تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

روش های سفید کردن دندان در منزل با وسایل دم دستی

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
روش های سفید کردن دندان در منزل با وسایل دم دستی

چقدر با روش های سفید کردن دندان در منزل آشنا هستید؟ می‌دانید لبخند زدن از اولین راه‌های ایجاد یک ارتباط مؤثر است؟ می‌دانید اکثر مردم به فردی جذب می‌شوند که لبخندی دلنشین و مهربان به چهره داشته باشد؟ این یک قانون است که افراد با لبخند قابل اعتماد به نظر رسیده و مردم را به خود جذب می‌کنند. می‌دانید که لبخند باید شرایطی داشته باشد تا اثرگذار و دلنشین باشد؟ می‌دانید لبخند زدن با دندان‌های زرد و نازیبا دلنشین که نیست هیچ، حس بدی را هم به بیننده منتقل می‌کند؟ زردی یا لکه‌های تیره دندان گاهی به علت بیماری و گاهی به علت سبک زندگی نادرست است.

مصرف بعضی غذاها و نوشیدنی‌ها به ظاهر و خصوصاً دندان‌های شما آسیب می‌زند. این غذاها باعث ایجاد آسیب به مینای دندان شده و لایه زرد و دوست‌نداشتنی روی دندان‌های نازنین شما ظاهر می‌شود. برای داشتن دندان‌هایی سفید نیاز به خرید محولات شیمیایی گران قیمت یا داوری خاصی ندارید. شما می‌توانید از موادی که در خانه دارید استفاده کنید تا زیبایی را دوباره مهمان دهان و دندان خود کنید. ما اینجا و اکنون به شما روش‌ های خانگی سفید کردن دندان را آموزش می‌دهیم.

روش های سفید کردن دندان

۱. خمیر دندان خانگی با جوش شیرین

خمیر دندان خانگی جوش شیرین

یکی از روش های سفید کردن دندان در منزل، استفاده از جوش شیرین است. جوش شیرین برخلاف نام لطیفی که دارد به‌شدت سرسخت است. این گیاه در سایندگی بسیار قوی عمل می‌کند و مانند یک سنگ پای زبر و سرسخت به جان رسوبات نشسته بر دندان می‌افتد. جوش شیرین مانند یک دارو است، استفاده به اندازه برای شما سلامت و شادی به همراه دارد و استفاده زیاد آن باعث آسیب به مینای دندان و ناراحتی می‌شود. برای استفاده از خاصیت سایندگی جوش شیرین هم‌زمان با حفظ سلامت کافی است خمیردندان مرکب از جوش شیرین و آب را به مدت یک هفته و به‌طور منظم استفاده کنید. کاری که این محلول انجام می‌دهد این است که محیط دهان را قلیایی می‌کند. این محیط قلیایی اجازه رشد از باکتری‌ها را می‌گیرد.

۲. دهان شویه خانگی سرکه سیب

Apple cider vinegar

اسیدها در جدول روش های سفید کردن دندان در منزل جایگاه مهمی دارند. یکی از این اسیدهای مهم و مفید در روش های خانگی سفید کردن دندان سرکه سیب است. این سرکه پاک کننده و سفید کننده طبیعی برای دندان‌ها به حساب می‌آید. با استفاده از این ماده می‌توانید آرامش را در دهان خود حس کنید، انگار که لایه مزاحمی که در دهانتان مانع رسیدن هوا می‌شد، برداشته شده است. با برداشته‌شدن این لایه حس‌ می‌کنید دهانتان مانند زمانی که آدامس نعنایی می‌جوید، خنک شده است. برای لمس این حس باورنکردنی از دهان شویه سرکه سیب استفاده کنید. سرکه را با آب مخلوط کرده و در دهان خود بچرخانید. این دهان شویه را یک مرتبه در هفته برای بهبود ظاهر دندان‌های خود استفاده کنید.

۳. استفاده از پوست موز در روش های سفید کردن دندان

استفاده از پوست موز در روش های خانگی سفید کردن دندان

موز دارای ترکیباتی مهم است. این ترکیبات به سفیدکردن دندان‌های شما بسیار کمک می‌کند. این ترکیبات چیست؟ منیزیم، پتاسیم و منگز بسیاری در موز وجود دارد که به‌راحتی و بدون مقاومت جذب دندان می‌شوند. جذب این مواد مساوی است با داشتن دندان‌هایی سفید و درخشان. برای اینکه دندان بتواند این ترکیبات را جذب کند، قسمت داخلی پوست موز را 2 دقیقه روی دندان‌های خود مالش دهید. بعد از گذشت این زمان از مسواک و خمیردندان استفاده کنید تا اضافات و مواد جذب نشده از دندان شما جدا شوند.

۴. در روش های سفید کردن دندان در منزل جلوگیری بهتر است از درمان

جلوگیری بهتر است از درمان

جمله بالا در اکثر زمینه‌های سلامت استفاده می‌شود و به‌راستی که جمله کاملی است. چرا اجازه ایجاد آسیب را بدهیم تا بعداً مجبور به رفع آن شویم؟ درمان در هر زمینه هزینه مادی و روانی بسیاری از ما می‌گیرد. پیشگیری گاهی نخوردن یا ننوشیدن بعضی مواد است. نوشیدنی‌هایی مانند قهوه و نوشابه طرفداران زیادی دارند که به شکل روزانه و روتین این‌ها را مصرف می‌کنند. ترک مصرف این نوشیدنی‌ها کاری بسیار سخت و ناراحت کننده است؛ پس باید از روش های خانگی سفید کردن دندان استفاده کنیم. روش پیشگیری بسیار آسان است. برای پیشگیری از آسیب به دندان با مصرف این مواد کافی است از برخورد این مواد با دندان جلوگیری کنیم. راه جلوگیری استفاده از نی است. این لوله نازک مایع را مستقیم به گلو می‌فرستد و به آن‌ها اجازه حضور و گردش در دهان را نمی‌دهد.

سخن پایانی

در این مقاله با شما درباره روش های سفید کردن دندان در منزل صحبت کردیم. شما می‌توانید در کنار استفاده از مسواک و خمیردندان مناسب، از این روش‌ها نیز برای سرعت بخشیدن به هدف خود استفاده کنید. فراموش نکنید که این روش‌ها در کنار مسواک‌زدن منظم و اصولی جواب می‌دهد. پس همین حالا به فروشگاه اینترنتی اردمی سری بزنید و یک مسواک و خمیردندان خوب بخرید و برنامه نظافت دهانتان را جدی بگیرید. به این ترتیب لبخندهای دل‌نشینی به صورتتان می‌آید. در پایان نیز اگر روش دیگری برای سفیدکردن دندان سراغ دارید، برای ما در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاه‌ها 5523بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه