تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

پرفروش ترین کرم پودرها در فروشگاه اینترنتی اُردمی

زمان تقریبی مطالعه: ۸ دقیقه
پرفروش ترین کرم پودرها در فروشگاه اینترنتی اُردمی

استفاده از بهترین کرم پودر برای انجام زیرسازی عالی قبل از آرایش، زیبایی و دوام آن را تضمین می‌کند. البته این در صورتی است که اصول استفاده از کرم پودر شامل تناسب رنگ آن با ته رنگ پوست و تناسب جنس و نوع آن با جنس پوست رعایت شود. به این ترتیب رابطه‌ی نوع کرم پودر و رعایت اصول درست استفاده از آن رابطه لازم و ملزوم است. یعنی اگر روش درستی برای آرایش در پیش بگیرید، ولی کرم پودر خوبی نداشته باشید، زحمات شما هدر می‌رود. برای شناخت کرم پودر خوب و باکیفیت راه‌های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه‌ها توجه به آمار محصولات پرفروش یک فروشگاه معتبر است. در این مقاله می‌خواهیم برخی از پرفروش ترین کرم پودرها در فروشگاه اردمی را به شما معرفی کنیم.

پرفروش ترین کرم پودرها در فروشگاه اینترنتی اُردمی

این روزها با وجود فروشگاه های اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی، خرید بهترین کرم پودر از سویی راحت و از طرفی سخت شده است. توضیحات کامل و روشنی که زیر عنوان هر کدام از محصولات نوشته شده است، امکان مقایسه قیمت‌ها و برندها بر اساس نوع و نیاز پوست فرد را فراهم می‌کند. همچنین خواندن نظرات خریداران به شما  کمک می‌کند به نقاط ضعف و قدرت آن محصول پی ببرید. از سوی دیگر تنوع محصول و امکان عرضه‌ی محصولات تقلبی یا همان فیک در بازار،‌ خریداران را سردرگم می‌کند.

برای پرهیز از آشفتگی ذهنی در چنین مواقعی لازم است از فروشگاه‌هایی خرید کنید که نام‌آشنا بوده و اصالت کالای خود را تضمین کنند. فروشگاه اینترنتی اردمی به‌عنوان مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی در طی سال‌های گذشته همواره تلاش کرده است محصولات اصل از برندهای معتبر جهان به مشتریان خود عرضه کند. یکی از این محصولات نیز انواع کرم پودرهای مختلف برای افراد با سلیقه‌ها و نیازهای متفاوت است که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

  • کرم پودرهای برند فارماسریز

پر فروش ترین کرم پودرهای برند فارماسریز

۱. کرم پودر مایع اینتنس کاوریج Pharmaceris

«کرم پودر مایع اینتنس کاوریج Pharmaceris» بهترین کرم پودر برای پوست های حساس شناخته می‌شود. ترکیبات این محصول غیر کمدون زاست و از بروز جوش های سرسیاه و سرسفید روی پوست جلوگیری می‌کند. ترکیبات ضد آفتاب در این محصول نیز از پوست شما در برابر آسیب های نور خورشید محافظت می‌کند. این کرم پودر مایع، پوشش مات، یکدست و زیبا برای پوست صورت شما به ارمغان می‌آورد.

۲. کرم پودر مایع مات‌کننده Pharmaceris

«کرم پودر مایع مات کننده Pharmaceris» تا ده ساعت بدون هیچ تغییری پوست صورت را پوشش می‌دهد. بافت بسیار نرم و سبکی دارد و منافذ پوست را مسدود نمی‌کند. ترکیبات این محصول به پوست کمک می‌کند تا به‌راحتی نفس بکشد. همچنین برای تقویت پوست نیز مفید است. این محصول به افرادی با پوست چرب، مختلط یا ملتهب توصیه می‌شود؛ زیرا بافت آن به پوشش عیوب کمک می‌کند و پوست را چرب و براق نمی‌کند. اگر مهمانی یا جلسه پر تنشی پیش رو دارید می‌توانید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید؛ زیرا در سخت‌ترین شرایط نیز با حفظ تعادل پوست، از تعریق یا تغییر رنگ آن جلوگیری می‌کند.

۳. کرم پودر آبرسان آنتی اکسیدان Pharmaceris

«کرم پودر آبرسان آنتی اکسیدان Pharmaceris» یکی از پرفروش ترین کرم پودرها است. خاصیت آبرسانی این محصول تا حدی است که به عمیق‌ترین لایه‌های پوست نفوذ می‌کند. این محصول به افرادی با پوست خشک، بسیار خشک و حساس توصیه می‌شود. این محصول ضمن ایجاد پوششی یکدست و مقاوم روی پوست، آن را آبرسانی می‌کند. همچنین مواد آنتی اکسیدان موجود در این محصول، تأثیر رادیکال های آزاد را بر پوست خنثی می‌کند.

  • کرم پودر آنتی آکنه ERIKEH

پرفروش ترین کرم پودر آنتی آکنه

افرادی که پوست چرب دارند لازم است از کرم پودری استفاده کنند که مشکل ترشح چربی را تشدید نکند و پوست آن‌ها را براق نشان ندهد. «کرم پودر آنتی آکنه ERIKEH» یکی دیگر از پرفروش ترین کرم پودرهاست که با ترکیبات مفید و قوی خود از پوست در برابر نور خورشید و آلودگی های محیطی محافظت می‌کند. ترکیبات آنتی باکتریال، ضد التهاب و کنترل کننده چربی پوست در این محصول به شما کمک می‌کند ساعت‌ها پوستی مات و یکدست داشته باشید و در طول دوره استفاده به درمان پوست خود بپردازید.

  • کرم پودر ضد چروک SPF30 cinere

پر فروش ترین کرم پودر سینره

یکی دیگر از دغدغه‌های بسیاری افراد، وجود چین و چروک در پوست آن‌هاست. این چین و چروک‌ها با استفاده از لوازم آرایشی نامناسب نه‌تنها به خوبی پوشیده نمی‌شوند، بلکه به مرور زمان بیشتر هم می‌شوند. استفاده از بهترین کرم پودر ضد چروک به این افراد توصیه می‌شود. وجود مواد پیتیدی و ضد چروک در «کرم پودر ضد چروک SPF30 cinere» باعث جلوگیری از ایجاد چین و چروک های بیشتر در پوست می‌شود. همین ویژگی به علاوه‌ی قیمت مناسب، این محصول را به یکی از پرفروش ترین کرم پودرها تبدیل کرده است. البته این کرم پودر، سیلیکونی است و به افرادی که به این ماده حساسیت دارند توصیه نمی‌شود.

  • کرم پودرهای برند فلورمار

پرفروش ترین کرم پودرهای فلورمار

۱. کرم پودر استیکی Flormar

به افراد شاغل که مدت زیادی را بیرون از منزل هستند و فرصت چندانی برای تجدید آرایش ندارند، استفاده از «کرم پودر استیکی Flormar» توصیه می‌شود. این کرم پودر به‌سادگی عیوب پوست را می‌پوشاند و در طول مدت طولانی که روی پوست قرار دارد رطوبت آن را حفظ می‌کند. بافت ابریشمی این کرم پودر و استفاده راحت از آن، این محصول را به یکی از پرفروش‌ترین کرم پودرها تبدیل کرده است.

۲. کرم پودر پرفکت کاوریج Flormar

«کرم پودر پرفکت کاوریج Flormar» نیز یکی از پر فروش ترین کرم پودرهاست. این کرم پودر علاوه بر اینکه نام برند معتبری را با خود یدک می‌کشد، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. بافت غنی این محصول به‌راحتی تا ۱۲ ساعت پوست شما را پوشش می‌دهد؛ بدون آنکه احساس سنگینی یا خستگی به پوست منتقل کند. عیوب پوست را نیز به‌خوبی می‌پوشاند و پوستی یکدست و زیبا به شما هدیه می‌کند. این کرم پودر به‌عنوان بهترین کرم پودر برند فلورمار شناخته می‌شود.

  • کرم پودرهای برند آمیتیس

پر فروش ترین کرم پودرهای برند آمتیس

۱. کرم پودر پرفکت اسکین Amitice

افرادی که بیشتر از دیگران عرق می‌کنند، معمولاً نمی‌توانند با یک محصول عادی، زیرسازی مقاوم و بادوامی را تجربه کنند. به این دسته از افراد خرید بهترین کرم پودر ضد آب «پرفکت اسکین Amitice» پیشنهاد می‌شود. همان‌گونه که در توضیحات محصول گفته شده است، ترکیبات ضد آب در این کرم پودر جلوی تعریق بیش از حد پوست را می‌گیرد و دوام زیرسازی آرایش را افزایش می‌دهد. این کرم پودر فاقد چربی برای افرادی با پوست چرب بسیار مناسب است.

۲. کرم پودر بی د کویین Amitice

یکی دیگر از پرفروش ترین کرم پودرها «کرم پودر بی د کویین Amitice» است. این محصول فاقد عطر و افزودنی‌های حساسیت‌زای دیگر بوده و برای افرادی با پوست حساس بسیار مناسب است. ترکیبات گیاهی موجود در این محصول باعث ایجاد فرمولاسیون امن و ضد حساسیت در آن می‌شود. عوامل ضد آفتاب نیز به محافظت پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید کمک می‌کند. کره جنوبی این برند را برای استفاده خانم‌هایی در شأن یک ملکه تولید کرده است.

  • کرم پودرهای برند پوپا

پرفروش ترین کرم پودرها از برند پوپا

۱. کرم‌ پودر آنتی تراچا Pupa

در دنیای پر از آلودگی‌های محیطی هیچ چیز به اندازه‌ی محصولات آنتی اکسیدان نمی‌تواند از پوست محافظت کند. در همین راستا برند خوش‌قریحه‌ی ایتالیایی پوپا یکی از بهترین کرم پودر مجموعه خود را با نام «کرم‌ پودر آنتی تراچا Pupa» عرضه کرده است. با استفاده از این محصول می‌توان با خیال راحت به استقبال یک مهمانی یا جلسه اداری رسمی حتی به مدت ۱۴ ساعت رفت. وجود ویتامین E در این محصول مزیت دیگری است که به سلامت و زیبایی پوست کمک شایانی می‌کند.

۲. کرم پودر مید تو لست Pupa

یکی دیگر از پرفروش ترین کرم پودرها از برند پویا، «کرم پودر مید تو لست Pupa» است. مواد طبیعی و معدنی موجود در این محصول اطمینانی برای سلامت پوست محسوب می‌شود. این کرم پودر ضد تعریق به افراد با پوست چرب کمک می‌کند که در مدتی طولانی پوستی یکدست و زیبا را تجربه کنند. در این محصول خبری از سرب و پارابن نیست.

۳. کرم پودر اکتیو لایت Pupa

اگر چیزی درباره تکنولوژی مولوکول های کروی نشنیده‌اید، می‌توانید آن را در «کرم پودر اکتیو لایت Pupa» تجربه کنید. این تکنولوژی به شما کمک می‌کند میزان پوشش کرم پودر را روی صورتتان تنظیم کنید. حتی می‌توانید چند لایه از این محصول را روی پوست خود بزنید و اصلا نگران سنگین شدن زیرسازی خود نباشید. اگر پوست خشک و کدری دارید، می‌توانید به کرم پودر اکتیو لایت اطمینان کنید. این کرم پودر با ترکیبات فعال و نورانی به درخشش پوست شما کمک شایانی می‌کند و پوستی شفاف به شما هدیه می‌دهد.

  • کرم پودر مات کننده INLAY

پرفروش ترین کرم پودر برند این لی

یکی دیگر از پرفروش ترین کرم پودرها در فروشگاه اردمی، «کرم پودر مات کننده INLAY» است. این کرم پودر به اذعان بسیاری از مشتریان بافت نرم و سبکی دارد و روی پوست به‌خوبی می‌نشیند. ترکیب فاقد روغن محصول، این امکان را فراهم می‌کند که افراد با پوست چرب و دارای جوش نیز با اطمینان خاطر از آن استفاده کنند. این محصول بهترین کرم پودر تولید ایران است که طرف‌داران بسیاری نیز دارد.

راهنمای خرید بهترین کرم پودر

در این مقاله سعی کردیم با معرفی پرفروش ترین کرم پودرها گامی کوچک در آشنایی شما در زمینه خرید بهترین کرم پودر برداریم. شما با مطالعه‌ی مقاله‌ای که در ادامه آمده و سایر مقالات مرتبط با این موضوع که در بلاگ منتشر شده‌اند به‌راحتی می‌توانید نوع و نیاز پوست خود را تشخیص دهید. پس از شناسایی پوست خود نیز به‌سادگی یکی از محصولات برتر فروشگاه اینترنتی اردمی– مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی را انتخاب کرده و در سریع‌ترین زمان در منزل خود دریافت کنید. در پایان اگر تجربه خاصی در خرید کرم پودر دارید در بخش نظرات برای ما بنویسید.

دیدگاه‌ها 7104بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه