تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

چطور بهترین لوازم زیرساز آرایش را اینترنتی بخریم؟

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
چطور بهترین لوازم زیرساز آرایش را اینترنتی بخریم؟

خرید از فروشگاه آرایشی آنلاین مزایای زیادی دارد. خوشبختانه در چند سال اخیر، فروشگاه‌های اینترنتی آرایشی و بهداشتی خوبی در کشور پاگرفته‌اند؛ این امر باعث شده است تا بانوان زیبارو به راحتی لوازم آرایش خود را به صورت آنلاین خرید کنند. البته خرید برخی از لوازم آرایش نظیر ریمل و خط‍ چشم به صورت آنلاین کار ساده‌ای است اما خرید آنلاین لوازم زیرساز آرایش مخصوصاً زمانی که قبلاً از آن محصول استفاده نکرده باشید، کار چندان راحتی نیست.

به‌ همین منظور در این قسمت به مواردی که در حین خرید لوازم زیرساز آرایش از فروشگاه آرایشی آنلاین باید در نظر داشته باشید، نگاهی خواهیم داشت.

نیازهای خود را به خوبی بشناسید

شناسایی لوازم زیرسازی آرایش مورد نیاز۱- در حین مراجعه به فروشگاه آرایشی آنلاین برای خرید لوازم زیرسازی، با انبوهی از محصولات مختلف روبه‌رو خواهید شد، به همین دلیل باید با نیازهای خود برای زیرسازی آرایش کاملاً آشنا باشید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از مشاورۀ تخصصی مشاوران فروشگاه‌های آنلاین کمک بگیرید.

۲- محصولات مختلف زیرسازی آرایش را در فروشگاه اینترنتی مدنظر خود بررسی کنید و نام محصولاتی را که بابِ دل شماست، یادداشت کنید.

۳- در انتخاب لوازم زیرسازی، نتیجۀ نهایی آرایش را در نظر بگیرید. این محصولات می‌توانند آرایش صورت شما را مات یا براق جلوه دهند.

۴- زیرسازی آرایش شما می‌تواند سبک یا سنگین باشد؛ به همین دلیل در زمان خرید به میزان پوششی که از زیرساز آرایش خود انتظار دارید، توجه کنید.

۵- نوع پوست خود را جدی بگیرید. اگر پوست چربی دارید بهتر است به دنبال ترکیبات زیرسازی مات و بادوام بالا باشید. از طرف دیگر، خشکی پوست نیز در انتخاب مواد زیرسازی باید لحاظ شود؛ اگر پوست چهره زیبای شما تمایل به خشکی دارد، ترکیبات زیرسازی را انتخاب کنید که خاصیت آبرسانی و درخشندگی داشته باشند.

طیف رنگ پوست خود را بشناسید

طیف رنگ پوستبانوان‌ زیبارو به خوبی می‌دانند که طیف رنگ پوست افراد به سه‌ دستۀ سرد، گرم و خنثی تقسیم می‌شود، به این ترتیب شناختن رنگ طیف پوست در انتخاب لوازم زیرساز آرایش نقش کلیدی را ایفا می‌کند.

خوشبختانه مشخص کردن طیف رنگ پوست کار چندان سختی نیست. برای این کار کافی است تا نگاهی به رنگ رگ‌های موجود در مچ دست خود داشته باشید:

  • افرادی که طیف رنگ پوست آن‌ها سرد است، رگ‌های آبی رنگی را در قسمت مچ دست خود شاهد هستند.
  • بانوان زیبارویی که طیف رنگ پوست آن‌ها گرم است، رگ‌های مچ دست آن‌ها سبز رنگ به نظر می‌رسد.
  • بانوانی که طیف رنگ پوست آن‌ها خنثی است، رنگ رگ‌های مچ دست آن‌ها زرد مایل به سبز خواهد بود.

افرادی که طیف رنگ پوست خنثی دارند، می‌توانند از رنگ‌های مختلف در آرایش خود استفاده کنند و هر رنگی برازندۀ چهرۀ آن‌ها خواهد بود.

در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی، شاهد محصولات مختلفی برای زیرسازی با طیف رنگ‌های مختلف هستیم؛ به این ترتیب پس از اینکه طیف رنگ پوست خود را مشخص کردید، انتخاب لوازم زیرساز آرایش راحت‌تر و دقیق‌تر انجام می‌شود.

از اینترنت کمک بگیرید

جستجوی اطلاعات محصول در اینترنت ۱- قبل از خرید، حتماً‌ دربارۀ محصول مدنظر خود در اینترنت به اندازۀ کافی جستجو کنید.

۲- فروشگاه‌های آنلاینِ آرایشی دارای قسمتی برای نظردادن و ثبت دیدگاه در خصوص محصولات موجود در سایت هستند، توصیه می‌کنیم حتماً نظر سایر کاربران را در این قسمت‌ها بخوانید.

۳- ویدئوهای آنلاین را هم از محصولات مختلف آرایشی می‌توان در یوتیوب یافت. لازم به ذکر است چیزی که در این ویدئو‌ها به‌ نمایش گذاشته می‌شود ممکن است روی پوست شما تفاوت‌های اندکی داشته باشد.

۴- هر زمان که در انتخاب رنگ ترکیبات زیرساز آرایش شک داشتید پیشنهاد می‌کنیم رنگی را انتخاب کنید که طیف ملایم‌تری دارد. از طرف دیگر رنگ‌هایی که نمای برنزه به‌ پوست می‌دهند نیز برای تیره‌تر کردن رنگ زیرسازی آرایش انتخاب مناسبی هستند. به عبارت دیگر تیره‌‌کردن رنگ روشن، همیشه از روشن‌کردن رنگ تیره در آرایش ساده‌تر است.

رنگ‌های لوازم زیرساز آرایش را با هم ترکیب کنید

ترکیب رنگ‌های مختلف زیرسازهای آرایشیاز مخلوط شدن موادی که برای زیرسازی آرایش استفاده می‌کنید هراسی نداشته باشید. جالب است بدانید استفاده از مرطوب‌کننده و پرایمر به زیرساز آرایش کمک می‌کنند تا ماندگاری بیش‌تری داشته باشد، از طرف دیگر این کار باعث درخشان شدن پوست می‌شود.

به این نکته هم توجه کنید که در تمام سال نمی‌توانید از یک رنگ در زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. طیف رنگ پوست شما بر اساس تغییرات محیطی و یا قرارگرفتن در معرض نور خورشید تغییر می‌کند. این امر باعث می‌شود رنگ ترکیبات زیرسازی که اکنون می‌خرید در چند ماه آینده برازنده پوست شما نباشد.

از فروشگاه آرایشی آنلاینی خرید کنید که محصولات فروخته شده را پس می‌گیرند

شرایط بازگشت کالاهر چقدر هم که در انتخاب لوازم زیرساز آرایش خود دقت به خرج دهید باز هم احتمال اشتباه وجود دارد. بعضی از برند‌ها و فروشگاه‌های آنلاین آرایشی، لوازم فروخته‌شده را با شرایط خاصی پس می‌گیرند. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه خرید آنلاین خود را قطعی کنید، نگاهی به شرایط بازگشت کالا نیز داشته باشید.

خرید از فروشگاه آرایشی آنلاین لذت‌های خاص خود را دارد که با کمک ترفند‌های انتخاب بهترین لوازم آرایشی می‌توانید تجربۀ خوبی از خرید اینترنتی خود داشته باشید. به این ترتیب اگر شما هم تا کنون لوازم آرایشی خود را به صورت آنلاین خرید کرده‌اید و تجربیات خوبی در این زمینه دارید، در قسمت‌ نظرات ما و سایر کاربران را از تجربه‌های خود باخبر سازید.

منبع: Refinery29 دیدگاه‌ها 5747بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه