تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چطور از هنر تناقض رنگ ها در آرایش صورت استفاده کنیم؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
چطور از هنر تناقض رنگ ها در آرایش صورت استفاده کنیم؟

لازم است در کنار خرید بهترین کرم پودر و استفاده از آن، قانون استفاده از رنگ‌ها را بدانید تا آرایشی خاص و بی‌نظیر را تجربه کنید. گاهی نیز بهتر است که به جای آرایش های معمولی، به فکر روش‌های جدید و متفاوتی از آرایش باشید که اتفاقاً طرف‌داران بسیاری پیدا کرده است. در نتیجه با توجه به اینکه این روزها انتخاب‌ رنگ های متناقض در آرایش صورت مد شده است و ترکیبی از چند رنگ متناقض در آرایش چشم و لب، جذابیتی خاص به میکاپ صورت می‌دهد، در ادامه شما را در جریان ترفند‌هایی از هنر تناقض رنگ ها در آرایش صورت قرار می‌دهیم.

هنگام انتخاب رنگ در آرایش صورت به دنبال تنوع باشید

تنوع در انتخاب رنگ برای آرایش صورت

پیشنهاد می‌کنیم زمانی که قصد خرید بهترین کرم پودر را داشتید، در کنار این کرم پودر، بهترین مارک رژ لب را با رنگ صورتی روشن یا کالباسی  و یک سایه چشم دودی ملیح نیز تهیه کنید. این رنگ ها در کنار هم جلوه‌‌ای شیک و خاص به آرایش شما می‌دهند. از طرف دیگر موضوع تناقض رنگ ها در آرایش صورت را جدی بگیرید و به ترکیب رنگ هایی مانند آبی و صورتی، زرد تیره و شرابی و آبی و نارنجی برای آرایش چشم و لب لبخند زده و از آن‌ها برای میکاپتان استفاده کنید. داشتن تنوع در سبک آرایش انرژی فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد.

بیشتر از ۳ رنگ برای آرایش صورت انتخاب نکنید

بیشتر از ۳ رنگ برای آرایش صورت انتخاب نکنید

دو رنگ که به لحاظ طیف، مکمل یا متناقض با هم باشند را برای رنگ های اول و دوم در آرایش صورت انتخاب کنید. این رنگ ها مثلاً ممکن است برای آرایش چشم یا لب انتخاب شوند. در نهایت نیز اگر به فکر آرایشی متفاوت و خاص می‌گردید، یک رنگ سوم انتخاب کنید. این رنگ باید از همان خانواده دو رنگ اول و دومی باشد که برای آرایش استفاده می‌کنید. استفاده از رنگ سوم در آرایش‌ های متناقض، فقط زمانی زیبا می‌شود که در حد امکان از این رنگ کم استفاده کنید. استفاده بیشتر از سه رنگ در این مدل از آرایش باعث تداخل رنگ ها با یکدیگر می‌شود و جلوه‌ای ناهماهنگ به آرایش می‌دهد.

در آرایش چشم کمی خلاقیت به خرج دهید

در آرایش چشم کمی خلاقیت به خرج دهید

همان‌طور که گفتیم شما می‌توانید با هدف افزایش زیبایی، از  هنر تناقض رنگ ها در آرایش صورت استفاده کنید؛ اما توجه داشته باشید که جذابیت آرایش فقط محصور به انتخاب رنگ های متناقض نیست. قبل از آن باید زیر سازی خوبی داشته باشید که ماندگاری آرایشتان بیشتر شود. برای این کار لازم است حتماً از بهترین کرم پودر موجود در بازار را استفاده کنید. در ادامه حالتی که برای آرایش قسمت‌های مختلف صورت انتخاب می‌کنید نیز تأثیر بسزایی در جذابیت میکاپ دارد. برای نمونه به جای کشیدن یک خط چشم معمولی و کم‌حالت، خط چشمی جذاب و بلند بکشید که جلوه‌ی سایه چشم شما را بیشتر کند.

برای آرایش لب ها از تکنیک آمبره استفاده کنید

برای آرایش لب ها از تکنیک آمبره استفاده کنید

برای استفاده از هنر تناقض رنگ ها در آرایش صورت می‌توانید حتی کمی جزئی‌تر هم بشوید. یکی دیگر از ترفند‌هایی که جذابیت آرایش متناقض را افزایش می‌دهد، اختلاف رنگ رژ لب در لب های پایین و بالا است. به این ترتیب با انتخاب دو رنگ روشن و تیره از یک خانواده با طیف‌های متفاوت، لب های بالا و پایین را با رنگ هایی نسبتاً متفاوت یا با تکنیک آمبره آرایش کنید. البته برای آرایش لب می‌توانید از «ترفندهای استفاده از مداد لب برای آرایش حرفه‌ای لب‌ها» هم کمک بگیرید.

نباید آرایش بیش ا‌ز‌ حد براق باشد

نباید آرایش بیش ا‌ز‌ حد براق باشد

استفاده از هنر تناقض رنگ ها در آرایش صورت، چهره شما را به اندازه کافی زیبا و خاص نشان می‌دهد. اگر بخواهید در پایان آرایش از رژ گونه یا هایلایترهای براق یا شاین استفاده کنید، از جذابیت آرایش کاسته می‌شود. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم برای آرایشی جذاب‌ و منحصربه‌فرد، به جای استفاده از لوازم آرایش براق، با لوازم مات صورت را میکاپ کنید. برای ماندگاری بیشتر نیز در پایان آرایش می‌توانید از پودر فیکس کننده آرایش استفاده کنید.

مطمئن هستیم با به‌کارگیری هنر نتاقض رنگ ها در آرایش صورت جذابیتی دوچندان را تجربه خواهید کرد. در این بین برای خرید لوازم آرایشی باکیفیت از بهترین کرم پودر گرفته تا رژ لب عالی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی مراجعه کنید و از میان محصولات باکیفیتی که برای شما آماده کرده‌ایم، لوازم آرایش خود را خریداری کنید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم خواندن مقاله‌ی «راهنمای خرید بهترین کرم پودر برای زیرسازی آرایش انواع پوست» را از دست ندهید.

منبع: Bebeautiful دیدگاه‌ها 6247بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه