تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

خوشبوترین عطرهای مردانه برند گوچی را بشناسید

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
خوشبوترین عطرهای مردانه برند گوچی را بشناسید

بسیاری افراد برای خرید بهترین عطر مردانه در کنار توجه به رایحه‌ی خوش آن، به برند آن نیز اهمیت می‌دهند. در واقع هر برند معتبر و لاکچری، کیفیت و ماندگاری عطر را تضمین می‌کند. به همین دلیل خریدارانی که طرفدار برند خاصی هستند، ترجیح می‌دهند عطر محبوب خود را از میان عطرها و ادکلن‌های همان برند انتخاب کنند. از آنجایی که امکان ندارد جایی صحبت از خرید بهترین عطر مردانه به میان بیاید و نام برند گوچی به گوش نخورد، در ادامه برای آقایان شیک‌پوش و مشکل‌پسندی که طرفدار پروپاقرص این برند ایتالیایی هستند، فهرستی از خوشبوترین و بهترین عطرهای مردانه برند گوچی را آماده کرده‌ایم.

ادوتویلت گیلتی ایتنس

ادوتویلت گیلتی ایتنس، یکی از خوشبوترین و بهترین عطرهای مردانه برند گوچی

طرفداران برند گوچی به‌خوبی با مجموعه عطرهای گوچی گیلتی (Gucci Guilty) آشنا هستند و می‌دانند از عطری صحبت می‌کنیم که رایحه‌ای اصیل و تأثیرگذار دارد. «ادوتویلت گیلتی ایتنس»، عطری شیرین‌، تند، گرم و خوراکی و محصول سال ۲۰۱۱ میلادی است. به محض اسپری این ادوتویلت روی پوست، ترکیبی از بوی لیمو، تخم گشنیز و اسطوخودوس به مشام می‌رسد. بوی لیمو و اسطوخودوس باعث ایجاد آرامش در فرد می‌شود. عطر بهارنارنج و شکوفه‌ی پرتقال در نت میانی نیز بافت مرکباتی آن را تکمیل می‌کند.

این عطر با بوی پایه‌ی سدر، کهربا و نعناع هندی به اوج خود می‌رسد و استفاده از آن در تمامی فصول سال مخصوصاً بهار، پاییز و زمستان توصیه می‌شود. پخش بو و ماندگاری عالی عطر، این ادوتویلت ۹۰ میلی‌لیتری را به یکی از بهترین عطرهای مردانه برند گوچی تبدیل کرده است.

ادوتویلت مید تو مرژ

ادوتویلت مید تو مرژ

ترکیب اسطوخودوس، بادیان رومی، ترنج و شکوفه‌های پرتقال در نت آغازین «ادوتویلت مید تو مرژ»، ترکیبی از شادابی، طراوت و اعتمادبه‌نفس در مخاطب خود ایجاد می‌کند. آمیزه‌ای از میوه، گل و ادویه در نت میانی، حس چندگانه‌ای به وجود می‌آورد که به گرمای نت آغازین می‌افزاید. حضور چرم در کنار کهربا و اسطوخودوس، این عطر را برای مردان میانسال، جذاب کرده است. این ادوتویلت در حجم ۵۰ و ۹۰ میلی لیتری، مخصوص فصل‌های سرد و خنک سال طراحی شده است.

مایع شفاف عطر از شیشه‌ی زیبای آن پیداست. نام و امضای گوچی با رنگ مشکی زیبایی روی شیشه‌ی آن نوشته شده است. درپوش طلایی محصول نیز هارمونی زیبایی با شیشه‌ی شفاف و نقره‌ای آن ایجاد کرده است. بعید می‌دانیم اگر به فکر خرید بهترین عطر مردانه باشید، عطری به رمز‌آلودی و خاصی گوچی مید تو مژر پیدا کنید. این ادوتویلت برای تمامی فصول طراحی شده و بوی خوش آن برازنده‌ی هر مناسبتی است. همچنین با پخش بوی عالی و بی‌نظیر خود به یکی از خوشبوترین و بهترین عطرهای مردانه برند گوچی تبدیل شده است.

ادوتویلت گوچی بای گوچی پور هوم

ادوتویلت گوچی بای گوچی پور هوم

یکی از بهترین عطرهای مردانه برند گوچی، «ادوتویلت گوچی بای گوچی پور هوم» است. بیشتر از یک دهه است که آقایان خوش‌سلیقه و خوش‌تیپ، این عطر را به‌عنوان بهترین عطر مردانه می‌شناسند. رایحه گرم و چوبی این عطر حاصل ترکیب چرم، تنباکو، یاسمن و نعناع هندی است که ماندگاری زاید‌الوصفی به آن می‌بخشد. کهربا، کندر، لامی و برگ درخت سرو نیز رایحه‌ای تلخ و خوش برای این عطر ایجاد می‌کنند. به محض اسپری عطر روی پوست، بوی خوشی از مرکبات شنیده می‌شود که به دلیل حضور ترنج در نت آغازین آن است. گل بنفشه و برگ درخت سرو نیز تعادلی تلخ و گرم به آن می‌بخشند. استفاده از این ادوتویلت ۹۰ میلی‌لیتری در زمستان و هوای سرد توصیه می‌شود.

ادوتویلت پور هوم ۲

ادوتویلت پور هوم ۲

برند گوچی این عطر را برای آقایان خوش‌تیپ امروزی که به دنبال بهترین عطر مردانه با رایحه‌ای خاص و منحصربه‌فرد می‌گردند، روانه‌ی بازار کرده است. «ادوتویلت پور هوم»، عطری لطیف و جذاب برای روزهای بهاری است که Karine Dubreuil آن را طراحی کرده است. نت آغازین این عطر مهمان برگ بنفشه و ترنج است. در نت میانی رد سبز برگ چای، سرخی فلفل و قهوه‌ای دارچین مشهود است. آنچه به این عطر دل‌انگیز جان می‌دهد، رایحه‌ی خوش تنباکو، زیتون، رزین و مشک است.

این محصول در حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر با رایحه‌ای دلنواز و ماندگاری عالی، انتخابی مناسب برای مردان شیک پسند و یکی از بهترین عطرهای مردانه برند گوچی محسوب می‌شود. رنگ آبی این ادوتویلت از خنکی عطر آن حکایت دارد. طراحی شیشه‌ی آن ساده و درعین‌حال شیک و خاص است. درپوش مکعبی این عطر، کاملاً ظرف را احاطه کرده است.

سخن پایانی

مطمئن هستیم اکنون که با خوشبوترین و بهترین عطرهای مردانه برند گوچی آشنا شدید، حس‌و‌حال خرید عطر به سر شما زده و می‌خواهید بهترین عطر مردانه گوچی را خریداری کنید. به همین دلیل عطرهایی از این برند نام آشنا را در فروشگاه اُردمی، مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی،‌ تندرستی و عطر برای شما آماده کرده‌ایم. در پایان برای آشنایی بیشتر شما را به خواندن مقاله‌ی «معرفی بهترین عطر مردانه بر اساس سن شما» دعوت می‌کنیم.

منبع: Fragrancex دیدگاه‌ها 8163بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه