تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

بهترین رنگ رژ لب متناسب با پوست و آب و هوا

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
بهترین رنگ رژ لب متناسب با پوست و آب و هوا

اگر از خانمی بپرسید اولین رژ لبی که خریدید چه رنگی داشت؟ احتمالاً پاسخ می‌دهد قرمز. پرطرفدارترین رنگ رژ قرمز و طیف‌های آن است. وجود رژ قرمز یا صورتی در دسته رژهای شما لازم است؛ ولی کافی نیست. شما نباید با رژ قرمز به جلسه کاری یا دانشگاه بروید. رژهای خنثی هم برای مهمانی رنگ نامناسب است؛ پس علاوه بر روش صحیح استفاده از مداد لب شما باید رنگ درستی را هم انتخاب کنید. در انتخاب رنگ رژ باید به عوامل مختلفی توجه کنید یکی از این عوامل محیطی است که شما در آن قرار دارید. عامل دیگر توجه به رنگ پوستتان است. برای آشنایی با بهترین رنگ رژ لب متناسب با پوست و آب و هوا همراه ما باشید.

رنگ رژ لب متناسب با پوست

بهترین رنگ رژ لب متناسب با پوست روشن

بهترین رنگ رژ لب متناسب با پوست روشن

بعضی افراد اعتقاد دارند پوست‌های خیلی روشن نیاز به رژ ندارند. این تفکر نادرست است. با هر نوع پوست می‌شود آرایش کرد. تنها چیزی که نیاز دارید انتخاب درست است. پوست‌های خیلی روشن که در اصطلاح به آن‌ها رنگ پریده می‌گویند، در انتخاب رنگ رژ آزادی بیشتری دارند. توجه داشته باشید که ما گفتیم آزادی بیشتر دارند، نگفتیم آزادند هر رنگی را انتخاب کنند. برای مثال پوست‌های خیلی روشن نباید از طیف آبی یا رنگ‌هایی که زمینه آبی دارند استفاده کنند. ما برای منع رنگ آبی علت داریم. این طیف رنگ روشنی پوست را خنثی می‌کنند و حالت زیبای چهره را از بین می‌برند. مناسب‌ترین رنگ برای پوست‌های برفی، صورتی است. صورتی و طیف‌های ملایم آن به درخشانی چهره کمک می‌کند؛ اگر پوستی سفید دارید، حتماً سراغ رنگ‌های شفاف بروید. این رنگ‌ها با طبیعت شفاف پوست شما همسانی دارند؛ پس چهره شما را طبیعی نشان می‌دهند.

بهترین رنگ رژ لب متناسب با پوست متوسط

بهترین رنگ رژ لب متناسب با پوست متوسط

خوش‌شانس‌ترین افراد در انتخاب رنگ رژ، افرادی هستند که رنگ پوستشان متوسط است. قبل از اینکه رنگ مناسب پوست‌های متوسط را معرفی کنیم، باید شما را با پوست متوسط آشنا کنیم. این نوع پوست طیف گندمی، زیتونی و گاهاً مایل به زرد دارند. بیشتر افراد این نوع پوست را دارند. به بحث اصلی برمی‌گردیم، بحث شیرین انتخاب رنگ رژ. پوست‌های متوسط دستشان در انتخاب رنگ باز است و تقریباً همه رنگ‌ها برای پوست متوسط مناسب است. از طیف رنگ نباتی بگیر تا طیف‌های ارغوانی برای پوست‌ها متوسط مناسب هستند. رنگ‌های صورتی هم به این افراد می‌آیند. متخصصان می‌گویند بهتر است رنگ آبی و طیف‌های آن انتخاب افراد متوسط پوست نباشند. رنگ آبی جلوه پوست این افراد را کاهش می‌دهد.

بهترین رنگ رژ لب متناسب با پوست تیره

بهترین رنگ رژ لب متناسب با پوست تیره

افرادی که پوستی گرم دارند باید رنگ‌های تیره مطابق با پوستشان استفاده کنند. همه رنگ‌هایی که معرفی کردیم در طیف تیره مناسب افراد با پوست تیره هستند؛ پس هرچه رنگ پوستتان تیره‌تر باشد باید رنگ رژتان را هم تیره انتخاب کنید. پوست‌ گرم ته رنگ زرد دارد به همین علت نباید از رنگ صورتی نزدیک به قرمز استفاده کنید. این رنگ جلوه رنگ پوست گرم را می‌گیرد. صورتی‌های تیره و تند تأثیر شگفت‌آوری روی پوست‌های تیره دارند.

رنگ رژ لب متناسب با فصل

فصل بهار

مزایای رژ لب جامد چیست

فصل خنک بهار با انواع شکوفه‌های رنگارنگ و شاداب همراه است؛ پس باید رنگی را انتخاب کنید که به شادابی بهار بیاید. رنگ‌های روشن و شاداب بیشتر مناسب فصل شکوفه‌هاست. رنگ‌هایی شامل کالباسی، قرمز، سرخابی و گلبهی برای فصل بهار عالی هستند. طیف این رنگ‌ها را با رنگ پوستتان انطباق دهید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.

فصل تابستان

رژ مایع چیست؟

تابستان فصل زرق و برق است. فصل‌ میوه‌های رنگارنگ و زیبا. رنگ‌های گرم برای تابستان بهترین انتخاب هستند. رنگ‌هایی مانند آلبالویی و بلوطی انتخابی کامل هستند؛ اگر گرمای تابستان باعث کلافگی شما می‌شود و دوست ندارید در این فصل زیاد با آرایش باشید؛ پس براق‌کننده مناسبی انتخاب کنید و در طول فصل گرما از آن کمک بگیرید. نگران نباشید براق‌کننده جلوه صورت شما را کم نمی‌کند.

فصل پاییز

در این فصل با قدم‌زدن در خیابان چه رنگ‌هایی را بیشتر می‌بینید؟ زرد، قرمز، نارنجی و قهوه‌ای رنگ‌هایی هستند که در کل خیابان دیده می‌شوند. شما برای زیباتر دیده‌شدن در پاییز باید با محیط همرنگ شوید؛ پس رنگ‌‌های برگ درختان باید رنگ رژتان باشد. رنگ‌های زرشکی، قهوه‌ای و نارنجی باید در میان رژهای پاییز شما باشند. با استفاده از این رژها حس و حال پاییز بیشتر در شما جریان می‌یابد.

فصل زمستان

انواع ماتیک

در قسمت قبل شما را تشویق کردیم تا شبیه به محیط باشید. در این قسمت از شما می‌خواهیم برعکس عمل کنید. فصل زمستان فصلی بی‌روح و خنثی است؛ پس شما باید رنگ‌های براق و تیره انتخاب کنید تا به این فصل سرد، گرما بدهید. رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید باید طیف تیره رنگ مناسب پوستتان باشد. از رژ لب‌ مات استفاده نکنید. در این فصل فقط باید درخشید.

سخن پایانی

اکنون که طیف رنگ رژ لب متناسب با پوستتان را پیدا کردید، وقت آن رسیده است که سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید و بهترین رژ لب مناسب خود را از میان صدها محصول، انتخاب کنید. کافی است هزینه رژ لب را بپردازید تا در محل آدرستان تحویل بگیرید. شما بیشتر چه رنگ‌هایی را می‌پسندید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاه‌ها 1768بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه