تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

قانون شکنی در آرایش صورت برای تجربه میکاپی متفاوت

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
قانون شکنی در آرایش صورت برای تجربه میکاپی متفاوت

آرایش قانون‌های خاص خودش را دارد. برای نمونه نباید آرایش لب‌های خود را به رژ لب معمولی واگذار کنید و حتماً باید بهترین مارک رژ لب را خریداری نمایید. این یک قانون همیشگی است؛ اما بعضی از قانون‌های آرایش را می‌توان زیر پا گذاشت. در‌واقع زیر پا‌گذاشتن این قانون‌ها دست شما را برای آرایشی جذاب‌تر باز می‌گذارد. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم گاهی برای تنوع، با قانون شکنی در آرایش و ایجاد خلاقیت و نوآوری، جذابیت‌ میکاپ خود را از همیشه بیشتر کنید. در ادامه برخی باورهای رایج در آرایش صورت مطرح می‌شود که نقض آن نیز آرایشی متفاوت و جذاب ایجاد می‌کند.

قانون ۱: آرایش چشم دودی و آرایش لب غلیظ در کنار هم جذابیتی ندارد

قانون شکنی در آرایش

این قانون را زیر پا بگذارید و این بار که قصد خرید لوازم آرایش داشتید، بهترین مارک رژ لب حجم‌ دهنده موجود در بازار را در کنار سایه‌ و ریملی مناسب برای آرایش چشم دودی خریداری نمایید. به شما قول می‌دهیم برخلاف اینکه گفته می‌شود آرایش چشم دودی با رژ‌ لب حجم‌ دهنده سازگاری ندارد، با قانون شکنی در آرایش صورت و برجسته کردن لب‌ها و جلوه‌ دادن به چشم‌ها در کنار هم تناسب جذابی را برای آرایش ایجاد می‌کند. فراموش نکنید در چنین مواقعی حتماً مدل مویی متناسب با آرایش چشم دودی و لب های حجیم‌‌شده انتخاب کنید.

قانون ۲: لب بالا و پایین یا پلک‌ بالا و پایین باید آرایش یک رنگی داشته باشند

قانون شکنی در آرایش

تاکنون درخصوص رژ دوگانه لب یا سایه دوگانه پلک چیزی شنیده‌اید؟ پیشنهاد می‌‌کنیم برای تنوع هم که شده، این بار در آرایش لب قانون شکنی کنید و رنگ رژ متفاوتی را برای لب بالا و پایین انتخاب نمایید. این رنگ بهتر است در یک طیف باشد و تنها رژ لب بالا با رژ پایین چند درجه اختلاف رنگ داشته باشد. این کار را برای سایه‌ چشم هم امتحان کنید و آرایشی متفاوت و خاص را تجربه نمایید.

توجه داشته باشید که رنگ های دوگانه باید حتماً از یک خانواده رنگ باشند. برای مثال زمانی که قصد خرید بهترین مارک رژ لب را دارید، دو رژ لب باکیفیت با رنگ های سبز و فیروزه‌ای بخرید که طیف رنگ آن‌ها در یک خانواده باشد. رنگ‌های صورتی و قرمز یا نارنجی و قرمز نیز در یک خانواده هستند و تناسب خوبی با هم ایجاد می‌کنند.

قانون ۳: تمامی جوش ها، زخم ها و عارضه های پوست را باید پوشش دهید

پوشش همه عارضه های پوست

در اینکه در مراسم مهم و برای آرایش سنگین بهتر است تمامی جوش ها و عارضه های پوست را پوشش دهیم هیچ شکی نیست. در این زمینه، خرید کانسیلر اهمیت زیادی دارد. در کنار توجهی که به خرید بهترین مارک رژ لب دارید، حتماً بهترین مارک کانسیلر را خریداری کنید. این کانسیلر باید با پوست سازگاری داشته و پس ‌از استفاده، التهاب های پوستی را به دنبال نداشته باشد. اما برای آرایش های روزانه پیشنهاد می‌کنیم درباره‌ی جوش ها و عارضه های پوست، بیش از حد سخت نگیرید. این قانون شکنی در آرایش روزانه‌ی صورت به شما کمک می‌کند جلوه‌ای طبیعی‌تر ایجاد کنید.

قانون ۴: سایه چشم را فقط برای چشم باید استفاده کرد

استفاده از سایه چشم برای هایلایت لب

سایه چشم‌ها در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند. به لطف این ویژگی، اگر سایه چشم براقی داشته باشید می‌توانید به جای هایلایتر لب، از سایه چشم خود استفاده کنید. سایه چشم با رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، متالیک و صورتی گزینه‌‌های خوبی برای استفاده به جای هایلایتر به حساب می‌آیند.

فراموش نکنید که سایه چشم فقط زمانی به جای هایلایتر کاربرد دارد که محصولی باکیفیت خریده باشید. در نتیجه در کنار پرس‌وجویی که برای خرید بهترین مارک رژ لب انجام می‌دهید، یک سایه چشم باکیفیت نیز انتخاب کنید که بیش از‌ حد براق نباشد و روی پوست حالتی‌ تکه‌تکه پیدا نکند. با این کار علاوه بر داشتن سایه چشم دیگر نیازی به خرید هایلایتر لب نخواهید داشت.

قانون ۵: لوازم پیرایش مردانه فقط برای آقایان ساخته شده‌اند

استفاده از محصولات پیرایشی مردانه

گاهی مواقع از بعضی لوازم پیرایش مردانه در آرایش‌های زنانه می‌توانید کمک بگیرید. برای نمونه می‌توان به واکس ریش آقایان اشاره کرد که گزینه‌ی بسیار خوبی به‌عنوان نرم‌ کننده و حالت‌ دهنده ابرو به حساب می‌آید و تارهای ابرو را در یک مسیر حالت می‌دهد. همچنین عطرهای خوشبوی مردانه ای را سراغ داریم که خانم‌ها هم از آن‌ها استفاده می‌کنند.

البته باید توجه داشته باشید که لوازم پیرایش مردانه ترکیبات قوی‌تری نسبت به لوازم آرایش زنانه دارند؛ در نتیجه قبل از استفاده از این لوازم، مقداری از آن را روی پوست امتحان کنید.

توصیه پایانی

وقتی صحبت از قانون شکنی در آرایش به میان می‌آید، با ایده‌های پایان‌ناپذیری روبه‌رو می‌شویم که بسیاری از آن‌ها به امتحانش می‌ارزد. اکنون نوبت آن است که خلاقیت‌های خود را امتحان کرده و با خرید لوازم آرایش متنوع خاص بودن خود را به همگان ثابت کنید. پیشنهاد ما این است که بر اساس آموزه‌های مقاله‌ی «روش های انتخاب رنگ رژ لب» یکی از قانون‌شکنی‌های بالا را امتحان کنید. برای خرید رژ لب و لوازمی از این دست هم نیاز نیست راه دوری بروید. کافی است سری به فروشگاه اُردمی بزنید و با خاطر جمع، از میان معتبرترین برندها، بهترین مارک رژ لب را خریداری نمایید. در پایان نیز پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم خلاقیت‌های جالبی در آرایش سراغ دارید، در قسمت نظرات این نوآوری‌ها را با ما و دیگر مخاطبان بلاگ به اشتراک بگذارید.

منبع: Bebeautiful دیدگاه‌ها 3665بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه