تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راهنمای خرید از فروشگاه آرایشی اینترنتی

زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه
راهنمای خرید از فروشگاه آرایشی اینترنتی

خرید کردن لذت خاص خود را دارد و کمتر کسی را می‌توان یافت که علاقه‌ای به خرید نداشته باشد. از طرف دیگر با پیشرفت فناوری‌های جدید شاهد دگرگونی سبک‌ زندگی هستیم. این امر باعث شده است تا بیشتر ما کارهایی که قبلا انجام می‌‌دادیم را امروز با کمک تجهیزات دیجیتال و اینترنت، راحت‌تر انجام دهیم.

یکی از این کارها، خرید کردن است. این روزها دیگر لازم نیست برای خرید یک رژلب ناقابل قدم رنجه کنید و از منزل بیرون بیایید. خوشبختانه به لطف اینترنت شاهد حضور فروشگاه‌های آنلاینی هستیم که کالاهای آرایشی را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهند.

به‌همین منظور در این متن بر آن شدیم تا نگاهی به فرآیند خرید آنلاین لوازم آرایشی داشته باشیم و نکته‌هایی که باید برای خرید آنلاین در نظر بگیرید را با هم مرور کنیم، پس همراه ما باشید:

لوازم آرایش مورد نیاز خود را با مراجعه به فروشگاه آرایشی انتخاب کنید

انتخاب لوازم آرایش

قبل از خرید آنلاین، به نوع و مدل لوازم آرایشی که قصد خرید آن را دارید، توجه کنید. این امر برای لوازمی که تجربه‌ای از استفاده از آن‌ها را ندارید بیش‌تر صدق می‌کند. با این حساب بهتر است تا قبل از خرید آنلاین لوازم آرایشی مورد نظر، به‌صورت حضوری به فروشگاه‌های لوازم آرایش سر بزنید و با فروشنده در خصوص طیف رنگ پوست و همچنین حالت چهره خود مشورت کنید و یا از مشاوره‌ی آنلاین و رایگان فروشگاه آرایشی آنلاین مد نظر خود کمک بگیرید. داشتن آگاهی در خصوص این موارد باعث می‌شود تا در حین خرید آنلاین لوازم آرایشی، با اطمینان بیش‌تری تصمیم بگیرید.

از طرف دیگر بهتر است تا قبل از خرید آنلاین یک ترکیب آرایشی جدید، حتماً آن را در فروشگاه لوازم آرایش، روی پوست خود امتحان کنید و یا نظرات کاربران و مشخصات محصول انتخابی خود را از قسمت اطلاعات محصول در فروشگاه آرایشی اینترنتی با دقت بخوانید. چرا که پس از خرید آنلاین لوازم آرایش، ممکن است متوجه شوید چیزی که خریده‌اید با پوست شما سازگاری ندارد.

از وب‌سایت تولید‌کننده‌ محصولات آرایشی کمک بگیرید

از وب‌سایت تولید‌کننده‌ محصولات آرایشی کمک بگیرید

گاهی اوقات ممکن است نیاز به اطلاعات دقیق و کاملی داشته باشید که در فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی در خصوص یک محصول ذکر نشده باشد. با این حساب اگر نیاز به اطلاعات بیش‌تری از یک محصول آرایشی دارید، بهترین راه ،کمک گرفتن از موتورهای جستجو و پیدا کردن وب‌سایت رسمی تولید‌کننده‌ای است که قصد خرید محصولاتش را دارید.

بدون شک در این وب‌سایت اطلاعات کاملی را از محصولات آرایشی مورد نظر پیدا خواهید کرد.

بعضی از شرکت‌های تولید کننده لوازم آرایشی سخاوتمندی به‌خرج می‌دهند و نمونه‌ای از محصولات خود را برای مشتری ارسال می‌کنند. چنین ویژگی را به فال نیک بگیرید و اگر برند مد نظر شما چنین امکانی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد حتماً از این فرصت استفاده کنید.

بهترین فروشگاه آرایشی آنلاین را پیدا کنید

در قسمت قبل گفتیم که برای اطلاعات بیش‌تر از یک محصول بهتر است سری به سایت سازنده آن بزنید، این نکته در این مرحله نیز کاربرد دارد و چه‌بسا که در سایت سازنده محصول، لیستی از نمایندگان مجاز فروش و فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایش معتبر را پیدا کنید. این گزینه، راه‌حل خوبی برای شما می‌تواند باشد اما حتماً نباید فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود را از این طریق پیدا کنید.

حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌گویند پول گِرد است و بازار دراز، این ضرب‌المثل در خرید آنلاین نیز مصداق دارد و بهتر است قبل از اینکه خرید خود را نهایی کنید، با جستجو در گوگل، با چند فروشگاه اینترنتی دیگر آشنا شوید تا قیمت‌ها دستتان بیاید. چه‌بسا که همان محصول را با قیمت مناسب‌تر در یک فروشگاه آرایشی آنلاین دیگر پیدا کنید.

از دوستان خود برای پیدا کردن فروشگاه آرایشی آنلاین کمک بگیرید

از دوستان خود برای پیدا کردن فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی کمک بگیرید

همان‌گونه که اشاره شد، شاهد افزایش روز‌به‌روز تمایل مردم به خرید آنلاین هستیم و در نتیجه احتمال زیادی وجود دارد که دوستان شما نیز برای خرید لوازم آرایشی خود از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی استفاده کنند. به این ترتیب نظر دوستان و آشنایان خود را در خصوص خریدی که انجام داده‌اند جویا شوید و قیمت‌ها را بررسی کنید. این امر باعث می‌شود راحت‌تر فروشگاه‌ آرایشی آنلاینِ قابل اعتماد و منصفی را پیدا کنید.

نگاهی به ‌وب‌سایتِ فروشگاه‌های آرایشی که از آن‌ها خرید می‌کردید داشته باشید

نگاهی به ‌وب‌سایتِ فروشگاه‌های لوازم آرایشی که از آن‌ها خرید می‌کردید داشته باشید

اگر به دنبال برند خاص آرایشی هستید و محصولات این برند در فروشگاه‌های معتبر لوازم آرایشی سطح شهر شما وجود دارد، سراغ فروشگاه‌های آنلاین این مراکز را نیز بگیرید، چه‌بسا که فروشگاه مد نظر شما، شعبه‌ آنلاینی نیز داشته باشد.

پیشنهاد می‌کنیم این موارد را نیز در نظر بگیرید:

  • تخفیف‌هایی که گاهی اوقات تولیدکننده‌های لوازم آرایش برای محصولات خود قرار می‌دهند
  • حراجی‌های آنلاین
  • برای عضویت در بعضی از وب‌سایت‌های تخصصی آرایش نیز گاهی اوقات باید هزینه پرداخت کنید.
  • قبل از خرید، حداقل ۳ فروشگاه آرایشی آنلاین را برای خرید یک محصول مشخص بررسی کنید، این روش باعث می‌شود قیمت واقعی محصول دست شما بیاید.

قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید

قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید

در انتخاب فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی باید وسواس به خرج دهید و فروشگاهی را انتخاب کنید که ضمانت اصالت کالا و بهترین قیمت را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای این کار پیشنهاد می‌کنیم به وب‌سایت فروشگاه‌های آنلاینی که مد نظر شماست مراجعه کرده و کالای دلخواه خود را در آن‌ها جستجو کنید، سپس این کالا را در مرورگر خود با یک تب جدید باز کنید، این امر را برای سایر فروشگاه‌های آنلاین نیز انجام دهید، تا در نهایت در چندین تب مختلف، کالای مورد نظر خود را در فروشگاه‌های آنلاین متفاوت به لحاظ قیمت بررسی کنید.

اگر هم باز کردن چندین تب مختلف شما را سردرگم می‌‌کند،‌ می‌توانید قیمت‌ها را در یک برگه کاغذ یادداشت کرده و با هم مقایسه کنید.

در کنار قیمت، هدایای رایگان و سایر تخفیف‌ها را در نظر بگیرید

در کنار قیمت، هدایای رایگان و سایر تخفیف‌ها را در نظر بگیرید

تا این قسمت به قیمت خرید لوازم‌ آرایشی توجه کردیم، اما این مورد را نیز در نظر داشته باشید که بیش‌تر فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی، تخفیف‌ها و فستیوال‌های فروشی را نیز برای خرید شما در نظر می‌گیرند. در اختیار گذاشتن بُن‌های تخفیف نیز یکی دیگر از شیوه‌هایی است که فروشگاه‌های آنلاین برای تشویق مشتریان به‌ خرید بیش‌تر استفاده می‌کنند.

گاهی اوقات نیز فروشگاه‌های آنلاین به جای تخفیف و کم کردن قیمت محصولات خود، ارسال این محصولات را به صورت رایگان برای شما انجام می‌دهند.

این موارد ممکن است به خرید ارزان محصولی که مد نظر شماست منجر نشود اما می‌توانید با خرید یک محصول و استفاده از بُن‌ها و فستیوال‌های فروش، محصولات آرایشی بعدی خود را با قیمتی ارزان‌تر خرید کنید.

در حین خرید، به کرایه حمل توجه کنید

در حین خرید، کرایه حمل را نیز در نظر بگیرید

در کنار هزینه‌ای که برای خرید لوازم آرایشی از فروشگاه‌های آنلاین پرداخت می‌کنید باید هزینه ارسال کالا را در نظر بگیرید، گاهی اوقات ممکن است فروشگاه آرایشی آنلاین مورد نظر، در شهر شما واقع نشده باشد و در نتیجه هزینه ارسال کالا برای شما از مبلغی که برای خرید آن پرداخته‌اید بیش‌تر تمام شود.

به این ترتیب قبل از این که خرید خود را قطعی کنید با یک حساب سرانگشتی هزینه حمل و مبلغ کالایی که خریداری کرده‌اید را محاسبه کنید.

در جریان تخفیف‌ها و فستیوال‌های فروش قرار بگیرید

تخفیف‌ها را در نظر بگیرید

همان‌گونه که اشاره شد، بیش‌تر فروشگا‌ه‌های آنلاین، به مناسبت‌های مختلف تخفیف‌ها و شرایط ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند، سعی کنید در وب‌سایت‌ فروشگاه‌های آنلاین برای خود حساب کاربری ایجاد کرده و در خبرنامه‌های ایمیلی و یا شبکه‌های اجتماعی مربوط به این فروشگاه‌ها عضو شوید، یا اینکه شماره موبایل خود را برای دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در اختیار فروشگاه آنلاین لوازم آرایش محبوب خود قرار دهید.

در پایان باید گفت، خرید آنلاین، لطف‌های خاص خود را دارد و با یک‌بار خرید آنلاین مشتری دائمی فروشگاه‌های آنلاین خواهید شد. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم آستین بالا بزنید و اولین خرید خود را از فروشگاه آرایشی اُردمی انجام دهید. مطمئن باشید تجربه شیرین و لذت‌بخشی از خرید در اُردمی، انتظار شما را می‌کشد.

منبع: Wikihow دیدگاه‌ها 2527بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه