کانسیلر را به نواحی متداول بی‌رنگ مثل بالای گونه‌ها و زیر چشم بزنید. آن را با برس کانسیلر یا انگشت و حرکات تند و ضربات نرم پخش کنید. سپس آن را کمی به سمت پایین و گونه‌ها پحش کنید.

کانسیلر سبز

کانسیلر اصلاح رنگ سبز

چه کاری می‌کند: کانسیلر سبز، قرمزی را خنثی می‌کند و مناسب پوشاندن جوش یا حساسیت پوست است.

چگونه از آن استفاده کنیم: اگر صورت‌تان قرمز است از کرم پایه سبز استفاد کنید و آن را روی نواحی مثل گردی گونه، نوک بینی و چانه بزنید. آن را با اسفنج مخصوص و ضربات آرام در صورت پخش کنید زیرا مالیدن شدید آن روی صورت ممکن است سبب قرمزی و حساسیت شود.

برای جوش‌ها آن را روی همان نقطه بزنید و با برس به آرامی پخش کنید.

کانسیلر زرد

کانسیلر اصلاح رنگ زرد

چه کاری انجام می‌دهد: کانسیلر زرد، رنگ‌های ارغوانی و آبی را خنثی می‌کند.

این کرم بهترین گزینه برای روشن کردن حلقه‌های تیره‌ی زیرچشم است. هم‌چنین به عنوان پایه‌ی سایه نیز مناسب است.

چگونه استفاد کنیم: کانسیلر زرد خود را به شکل مثلث زیر چشم بزنید. آن را با اسفنج یا برس پخش کنید. آن را پشت پلک نیز بزنید تا در ناحیه‌ی دور چشم، رنگ یک‌دستی ایجاد کند.

کانسیلر صورتی

کانسیلر اصلاح رنگ صورتی

چه کاری انجام می‌دهد: کانسیلر صورتی معروف به رنگ سلامتی برای صورت است و علائم خستگی را می‌پوشاند.

چگونه از آن استفاده کنیم: آن را مشابه کانسیلر زرد به پلک و ناحیه زیر چشم بزنید و پخش کنید و سپس با پودر شفاف، تثبیت کنید. صورتی روشن، رنگی طبیعی دارد و شما نیازی به استفاده مقدار زیادی از آن ندارید.

استفاده از کانسیلر ترفندها و ریزه‌کاری‌های بسیاری دارد و اگر شما نیز جزو آن دسته از زیبارویانی هستید که پیش از این کانسلیر را امتحان کرده‌اید، نکات ظریفی که ممکن است در این مقاله به آنها اشاره نشده باشد را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران گرامی به اشتراک بگذارید.

منبع: Makeup دیدگاه‌ها 7573بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه