تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راهنمای انتخاب و خرید بهترین عطر مردانه برای زمستان

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
راهنمای انتخاب و خرید بهترین عطر مردانه برای زمستان

خرید بهترین عطر مردانه شرط و شروط زیادی دارد. معمولاً عطری که برای تابستان خریده‌اید، رایحه خوشایندی در زمستان ندارد و باید هر عطر را مخصوص همان فصل خریداری کنید. به همین دلیل حرفه‌ای‌های دنیای عطرسازی، هر کدام مدعی ساخت بهترین عطر مردانه برای فصل‌های مختلف سال هستند. عطرهای خوشبو و باکیفیت زیادی را در بازار سراغ داریم که برای بهار، تابستان، پاییز و زمستان ساخته شده‌اند. تنوع این عطرها، خرید بهترین عطر مردانه را دشوار کرده است. از آنجایی که باید حتماً عطر مناسب هر فصل را خریداری کنیم، در ادامه راهنمای خرید بهترین عطر مردانه برای زمستان را با شما در میان می‌گذاریم و به چند عطر زمستانه اشاره خواهیم کرد.

راهنمای خرید بهترین عطر مردانه برای زمستان

برای اینکه مشام خود و اطرافیان را در شب و روزهای سرد زمستان عطرآگین کنید، به جای رایحه های ملایم و سرد، باید به فکر رایحه های گرم و تندی باشید که حال‌و‌هوای گرمی ایجاد کند. در نتیجه اگر به فکر خرید بهترین عطر مردانه هستید، به دنبال عطری با رایحه های ادویه جات باشید. ناگفته نماند عطر و ادکلن زمستانی باید در کنار اینکه رایحه ای گرم داشته باشد، بوی آن نیز خوشایند شما باشد. به این ترتیب می‌توان گفت تعریف بهترین عطر مردانه با توجه سلیقه افراد تفاوت دارد، در نتیجه به جای یک عطر، در ادامه به چندین عطر و ادکلن مردانه اشاره می‌کنیم که به‌عنوان بهترین عطر مردانه برای این فصل شناخته می‌شوند.

۱. رویال عود کرید

عطر کرید بهترین عطر مردانه برای زمستان

این محصول دقیقاً همان چیزی است که از بهترین ادو پرفیوم و عطر مردانه زمستانه انتظار دارید. برند معتبر کرید در ادو پرفیوم رویال عود کرید (Royal Oud Cologne by Creed)،‌ از رایحه خوش سدر و بوی جادویی چوب صندل بهره گرفته است. بوی دلربای لیمو، مشک، ترنج و رایحه های چوبی،‌ ادو پرفیوم رویال عود کرید را به عطر خاص و جذاب برای شب و روز سرد زمستان تبدیل کرده است. این عطر رایحه بسیار نافذی دارد و بوی خوش آن، همانند آهنربا اطرافیان را به خود جذب می‌کند.

۲. وان میلیون پاکوروبان

وان میلیون پاکوروبان بهترین عطر مردانه برای زمستان

آقایان خوش‌سلیقه زیادی را سراغ داریم که وان میلیون پاکوروبان (1 Million by Paco Rabanne) را به‌عنوان بهترین عطر مردانه برای زمستان می‌شناسند. برند معتبر پاکوروبان برای ساخت این محصول از گلچین رایحه های خوش مرکبات و گیاهان دارویی کمک گرفته است. در واقع از عطری صحبت می‌کنیم که رایحه ای سنگین و خاص دارد.

رایحه خوش نارنگی‌خونی، نعنا فلفلی، هل و پاتچولی از وان میلیون پاکوروبان به مشام می‌رسد. برند پاکوروبان برای جذاب‌تر کردن عطر وان میلیون از رایحه خوش چرم در این ادکلن بهره گرفته است تا بوی آن، رایحه ای خاص و مردانه داشته باشد. وان میلیون پاکوروبان دقیقاً همان چیزی است که برای جذب اطرافیان به دنبال آن می‌گردید. همه‌ی این ویژگی‌ها دست‌به‌دست هم داده تا این ادو پرفیوم خوشبو به گزینه شماره‌یک آقایان خوش‌تیپ تبدیل شود.

۳. اسپایس بمب ویکتور اند رالف

عطر مردانه

وقتی از عطرهای مردانه صحبت می‌کنیم در کنار بوی خوش آن‌ها بسته‌بندی‌شان نیز اهمیت زیادی در انتخاب بهترین عطر مردانه پیدا می‌کند. به همین دلیل برند پاریسی ویکتور اند رالف (Viktor & Rolf)، شیشه عطر اسپایس بمب (Spicebomb) را همانند نارنجک طراحی کرده است. این طراحی، حالتی مردانه را از این عطر در ذهن تداعی می‌کند. به لحاظ رایحه های خوشبو نیز برند ویکتور اند رالف چیزی کم برای ادو تویلت اسپایس بمب نگذاشته است. این عطر بویی قوی و مردانه دارد که رایحه های خوش دارچین، زعفران و فلفل صورتی از آن به مشام می‌رسد. چنین رایحه هایی در کنار بوی ترنج و گریپ فروت، ادکلن اسپایس بمب ویکتور اند رالف را به یک عطر مردانه برای زمستان تبدیل کرده است که امکان ندارد از کنار آن عبور کنید و مجذوب بوی خوش مردانه‌اش نشوید.

۴. توباکو وانیل تام‌ فورد

توباکو وانیل تام‌ فورد

به احتمال زیاد در حین جستجو برای خرید بهترین عطر مردانه، چشم شما به برند تام فورد افتاده است. کاملاً در جریان هستید که این برند سابقه درخشانی در ساخت عطرها و پوشاک لوکس و اشرافی دارد. به همین دلیل نیز ادو پرفیوم توباکو وانیل تام فورد (Tobacco Vanille by Tom Ford) به عطری شناخته‌شده در میان آقایان شیک‌پوش و خوش‌سلیقه تبدیل شده است.

همان‌گونه که از نام ادو پرفیوم توباکو وانیل پیداست، بوی خوش وانیل، دانه‌های تونکا و تنباکو از این عطر به مشام می‌رسد. همچنین رایحه های چوبی و بوی گرم ادویه جات را در این عطر شاهد هستیم. توباکو وانیل تام فورد رایحه ای بسیار نافذ و بادوام دارد و بوی آن پس از استفاده، مدت‌ها در فضا باقی می‌ماند. به این ترتیب اگر به فکر خرید بهترین عطر مردانه برای شب‌های بلند زمستان افتاده‌اید، بدون شک توباکو وانیل تام فورد همان چیزی است که به دنبال آن می‌گردید.

مطمئن هستیم تعریف و تمجید‌هایی که از انواع بهترین عطر مردانه برای زمستان مطرح کردیم، شما را به فکر خرید عطر و ادکلن خوشبویی برای این فصل انداخته است. به همین دلیل گلچینی از جذاب‌ترین عطرهای مردانه زمستانه را برای شما در فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن آماده کرده‌ایم. با نگاهی به این عطرها، بهترین عطر مردانه برای زمستان را خریداری نمایید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اهمیت خاصی به عطرهای هر فصل می‌دهید و عطر و ادکلن خاصی را برای آقایان در فصل زمستان در نظر دارید، در قسمت نظرات مشخصات این عطر را با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Fragrancex ۱ دیدگاه 6415بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. تو فصل سرما خیلی بهتره که از عطر و ادکلن های گرم و ملایم و یا گرم و شیرین استفاده کنیم که بیشتر برند های عطر سازی این نوع رایحه ها را دارند، اما عطر لالیک ENCRE NOIRE هم رایحه خیلی خوبی داره.

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه