تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

جادوی بوتاکس خانگی با بهترین ماسک صورت

زمان تقریبی مطالعه: ‏۴ دقیقه
جادوی بوتاکس خانگی با بهترین ماسک صورت

بعضی از چین و ‌چروک های صورت به‌ اندا‌زه‌ای عمیق‌اند که حتی استفاده از بهترین ماسک صورت و بهترین کرم های ضد چروک هم دردی از آن‌ها دوا نمی‌کند. به همین دلیل افراد بسیاری در کنار خرید محصولات ضد چروک، سراغ بوتاکس می‌روند. انصافاً هم باید گفت بوتاکس نقش موثری در رفع موقت چروک‌ها دارد؛ اما اگر بدانید با کمترین مواد اولیه، می‌توانید بهترین بوتاکس خانگی را انجام دهید، بعید می‌دانیم سراغ هزینه‌های گزاف آن بروید. به همین دلیل در ادامه روشی جالب از ساخت ماسک صورت خانگی را با شما در میان می‌گذاریم که به کمک آن، اثری از چین و ‌چروک ها روی صورت شما باقی نخواهد ماند.

بوتاکس خانگی با ماسک موز و ماست

بوتاکس خانگی با ماسک صورت موز و ماست

حتماً در کنار خرید بهترین کرم ضد چروک و بهترین ماسک صورت، گزینه‌های دیگر کاهش چین و ‌چروک مانند بوتاکس را بررسی کرده‌اید. همان طور که می‌دانید بوتاکس نه‌تنها قیمت گزافی دارد، بلکه اثربخشی آن فقط ۳ تا ۶ ماه بوده و انجام آن محدود به سن و سال افراد است. مثلاً انجام بوتاکس به افراد جوان کمتر از ۳۰ سال پیشنهاد نمی‌شود. با این حساب خانم‌های جوان با استفاده از بوتاکس می‌توانند گذر زمان را متوقف کرده و پوستی جوان و شاداب داشته باشند.

ساخت ماسک بوتاکس خانگی که از آن صحبت می‌کنیم بسیار راحت است. هزینه‌ی اندک آن نیز با دیگر روش‌های ضد پیری قابل مقایسه نیست. این ماسک ممکن است چین و چروک ها را در بازه زمانی کوتاه مدت از بین نبرد؛ اما استمرار در استفاده از آن معجزه می‌کند. همچنین در کنار کاهش چین و چروک ها، با آبرسانی پوست، ظاهری شاداب و جوان به پوست می‌دهد.

فواید موز و ماست در بوتاکس خانگی

فواید موز و ماست در ماسک صورت بوتاکس خانگی

موز و ماست ترکیبات اصلی این ماسک هستند. اثربخشی این ترکیبات به اندازه‌ای است که در صورت استفاده مداوم، حتی بهترین ماسک صورت تجاری نیز در رقابت با آن به چالش کشیده می‌شود. راز اثربخشی چشمگیر این ماسک را می‌توان در اسید لاکتیک (lactic acid) موجود در ماست دانست. اسید‌های آلفا هیدروکسید (alpha hydroxy acids)، مانند اسید لاکتیک، سیتریک و گلیکولیک، جذب لایه‌ی سطحی پوست می‌شوند. این اسیدها پوست را لایه برداری می‌کنند.

استفاده از ماست به تولید سلول های جدید در پوست کمک می‌کند. موز نیز سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌های ضروری پوست است و بافت صورت را جوان و شاداب می‌کند. پتاسیم نیز نوشداروی پوست خشک و دهیدراته است. ویتامین B موجود در موز به حفاظت پوست در برابر رادیکال های آزاد کمک می‌کند. از آنجایی که موز ویتامین A دارد، از این ماسک بوتاکس خانگی برای لایه برداری و التیام پوست های کم‌حال و افتاده نیز می‌توانید کمک بگیرید.

به این ترتیب می‌توان گفت ماسک صورت موز و ماست، ماسکی همه‌فن‌حریف برای جوان سازی پوست به حساب می‌آید. در نتیجه این بار به جای کمک‌گرفتن از روش‌هایی مانند بوتاکس، ماسکی با موز و ماست بسازید. مطمئن باشید مزایای این ماسک به اندازه‌ای است که به امتحانش می‌ارزد.

روش ساخت بوتاکس خانگی

روش ساخت ماسک صورت ماست و موز

مواد لازم

  • ۲ قاشق غذاخوری ماست؛
  • ۱ عدد موز له شده؛
  • ۱ قاشق‌ چای‌خوری عسل (ضرورتی به استفاده از عسل وجود ندارد؛ اما با توجه به خاصیت ضد التهابی و آبرسانی بسیار قوی عسل، استفاده از آن در این ماسک پیشنهاد می‌شود).

موادی را که در بالا به آن ها اشاره شد، با هم مخلوط کنید. ترکیب به‌دست‌آمده را داخل یخچال قرار دهید تا کاملاً سرد شود. سرمای ماسک به کوچک شدن منافذ پوست کمک می‌کند. پس از اینکه ماسک کاملاً سرد شد، آن را با برس روی تمامی قسمت‌های صورت بمالید و اجازه دهید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه باقی بماند. در نهایت نیز باقی‌مانده ماسک را با آب ولرم بشویید. سپس سرم، لوسیون یا کرم مرطوب کننده بزنید و از چهره‌ای بانشاط و جوان خود لذت ببرید. برای اثربخشی بیشتر این بوتاکس پیشنهاد می‌کنیم دست‌کم هفته‌ای یک بار، این ماسک روی صورت مالیده شود.

توضیحات بیشتر درباره ماسک صورت موز و ماست

استفاده از این ماسک در فصل پاییز و زمستان بیشتر توصیه می‌شود. همانطور که می‌دانید سردی هوا باعث خشک شدن پوست می‌شود. پوست خشک و دهیدراته نیز همواره لکه‌دار، بی‌حال و پژمرده به نظر می‌رسد. این حالت از صورت باعث می‌شود سن افراد بیشتر از حد واقعی خود نشان داده شود. در واقع خشکی بیش از حد پوست باعث می‌شود فرد پیرتر به نظر برسد. برای رفع این معضل، استفاده از این ماسک به شما پیشنهاد می‌شود.

سخن پایانی

مطمئن هستیم با توضیحاتی که از ماسک صورت موز و ماست دادیم، به فکر ساخت این ماسک بوتاکس خانگی افتاده‌اید. اگر به هر دلیلی وقت یا امکانات ساخت ماسک خانگی را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به اردمی بزنید. فروشگاه اینترنتی اُردمیمرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی است که می‌توانید از میان برند‌های معتبر و شناخته‌شده بهترین ماسک صورت را خریداری کنید. خواندن مقاله‌ی «انواع ماسک صورت چند کاره» در انتخاب دقیق‌تر برای شما سودمند است. در پایان اگر شما هم تجربه‌ی مفیدی در ساخت یا خرید ماسک صورت و بوتاکس دارید، خواهشمندیم در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Hudabeauty دیدگاه‌ها 9033بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه