تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

انتخاب مداد ابرو متناسب با رنگ مو

زمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه
انتخاب مداد ابرو متناسب با رنگ مو

شما را نمی‌دانم، اما من دوستی دارم که در هر ملاقات، این فکر به ذهنم می‌رسد که چرا ابروهای او تا این حد بی‌تناسب و ترسناک‌اند؟ شاید باور نکنید، ولی ابروهای او درست مثل این است که با ماژیک کشیده شده‌اند! زمانی این مسئله موضوع بحث گروه دوستانم بود و ما نمی‌توانستیم راهی پیدا کنیم که به او بگوییم باید ماژیک ابروی خود را کنار بگذارد.

اشتباه نکنید، من عاشق ابروهای واضح و جذاب هستم، اما راه صحیحی برای آزاد کردن این پتانسیل زیبایی و پرکردن فضای بین موهای ابرو با رنگ مناسب وجود دارد. در این‌ مقاله فهرستی از نکات مهم درباره ابرو و انتخاب مناسب رنگ ابرو که حاصل تجربیات یکی از متخصصان زیبایی ابرو می‌باشد را آورده‌ایم تا از مسئله پیچیده انتخاب رنگ مداد ابرو رمزگشایی کند.

قبل از شروع، به عکس‌های زیر با دقت نگاه کنید: عکس سمت چپ، ابروی دست نخورده است و در عکس سمت راست، می‌توانید کاربرد رنگ درست و غلط را مقایسه کنید. در عکس سمت راست، رنگ اشتباه روی ابروی سمت چپ (از جهتی که شما به صفحه نمایش نگاه می‌کنید) و رنگ صحیح روی ابروی سمت راست اعمال شده است.

برای موهایی با طیف رنگ قرمز

انتخاب مداد ابرو برای موهایی با طیف رنگ قرمز وقتی می‌خواهید مداد ابرو انتخاب کنید، نباید فقط با رنگ موهای شما هماهنگی داشته باشد. اگر رنگ پوست صورت شما در طیف رنگ صورتی قرار می‌گیرد، مداد ابرو نباید دقیقا هم‌رنگ موهای شما باشد، چون رنگ آن نارنجی به نظر می‌رسد. بنابراین باید رنگ مداد ابروی شما اندکی متمایل به خاکستری باشد.

برای موهای قهوه‌ای

انتخاب مداد ابرو برای موهای قهوه ای برای افراد سبزه، قانون کلی این است که بین دامنه رنگی موهای خود، رنگ ابرو انتخاب کنند. اگر موهای قهوه‌ای روشن و چشم‌های روشن دارید، رنگ تیره‌تر انتخاب کنید تا خودش را نشان بدهد. اگر چشم‌های تیره دارید، بهتر است همیشه کمی روشن‌تر انتخاب کنید. شما باید مداد ابرو را با قسمت روشن‌تر مو (و نه رنگ اصلی ریشه‌ی مو) هماهنگ کنید.

برای موهای مشکی

انتخاب مداد ابرو برای موهای مشکیافرادی که موهای مشکی دارند به نظر می‌رسد باید دقیقاً همان رنگ را انتخاب کنند اما این کار باعث می‌شود که ابروی شما، نقاشی یا قلابی به نظر برسد. به جای آن، رنگ قهوه‌ای متوسط یا روشن‌تر انتخاب کنید.

برای موهای بلوند

انتخاب مداد ابرو برای موهای بلوند اگر موهای شما بلوند است، اصلاً دوست ندارید رنگ‌پریده و ملال‌آور به نظر برسید! اگر رنگ پوست و چشم شما روشن است، مداد ابرو را با رنگ ریشه موها هماهنگ کنید. این کار وضوح بیشتری ایجاد می‌کند و مهم‌تر از آن شما را هوشیار جلوه می‌دهد! اگر مداد ابرو، هم‌رنگ بخش روشن‌تر موهای شما باشد، خسته و کسل به نظر خواهید رسید.

و در نهایت نتیجه کار به شکل زیر خواهد شد:

انتخاب صحیح مداد ابرو بر اساس رنگ مو

منبع: Glamour دیدگاه‌ها 9705بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه