تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

آموزش گام به گام کانتورینگ گونه به کمک بهترین لوازم آرایشی

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
آموزش گام به گام کانتورینگ گونه به کمک بهترین لوازم آرایشی

حتماً برای شما هم پیش آمده که با هزارویک پرس‌و‌جو بهترین مارک پنکیک و رژگونه را به امید کانتورینگی متفاوت و جذاب خریده باشید، اما آن‌گونه که انتظار داشتید کانتورینگ شما جذاب و خاص پیش نرفته باشد. خوب است بدانید کانتورینگ تنها به خرید بهترین مارک لوازم آرایشی خلاصه نمی‌شود و باید هنر ترکیب رنگ‌ها را بلد باشید. از طرف دیگر از آنجایی که با کانتورینگ، قسمت‌های جذاب صورت را برجسته‌تر نشان می‌دهیم، استخوان گونه اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. بر همین اساس قصد داریم در ادامه با آموزش گام به گام کانتورینگ گونه همراه شما باشیم.

نکته مهم: هدف از کانتورینگ، زیباترکردن آرایش با استفاده از حجم‌دهی به بعضی از قسمت‌های صورت است. آنچه در این بین حائز اهمیت است، کیفیت ابزار و لوازم آرایشی، تشخیص درست نقاط مدنظر برای انجام کانتور و در نهایت به‌کارگیری روش درست انجام کار است. برای تشخیص نقاط مهم صورت باید ابتدا نوع صورت خود را شناخته و سپس متناسب با آن قسمت‌های لازم برای کانتورینگ را تشخیص دهید. نهایتاً برای روش انجام کار هم پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید تا به‌راحتی موفق به انجام درست کانتور گونه شوید.

لوازم مورد نیاز برای کانتورینگ گونه:

لوازم مورد نیاز برای کانتورینگ گونه

  • پنکیک؛
  • برس زیرسازی؛
  • کرم پودر مخصوص کانتورینگ گونه یا برنزه کننده؛
  • رژگونه؛
  • هایلایتر.

گام اول

گام اول کانتورینگ گونهگام اول در کانتورینگ گونه مشخص کردن ناحیه درست برای محل کانتورکردن گونه ها است. برای این کار باید محل دقیق استخوان گونه را تشخیص دهید. بهترین روش برای این کار مکیدن گونه‌ها به داخل دهان است. این روش کمک می‌کند تا فضای خالی ایجاد شده داخل گونه را تشخیص دهید. سپس با کمک برس یا انگشت خود می‌توانید محدوده استخوان گونه را مشخص کنید. روش دیگر آن است که برس آرایش را در زاویه‌ای ۴۵ درجه نسبت به خط افقی بگیرید و روی استخوان گونه بگذارید.

گام دوم

گام دوماستفاده درست از برس آرایش تأثیری زیادی در ظرافت کانتورینگ و جذابیت آن دارد. در نتیجه برای تشخیص ضلع دیگر استخوان گونه و محلی که می‌خواهید کانتورینگ گونه را شروع کنید در کنار روش‌هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، می‌توانید برس آرایش را در حالتی عمودی دقیقاً در محلی که ابروی شما به پایان می‌رسد قرار دهید. این محل همان جایی است که کانتورینگ را باید تمام کنید.

گام سوم

گام سومدر گام سوم از آموزش کانتورینگ گونه، باید برس کانتورینگ زاویه داری را بردارید و به پنکیک کانتورینگ یا برنزه کننده ای که رنگ آن ۲ تا ۳ درجه از رنگ پوست شما تیره‌تر است، آغشته کنید. برای جذابیت بیشتر کانتورینگ گونه، پیشنهاد می‌کنیم حتماً بهترین مارک پنکیک را خریداری نمایید که کیفیت بیشتری داشته باشد. این برس را دقیقاً زیر محل رویش موهای خود (کنار گوش) قرار دهید و به پایین تا میزان نصف طول استخوان گونه بکشید (محلی که در گام دوم به آن اشاره کردیم). به هر اندازه که برس را به سمت پایین می‌کشید، به همان اندازه فشار کمتری به برس وارد نمایید تا تنها سایه‌ای از کانتورینگ روی استخوان گونه باقی بماند.

گام چهارم

گام چهارم کانتورینگ گونه به کمک بهترین پنکیک و رژگونهزمان خرید بهترین مارک پنکیک بهترین رژگونه سازگار با رنگ پوست خود را نیز بخرید. برای کانتورینگی جذاب و زیبا، رژگونه ای از میان رنگ های صورتی، قهوه ای، ارغوانی روشن یا برنزه متناسب با آرایش خود انتخاب کنید. سپس با برس پهن، رژگونه بزنید. این برس باید با حرکاتی آرام روی گونه ها مالیده شود تا رژگونه و برنزه کننده ای که برای کانتورینگ گونه زده‌اید با ملایمت با هم ترکیب شوند. این روش باعث می‌شود کانتورینگ شما حالتی تکه‌تکه و ناهماهنگ پیدا نکند.

گام پنجم

گام پنجم کانتورینگ گونه به کمک بهترین پنکیک و رژگونهفراموش نکنید که کانتورینگ و هایلایت مکمل یکدیگر در آرایش هستند. هایلایتری کرمی و هم رنگ پوست انتخاب کنید و گونه ها را با برسی پهن و کوچک هایلایت کنید. هایلایت بالای استخوان گونه کفایت می‌کند. اگر هایلایتر در دسترس نبود، می‌توانید از رژگونه یا سایه براق به رنگ هلویی یا قهوه ای کمک بگیرید.

امیدواریم از آموزش گام به گام کانتورینگ گونه به کمک بهترین مارک پنکیک و رژگونه نهایت استفاده را کرده باشید. اگر با مطالعه این روش‌‌ها به فکر کانتورینگ افتاده‌اید و به دنبال محصولات آرایشی باکیفیت هستید، کافیست سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید. شما می‌توانید در این فروشگاه از میان برند‌های معتبر، بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی را بنا به نیازتان خریداری کنید. در پایان، خواندن مقاله‌ی «نکات مهم برای انتخاب بهترین مارک پنکیک و روش استفاده از آن»، را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

منبع: Stylecraze دیدگاه‌ها 5918بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه