تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

کانسیلر چیست؟ با کاربرد کانسیلر رنگی در آرایش آشنا شوید

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
کانسیلر چیست؟ با کاربرد کانسیلر رنگی در آرایش آشنا شوید

پرسش کانسیلر چیست یکی از پرتکرارترین پرسش‌ها در محافل آرایشی به حساب می‌آید. انصافاً هم باید گفت که به کانسیلر کمتر پرداخته می‌شود و به‌همین دلیل خانم‌ها آگاهی خوبی از خرید کانسیلر ندارند و نمی‌دانند که چه کارهایی از انواع کانسیلر در آرایش می‌توان انتظار داشت. به‌همین دلیل در ابتدا توضیح می‌دهیم که کانسیلر چیست و سپس به انواع و کاربرد کانسیلر رنگی برای پوشش عارضه های متفاوت پوست اشاره خواهیم کرد.

کانسیلر چیست

کانسیلر چیستکانسیلر همان کرم پودر فشرده شده بود و بهترین گزینه برای پوشش عارضه های پوستی به حساب می‌آید. در واقع اصلی‌ترین کاربرد کانسیلر رنگی پوششدهی لکه های روی صورت است. از آنجایی که رنگ عارضه هایی مانند زخم‌، قرمزی، پف، سیاهی زیر چشم و آسیب‌هایی از این دست با هم تفاوت دارد، برای پوشش این عارضه ها از کانسیلرهای رنگی کمک می‌گیریم.

چگونه از کانسیلر رنگی استفاده کنیم

چگونه از کانسیلر رنگی استفاده کنیماول از هر چیزی پیشنهاد می‌کنیم برای خرید کانسیلر دقت کنید و حتماً بهترین مارک کانسیلر را خریداری نمایید. از آنجایی که کاربرد کانسیلر رنگی پوشش عارضه های پوستی است، باید استفاده از آن را تا جایی ادامه دهید که عارضه ها به‌طور کامل پوشش داده شوند. سپس می‌توانید سروقت ادامه زیرسازی صورت بروید. در نهایت نیز اسفنج آرایش نم‌دار را به کانسیلر رنگ پوست آغشته کنید و روی صورت بمالید. برای کانسیلر زدن بهتر است به جای مالیدن اسفنج روی پوست، اسفنج آغشته به کانسیلر را با حرکات ضربه‌ای به پوست بزنید تا کانسیلر ثبات بیشتری داشته باشد. برای اینکه آرایش حالتی پف‌دار و غیرطبیعی پیدا نکند، پیشنهاد می‌کنیم فقط به قسمت‌هایی از پوست که عارضه ای در آن وجود دارد کانسیلر بزنید.

کدام طیف از کانسیلرهای رنگی را انتخاب کنیم

کدام طیف از کانسیلرهای رنگی را انتخاب کنیمبعد از آشنایی با کاربرد کانسیلر رنگی، نوبت به انتخاب آن است. برای انتخاب در بین انواع کانسیلر رنگی باید به دو نکته‌ی مهم توجه کرد: رنگ و پوشش. برای نمونه اگر رنگ پوست ناهماهنگی‌های بسیاری دارد، بهتر است این عارضه را با لایه‌ای ضخیم از کانسیلری که رنگی تیره دارد، پوشش دهید. برای پوشش ناهماهنگی‌های ملایم رنگ پوست نیز باید از لایه‌ نازکی کانسیلر کمک بگیرید که رنگ نسبتاً روشنی داشته باشد. برای واضح‌ترشدن انتخاب کانسیلر رنگی مناسب در ادامه به عارضه های رایج و رنگ کانسیلری که این عارضه ها را با آن باید پوشش دهید، اشاره می‌کنیم.

  • کانسیلر رنگی با طیف سبز

کانسیلر رنگی با طیف سبزاکنون که پاسخ مناسبی برای پرسش کانسیلر چیست پیدا کرده‌اید و با کاربرد کانسیلر رنگی آشنا شدید، زمان آن فرا می‌رسد که کانسیلر رنگی مناسب را برای پوشش عارضه های پوستی انتخاب و استفاده کنید. در این زمینه ابتدا به کانسیلر با طیف های رنگ سبز اشاره می‌کنیم که کاربرد زیادی برای پوشش هرگونه قرمزی پوست مانند ماه گرفتگی‌، حساسیت های پوستی و التهاب هایی از این دست، کاربرد دارد. از این کانسیلر برای پوشش قرمزی بیش از حد گونه‌ هم می‌توانید کمک بگیرید و باید روی گونه‌ها یک لایه نازک کانسیلر سبز بمالید. برای پوشش جوش‌ های قرمز نیز توصیه می‌کنیم حتماً از بهترین مارک کانسیلر استفاده کنید که قدرت پوششدهی زیادی داشته باشد. استفاده بیش از حد کانسیلر، آرایش را پف‌دار و غیرطبیعی نشان می‌دهد؛ در نتیجه تنها به‌اندازه پوشش عارضه ها کانسیلر بزنید.

  • کانسیلر رنگی با طیف زرد

کانسیلر رنگی با طیف زردکاربرد کانسیلر رنگی با طیف زرد، پوشش عارضه های صورتی و قرمز کم رنگ مانند قرمزی دور بینی و دهان نیز می‌باشد. رمز اصلی پوشش عارضه ها در کانسیلر، زدن آن به‌صورت لایه‌ای و نازک است و تکرار این عمل تا رسیدن به بهترین و کامل‌ترین پوشش. برای عارضه های صورتی رنگ باید مقداری کانسیلر زرد را روی دست قرار دهید و به قسمت مورد نظر آنقدر بمالید تا عارضه ای که می‌خواهید پوشش دهید کاملاً از نظر پنهان شود.

  • کانسیلر رنگی با طیف صورتی

کانسیلر صورتیکاربرد کانسیلر رنگی با طیف صورتی پوشش هرگونه‌ عارضه‌ زرد و سبز رنگ است. آرایشگرهای حرفه‌ای را سراغ داریم که از لایه‌ای نازک از کانسیلر صورتی به‌عنوان هایلایت استفاده می‌کنند. برای این کار باید کانسیلر را روی استخوان گونه و گوشه‌های داخلی چشم بمالید تا چهره شما حالتی روشن‌تر پیدا کند.

  • کانسیلر رنگی با طیف قرمز، نارنجی و هلویی

کانسیلر رنگی با طیف قرمز، نارنجی و هلوییبه افرادی که لکه های تیره و قهوه‌ای روی پوست خود دارند پشنهاد می‌دهیم با طیف‌های قرمز، نارنجی و هلویی از کانسیلرهای رنگی به‌خوبی این لکه ها را پوشش دهند. برای پوشش کبودی‌ها از کانسیلر نارنجی استفاده کنید و رنگ آبی که در اثر جوش روی پوست ایجاد می‌شود را با کانسیلر هلویی مخفی کنید. کانسیلر هلویی برای پوشش ناهماهنگی‌های رنگ پوست در خانم‌هایی که رنگ پوست روشنی دارند، استفاده می‌شود. خانم‌های که پوستی تیره دارند نیز بهتر است برای پوشش ناهماهنگی‌های رنگ پوست از کانسیلرهای نارنجی و قرمز کمک بگیرند.

  • کانسیلر رنگی با طیف بنفش و آبی

کانسیلر رنگی با طیف بنفش و آبیاین کانسیلرها گزینه‌ی خوبی برای پوشش هرگونه عارضه‌ای با رنگ نارنجی و زرد به حساب می‌‌آیند و برای مخفی نگه‌داشتن لکه های سیاه و رنگ نارنجی که در اثر برنزه‌کردن ایجاد می‌شود نیز روی این کانسیلرها می‌توانید حساب باز کنید و برای پوشش عارضه های زرد رنگ پوست از طیف‌های رنگ بنفش کمک بگیرید.

اکنون که اطلاعات کافی در خصوص اینکه کانسیلر چیست بدست آورده‌اید و با انواع و کاربرد کانسیلر رنگی به‌طور کامل آشنا شده‌اید، زمان آن فرا می‌رسد که برای خرید بهترین مارک کانسیلر نگاهی به فروشگاه اینترنتی اردمی بیاندازید و از میان برند‌‌های معتبر، کانسیلر رنگی دل‌خواه خود را انتخاب نمایید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای تکمیل اطلاعات خود در این زمینه خواندن مقاله‌ی «بهترین روش کانسیلر زدن» را از دست ندهید.

منبع: Makeup دیدگاه‌ها 6900بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه