تا ۸ تیر تمدید شد! تخفیف‌های تا ۵۰+۱۰درصدی! + پکیج‌های تخفیف‌دار و هدیهٔ ماسک ورقه‌ای «بارونس»

راهنمای خرید اکستنشن مو

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
راهنمای خرید اکستنشن مو

برای کوتاه کردن مو، تنها چند دقیقه نیاز است و بسیار راحت می‌توان از خیر موهای بلند گذشت. اما برای داشتن موهای بلند باید روزها، ماه‌ها و حتی سال‌ها صبر کرد. راه دیگری هم برای رسیدن به موهای بلند وجود دارد و آن، استفاده از اکستنشن مو می‌باشد. با این راه ساده، شما می‌توانید به موهایتان حجم و بلندی دلخواه بدهید. اما اگر تاکنون از اکستنشن مو استفاده نکرده‌اید، خرید آن برای اولین بار ممکن است کمی برای شما دلهره‌آور باشد زیرا اکستنشن‌ها مانند هم نیستند. این محصولات از لحاظ بافت، بلندی، رنگ و مدل با یکدیگر تفاوت دارند. این تنها قیمت نیست که کیفیت و استاندارد بودن یک اکستنشن را تعیین می‌کند. عوامل دیگری نیز وجود دارند که باید مدنظر شما قرار گیرند. در این مقاله، چند نکته مهم که باید در هنگام خرید اکستنشن مو در نظر داشت را برای شما بیان می‌کنیم.

۱- اکستنشن طبیعی یا مصنوعی

استفاده از هر کدام از این دو گزینه بسیار مناسب هستند، اما ما به شما اکستنشن طبیعی را پیشنهاد می‌کنیم. نوع مصنوعی را نمی‌توان صد در صد کاربردی و یا ایمن در نظر گرفت. شما نمی‌توانید با این نوع اکستنشن شنا کرده، استایل آن را به شکل دلخواه درآورده و یا از سشوار و اتوی مو استفاده کنید. اکستنشن مصنوعی، شکلی غیرطبیعی داشته و عمری طولانی نیز ندارد. از طرفی دیگر، اکستنشن تهیه شده از موی انسان، دارای شکل طبیعی است و می‌توان آن را به هر مدلی که مدنظرتان است درآورید.

۲- مدل موهای متفاوت

انواع مختلفی از اکستنشن‌ها از نظر مدل در بازار وجود دارند. اگر توانایی خرید همه انواع آن را ندارید، قبل از خرید، مدل موهای مدنظر خود را در ذهن داشته باشید. زمانی که صحبت از اکستنشن مو می‌شود، معمولاً خانم‌ها تنها به مدل بلند و رها فکر می‌کنند. در حالی که انواع مختلف دیگری مانند دم اسبی، جمع، بافته و فردار نیز در بازار موجود است.

۳- تست کردن ثبات موهای اکستنشن

یکی از بزرگترین مشکلات اکستنشن مو، ریختن موهای آن می‌باشد. شما باید قبل از خرید اکستنشن، آن‌ها را از این لحاظ امتحان کنید. تنها کافی است که انگشتان خود را به درون موهای آن ببرید و مقدار سفتی موها را متوجه شوید. اکستنشن نیاز به مراقبت خاص دارد، قبل از خرید، مطمئن شوید که بهترین کیفیت را انتخاب می‌کنید.

۴- رنگ مو

انتخاب مناسب‌ترین رنگ مو، یکی از چالش‌برانگیزترین قسمت‌ها در خرید اکستنشن می‌باشد مخصوصاً اگر شما سال‌هاست که موهای خود را رنگ می‌کنید. انتخاب رنگ اشتباه باعث می‌شود که دیگران متوجه وجود اکستنشن بر روی سر شما بشوند. امروزه تقریباً هر رنگی که در نظر بگیرید در اکستنشن‌ها یافت می‌کنید؛ بنابراین نگران نباشید. شما مطمئناً رنگ مناسب را پیدا خواهید کرد.

انواع اکستنشن مو۵- بلندی مو

اگر به دنبال خرید اکستنشن مو هستید سعی کنید یک اکستنشن مو با کیفیت بالا خریداری کنید. در زمان خرید، به بلندی موها دقت کنید. باید تمام موهای اکستنشن از لحاظ بلندی یکسان باشند. شاید خرید یک اکستنشن با کیفیت، سخت باشد اما ارزش وقت گذاشتن را دارد.

۶- ضخامت مو

مانند بلندی مو، باید ضخامت تمام موهای اکستنشن، از بالا تا پایین، یکسان باشد. در زمان خرید اکستنشن، آن را در مقابل نور قرار دهید تا میزان ضخامت موها را ببینید. هیچ جای اکستنشن نباید خالی از مو باشد. اگر با چنین موردی روبرو شدید از خرید آن صرف‌نظر کرده و به جستجو ادامه دهید.

۷- بافت

اکستنشن‌ها از نظر بافت، به اشکال فردار، مواج یا صاف می‌باشند. تغییر بافت آن‌ها به منظور هماهنگی با موهای طبیعی خود آسان نیست بنابراین سعی کنید از اکستنشنی استفاده کنید که هماهنگ با بافت طبیعی موی شما باشد. در غیر این‌صورت باید زمان زیادی صرف هماهنگ‌سازی بافت موی خود با اکستنشن نمایید.

منبع: Womanitely دیدگاه‌ها 9809بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه