تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

بهترین رنگ ریمل مناسب چشم شما چیست؟ ریمل مشکی یا قهوه ای

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
بهترین رنگ ریمل مناسب چشم شما چیست؟ ریمل مشکی یا قهوه ای

برای انتخاب بهترین مارک ریمل باید در کنار اهمیتی که به کیفیت آن می‌دهید، دقت فراوانی در انتخاب رنگ آن نیز داشته باشید تا بهتر بتوانید بین رنگ مشکی یا قهوه‌ای یکی را انتخاب کنید. در واقع ریمل مشکی برای هر مناسبتی جذاب است؛ اما زیبایی ریمل قهوه ای را هم نباید دست کم گرفت. به این ترتیب اگر قصد انتخاب بهترین مارک ریمل و خرید آن را دارید، پیشنهاد می‌کنیم دست نگه دارید و این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا با میزان جذابیت رنگ ریمل قهوه‌ای و مشکی بیشتر آشنا شوید و تفاوت هر دو را بهتر بدانید.

مقایسه زیباشناختی بین ریمل مشکی و قهوه ای

مقایسه زیباشناختی بین ریمل مشکی و قهوه ایهیچ آرایشی بدون ریمل کامل نیست. ریمل سال هاست جای خود را در کیف آرایش هر خانم خوش‌سلیقه‌ای باز کرده است. حتماً در جریان هستید که ریمل مشکی رایج‌ترین رنگ برای ریمل به‌ حساب می‌آید. تقریباً می‌توان گفت مشکی رنگ غالب در ریمل ها شناخته می‌شود؛ اما در کنار مشکی،‌ رنگ های بنفش، آبی و قهوه ای برای خانم‌هایی که به دنبال آرایش‌ های متفاوت‌ و خاص می‌گردند در بازار موجود است.

در بین این رنگ ها، بعد از مشکی، قهوه ای طرفداران بیشتری دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که ریمل های معمولی را استفاده نمی‌کنند و همیشه دنبال انتخاب بهترین مارک ریمل و خرید آن می‌گردند، به احتمال زیاد در زمان خرید ریمل بین رنگ مشکی و قهوه ای مردد شده‌اید. انصافاً هم به شما حق می‌دهیم؛ چراکه از یک طرف رنگ مشکی به استانداردی در ریمل ها تبدیل شده و از طرف دیگر رنگ قهوه ای نیز جذابیت خاصی دارد. در ادامه از مزایای هر کدام از این دو رنگ ریمل برایتان می‌گوییم تا بهتر متوجه موضوع شوید.

  • ریمل مشکی

ریمل مشکی عمق نگاه را افزایش می‌دهد و چشم ها را با ابهت و جذاب می‌‌کند. رنگ مشکی تأثیر زیادی در افزایش بصری حجم و طول مژه‌ ها دارد و انتخاب بسیار مناسبی برای آرایش های شبانه و مجلسی شناخته می‌شود. این رنگ از ریمل برازنده خانم‌هایی با موهای مشکی است و استفاده آن در آرایش چشم روزانه نیز هیچ مانعی ندارد.

  • ریمل قهوه‌ ای

به‌لحاظ رنگ‌شناسی ریمل قهوه ای چند درجه روشن‌تر از ریمل مشکی است و به همین دلیل افرادی که به آرایش‌ ملایم علاقه‌ دارند و اصطلاحاً طرف‌داران میکاپ لایت هستند، سراغ ریمل قهوه ای می‌روند. این ریمل ها ممکن است به‌لحاظ بصری حجم و طول مژه ها را بیشتر جلوه ندهند، اما ظاهری بسیار طبیعی و جذاب برای مژه ها ایجاد می‌کنند.

زمان استفاده درست از ریمل مشکی یا قهوه ای

زمان استفاده درست از ریمل مشکی یا قهوه ایاگر با توجه به تعریف و تمجید‌هایی که از ریمل قهوه ای کردیم به فکر خرید ریمل قهوه ای افتاده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم برای اولین باری که ریمل قهوه ای را تجربه می‌کنید سراغ ریمل های معمولی نروید و حتماً بهترین مارک ریمل قهوه ای موجود در بازار را انتخاب کرده و بخرید. سپس ریمل قهوه ای را در موقعیت‌های زیر به جای مشکی امتحان کنید و از آرایشی خاص و جذاب لذت ببرید.

۱. اگر پوست یا موهای روشنی دارید، به جای مشکی ریمل قهوه ای بزنید

اگر مو یا پوستی روشن دارید مطمئن باشید که ریمل قهوه ای برازنده‌ی شماست. رنگ قهوه ای ریمل تناسب بهتری با پوست یا موی روشن شما ایجاد می‌کند و جلوه‌ای طبیعی و زیبا به آرایش می‌دهد. ناگفته نماند ریمل مشکی نیز برازند‌ه‌ی افراد با پوست و موی روشن است، اما جلوه‌ای سنگین و غلیظ به آرایش می‌دهد.

۲. ریمل قهوه ای بهترین گزینه برای آرایش ملایم

به کسانی که طرف‌دار آرایش ملایم هستند پیشنهاد می‌کنیم به جای خرید ریمل مشکی، بهترین مارک ریمل قهوه‌ای را انتخاب کرده و بخرند که کیفیت بسیار خوبی داشته باشد. سپس با این ریمل ظاهری زیبا و طبیعی به مژه های خود بدهند. راز جذابیت ریمل قهوه ای در این نهفته‌ است که مژه ها را طوری حالت می‌دهد که عملاً آرایش مژه ها به چشم نمی‌آید؛ اما زیبایی آن‌ها حفظ می‌شود.

۳. ریمل قهوه ای انتخاب شماره‌ یک افراد شاغل

ریمل قهوه ای را برای آرایش های معمولی، محل کار و خرید‌های روزانه پیشنهاد می‌کنیم. همان‌گونه که اشاره کردیم این ریمل جلوه‌ای غلیظ و سنگین به آرایش نمی‌دهد. این دفعه که برای خرید و انجام کارهای روزانه از منزل بیرون رفتید به جای ریمل مشکی، ریمل قهوه ای را امتحان کنید.

۴. از ریمل قهوه ای برای آرایش مژه های پایین کمک بگیرید

حتماً به‌خوبی می‌دانید که یک لایه ریمل روی مژه های پایین جلوه‌ای از آرایشی کامل و زیبا برای مژه ها ایجاد می‌کند و چشم ها را جذاب و برجسته نمایش می‌دهد. به این ترتیب بهتر است به جای ریمل مشکی، مژه‌ های پایین را ریمل قهوه ای بزنید تا بدون آرایشی سنگین، ظاهری جذاب برای مژه ها ایجاد کنید.

۵. با ریمل قهوه ای جلوه‌ رنگ چشم های خود را افزایش دهید

اگر چشم هایی قهوه ای، آبی یا سبز دارید پیشنهاد می‌‌کنیم برای یک بار هم که شده ریمل قهوه‌ ای را امتحان کنید، این ریمل جذابیت خاصی برای چشم هایی با این رنگ ها ایجاد می‌کند. از آنجایی که ریمل قهوه ای حالتی متعادل‌تر نسبت‌به مشکی برای مژه ها دارد، رنگ زیبای چشم های شما بیشتر جلوه می‌کند.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر با مطالعه‌ی تفاوت ریمل مشکی با قهوه ای به فکر خرید ریمل قهوه ای افتاده‌اید و می‌خواهید بهترین مارک ریمل را خریداری کنید، سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید و از میان ریمل های زیبا و باکیفیت موجود، بهترین رنگ ریمل را تهیه کنید. اگر هم از طرفداران ریمل قهوه ای هستید و کاربردهای جالبی از این ریمل سراغ دارید، این کاربردها را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید. در پایان مقاله‌ی «باید ها و نباید های بسیار مهم برای استفاده درست از ریمل» را پیشنهاد می‌دهیم. خواندن این مقاله پس از خرید ریمل و هنگام استفاده از آن بسیار ضروری و سودمند است.

منبع: Pandagossips دیدگاه‌ها 13402بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه