تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

طراحی ناخن با لاک مشکی مخصوص ایام سوگواری

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
طراحی ناخن با لاک مشکی مخصوص ایام سوگواری

شما برای طراحی ناخن با لاک مشکی مخصوص ایام سوگواری چه ایده هایی در سر دارید؟ شاید شما هم در روزهای پیش رو به مجلس سوگواری دهه محرم و صفر دعوت شده‌اید و نمی‌دانید با رنگ لاک خود چه کنید. شاید دلتان بخواهد رنگ مشکی لاک را با لباستان ست کنید و سردرگم هستید یا شاید اصلاً دوست نداشته باشید که از رنگ مشکی استفاده کنید؛ زیرا فکر می کنید رنگ بسیار زشت و بدفرمی است؟ ما در این نوشته می‌خواهیم به همه ابهامات ذهنتان پاسخ دهیم. در این نوشته چند طرح زیبای ناخن با لاک مشکی به شما نشان می‌دهیم و راهنمایی‌های لازم را برای طراحی‌اش در اختیارتان می‌گذاریم. همراه ما باشید تا در پایان نوشته مثل ما عاشق رنگ مشکی شوید.

طراحی ناخن با لاک مشکی ساده با قلب های ساده

طراحی ناخن با لاک مشکی ساده با قلب های ساده

اجازه دهید اسم این طرح را قلب های مینیمال بگذاریم؛ زیرا قلب‌های کوچک و بسیار زیبا در این طرح حضور دارند. برای این کار کافی است برخی از ناخن‌هایتان را با رنگ مشکی ساده بپوشانید و برخی را با رنگ‌های طبیعی که به رنگ پوست نزدیکتر هستند. به این صورت کاری بسیار شیک و در عین حال طبیعی خواهید داشت. در مرحله بعد با کمک شابلون یک قلب روی لاک قبلی ایجاد کنید. البته اگر شابلون دم دست ندارید، می‌توانید یا ابزارهای طراحی یا پنس مو، دو نقطه ریز مشکی روی لاک رنگ پوست قرار دهید و با کمک خلال دندان یا نوک سوزن، قلبتان را طراحی کنید.

طرح مرمری ناخن با لاک مشکی

طراحی ناخن به شکل مرمر

یکی دیگر از طرح‌های بسیار زیبا و جذابی که می‌توانید در طراحی ناخن با لاک مشکی مخصوص ایام سوگواری استفاده کنید، طرح مرمری است. در این طرح، ناخن‌هایتان شبیه سنگ‌های گرانقیمت مرمر می‌شود. برای اینکه این طرح خیلی خوب از کار دربیاید، بهتر است از یک ناخن‌کار حرفه‌ای کمک بگیرید. در غیر این صورت لازم است بسیار تمرین کنید تا طرحتان خیلی خوب از آب در بیاید. این طرح را می‌توانید با لباس‌های مشکی و نقره‌ای یا مشکی و طلایی هم ست کنید. درخششی که طرح سنگ مرمر روی دستانتان ایجاد می‌کند، چشم هر بیننده‌ای را خیره خواهد کرد.

طراحی ناخن با لاک مشکی اکلیلی

طراحی ناخن با لاک مشکی اکلیلی

یکی از ساده‌ترین و در عین حال، شیک‌ترین طراحی‌های ناخن با لاک مشکی برای ایام سوگواری، دیزاین آن با لاک اکلیلی است. اکلیل‌های موجود در لاک مشکی به آن درخشش خاصی می‌بخشد. این لاک با لباس‌های لمه خیلی خوب ست می‌شوند. پیدا کردن لاک اکلیلی مشکی در بازار خیلی ساده است. باز هم اگر نتوانستید این لاک را تهیه کنید، کافی است قدری سایه چشم طلایی داخل لاک خود بریزید یا قدری اکلیل درخشان تهیه کرده و با لاکتان مخلوط کنید. به این ترتیب می‌توانید یک لاک اکلیل با درخشش عالی داشته باشید.

طراحی ناخن با لاک مات مشکی

طراحی ناخن با لاک مات مشکی

همه می‌دانیم و قبول داریم که لاک‌های براق یا اکلیلی درخشش خاصی روی دست دارند و برای حضور در شرکت یا ادارات دولتی مناسب نیستند. با این توضیح بهتر است برای طراحی ناخن خود از لاک مات مشکی بهره بگیرید. در کنار لاک مات مشکی می‌توانید از رنگ‌های خنثای دیگر هم استفاده کنید. ترکیب این رنگ‌ها به دستتان جلوه بهتری می‌دهد؛ زیرا لاک مات مشکی به‌تنهایی کمی دست را خسته نشان می‌دهد. برای این کار می‌توانید طبق تصویر بالا از جاهای خالی در طراحی‌تان بهره ببرید. می‌دانید که برای ایجاد این طرح‌ها فقط به چند نوار چسب ساده و مقداری صبوری نیاز دارید و مهارت خاصی لازم نیست.

طراحی سر انگشتان با لاک مشکی

طراحی سر انگشتان با لاک مشکی

یک طرح دخترانه ساده ولی در عین حال شیک و مجلسی این است که فقط سر ناخن‌هایتان را با لاک مشکی براق بپوشانید. سایر بخش‌های ناخن را می‌توانید با رنگ‌های دیگر پر کنید یا اصلاً لاک نزنید و از بیس کوت و تاپ کوت به‌تنهایی استفاده کنید. زیباترین حالت این است که از رنگ‌های مود استفاده کنید که به رنگ پوستتان خیلی نزدیک باشد و طبیعی‌تر جلوه کند. این طرح بسیار زیبا و کلاسیک است و با هر لباسی به‌راحتی ست می‌شود. همچنین با این طرح لاک می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای سر کار یا در جلسات مهم اداری حاضر شوید.

سخن پایانی

در این نوشته به چند نمونه طراحی با لاک مشکی مخصوص ایام سوگواری پرداختیم. امیدواریم آموزش‌هایی که گذاشتیم، برایتان جذاب باشد. شما برای چنین ایامی چه طرح‌هایی پیشنهاد می‌کنید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید. ضمناً می‌توانید برای تهیه انواع لاک مشکی یا رنگی در طرح‌های مختلف مات یا شاین، به فروشگاه اینترنتی اردمی سری بزنید. در این فروشگاه می‌توانید انواع محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا تهیه کنید.

دیدگاه‌ها 8047بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه