تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

اینفوگرافیک: ۱۰ عاملی که باعث خشکی پوست می‌شوند را بشناسیم

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
اینفوگرافیک: ۱۰ عاملی که باعث خشکی پوست می‌شوند را بشناسیم

خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که گریبانگیر اکثر افراد است و مخصوصا در فصول سرد این مشکل بیشتر به چشم می‌خورد. دلایل ایجاد خشکی پوست بسیار متنوع هستند و می‌توان به عوامل ژنتیکی، کاهش ترشح چربی پوست، کم‌آبی بدن و تغذیه ناسالم اشاره نمود. طبیعی است که وقتی بدن درگیر یکی از این مشکلات باشد، نسبت به شرایط نامساعد جوی، آلودگی‌ها و یا مواد شیمیایی حساس‌تر می‌شود و با سرعت و شدت بیشتری به آن‌ها واکنش نشان می‌دهد.

در این اینفوگرافیک کوشیده‌ایم تا 10 عامل خشکی پوست را برای شما گردآوری کنیم که با دانستن و رعایت کردن این موارد می‌توانید به راحتی و با کمترین هزینه، با پوست قرمز، خشک و گاهی اوقات دردناک خود برای همیشه خداحافظی کنید. در همین رابطه، مطالعه مقالات دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی با عناوین زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

در پایان، اگر شما براساس تجربیات خود به موردی برخورده‌اید که ما در این اینفوگرافیک به آن اشاره نکرده‌ایم، لطفا آن را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

10 عامل خشکی پوست

دیدگاه‌ها 3629بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه