تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

عطرهای پیشنهادی برای بانوان شیک‌پوش در سال ۹۷

زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه
عطرهای پیشنهادی برای بانوان شیک‌پوش در سال ۹۷

خانم‌های شیک‌پوش عاشق عطرهای خوش‌بو هستند و به همین دلیل هزارویک عطر با رایحه‌های مختلف در بازار وجود دارد. این امر باعث شده تا انتخاب یک رایحه مناسب، کار سخت‌ودشواری باشد.

از طرفی در میان دنیایی از عطر و ادکلن‌ها با رایحه‌های متفاوت، تعداد اندکی از عطرها طرفداران بسیاری دارد و جای خود را برای چندین سال در دل بانوان آراسته باز می‌کنند.

در ادامه با هم نگاهی به بهترین عطرهای پیشنهادی ۲۰۱۸ خواهیم داشت، از طرفی بهتر است این نکته را هم در نظر داشته باشید که برترین عطرهای زنانه سال ۲۰۱۶ نیز همچنان به طرفداران پَر و پا قرص این عطرها برای امسال پیشنهاد می‌شوند.

ادوتویلت ایسی میاکی لئو د ایسی (Issey Miyake’s L’Eau d’Issey)

عطر ایسی میاکی لئو د ایسی

این عطر رایحه شیرینی دارد که در اولین برخورد جذب آن می‌شوید. ترکیب هنرمندانه رایحه گل‌ها نیز این عطر را به یکی از بهترین انتخاب‌های بانوان تبدیل کرده است. ماندگاری ادوتویلت «لئو د ایسی» نیز بسیار بالاست و حدود ۱۲ ساعت از فاصله چند متری استشمام می‌شود. به این ترتیب، یک بار اسپری کردن این عطر، شما را از تجدید عطر در طول روز بی‌نیاز می‌کند.

جالب است بدانید ادوتویلت «لئو د ایسی» در دهه ۹۰ میلادی معرفی شد اما جذابیت این عطر از آن زمان تاکنون کم نشده است و حضور رایحه‌هایی مانند گل نیلوفر آبی، آب لیمو، پنجه مریم و گل فریزیا باعث شده است تا این عطر پس از گذشت چیزی حدود ۳ دهه همچنان طرفدار داشته باشد.

رایحه‌های پایه این عطر را چوب سدر، عنبر، مشک و چوب صندل تشکیل می‌دهد و برای استفاده در محل کار یا مجالس رسمی گزینه مناسبی برای بانوانی است که به دنبال یک عطر سنگین می‌گردند.

عطر دِیزی او سو فِرش مارک جاکوبز (Daisy Eau So Fresh by Marc Jacobs)

Daisy Eau So Fresh by Marc Jacobs

رایحه این عطر به راحتی هر کسی را جذب خود می‌کند و بسته‌بندی زیبا و شیک این محصول به دل هر بانویی می‌نشیند. رایحه‌هایی برگرفته از گلابی، تمشک و گریپ‌فروت را در این عطر شاهد هستید. رایحه‌های میانی این عطر نیز از گل یاسمن، شکوفه سیب، بنفشه و گل رز گرفته شده تا بتوان ادعا کرد با عطری طرف هستیم که بیشتر رایحه‌های آن از گل‌ها گرفته شده است.

در نتیجه با عطری ملایم و خوشبو طرف هستید که برای استفاده در محل کار یا مهمانی‌های رسمی مناسب است، این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این عطر ماندگاری زیادی ندارد و در طول روز حداقل دو بار باید آن را اسپری کنید.

عطر کَن‌کَن پاریس هیلتون (Paris Hilton’s Can Can)

Paris Hilton’s Can Can

پاریس هیلتون یکی از چهره‌های سرشناسی است که شانس خود را در دنیای عطر و ادکلن هم امتحان کرده است، انصافاً هم باید گفت «ادوپرفیوم کن‌کن پاریس هیلتون» رایحه‌ای دارد که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت.

در این عطر شاهد ترکیبی از رایحه‌های میوه‌ها و چوب هستیم. شکوفه پرتقال، شلیل، کاسیس، ارکیده وحشی، عنبر، گل نارنگی و رایحه‌های چوبی در ساخت عطر کن‌کن استفاده شده است.

حضور این رایحه‌ها در عطر کن‌کن، این عطر را به گزینه مناسبی برای بانوان جوان و پرانرژی که به دنبال هیجان هستند تبدیل کرده است. عطر کن‌کن را می‌‌توانید در مهمانی‌های خودمانی یا روزهای عادی استفاده کنید.

ادو پرفیوم کلویی نیو (Chloe New)

Chloe New

این عطر طراوت و شادابی ایام جوانی را در ذهن تداعی می‌کند و رایحه‌ای بسیار ملایم و دلنشین دارد. ماندگاری عطر کلوئه نیو نیز قابل قبول است و چیزی حدود ۸ ساعت رایحه‌ آن استشمام می‌شود.

رایحه‌هایی برگرفته از مشک، گل همیشه بهار، نرگس، شکوفه پرتقال، وانیل و گل پلومِریا در این عطر به مشام می‌رسد. به این ترتیب اگر بانویی رومانتیک هستید بدون شک عاشق این عطر خواهید شد.

این عطر برای قرارهای عاشقانه دونفری گزینه بسیار خوبی است‌ اما رایحه ملایم آن به شما اجازه می‌هد عطر کلوئه نیو را برای مهمانی‌های شبانه نیز استفاده کنید.

ادوپرفیوم ویوا لا جویسی (Viva La Juicy by Juicy Couture)

Viva La Juicy by Juicy Couture

با عطری طرف هستیم که به صورت اختصاصی برای بانوانی که عاشق مهمانی‌های شبانه هستند ساخته شده است. این عطر رایحه‌ جذابی برگرفته از گل‌ها دارد و بسته‌بندی عطر ویوا لا جویسی به اندازه‌ای زیبا است که در نگاه اول نظر هر بانوی خوش‌سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند.

به این ترتیب اگر به دنبال عطری هستید که با رایحه‌ خوش این عطر حسابی دلبری کنید، عطر ویوا لا جویسی گزینه مناسبی برای شماست. رایحه‌های مشک، وانیل، توت‌فرنگی، نارنگی و گل پیچ امین‌‌الدوله در این عطر به مشام می‌رسد.

استفاده از این عطر برای تعطیلات آخر هفته نیز گزینه بسیار خوبی به نظر می‌رسد.

ادوپرفیوم زنانه جیمی چو (Jimmy Choo Women’s Perfume)

Jimmy Choo Women’s Perfume

ادوپرفیوم زنانه جیمی چو برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ معرفی شد، این عطر که توسط طراح لباس پرآوازه جیمی چو ساخته شده دارای رایحه‌ای چوبی است که برای استفاده بانوان در هر مراسمی مناسب به نظر می‌رسد.

از طرف دیگر وجود رایحه گل‌ها در این عطر، بوی خوش آن را دلپذیرتر کرده است، عطر زنانه جیمی چو برای استفاده در محل کار یا قرارهای دونفره پیشنهاد می‌شود.

ادوپرفیوم بامب شِل ویکتوریا سکرت (Bombshell by Victoria’s Secret)

Bombshell by Victoria’s Secret

بعید به نظر می‌رسد بانویی را سراغ داشته باشید که نام برند ویکتوریا سکرت به گوشش نخورده باشد. در عطر بامب شل شاهد هنرنمایی برند ویکتوریا سکرت هستیم و این عطر رایحه‌ای بسیار جذاب و دلنشین دارد.

رایحه‌ عطر بامب شل کاملاً زنانه است و حرارت میوه‌های تابستانی به همراه ارکیده وانیل را به خوبی می‌توان در این عطر تشخیص داد. عطر بامب شل ویکتوریا سکرت در کنار بوی خوشی که دارد از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

این عطر برای استفاده در محل کار یا مهمانی‌های خودمانی پیشنهاد می‌شود.

ادوپرفیوم زنانه گوچی پریمیر (Gucci Premiere For Women)

Gucci Premiere For Women

این عطر که ساخت برند معروف گوچی است رایحه‌ای شیرین و دلپذیر دارد و آرامش و اعتماد به‌نفس را در ذهن شما تداعی می‌کند.

به لحاظ رایحه نیز می‌توان به جرأت ادعا کرد عطر زنانه گوچی پریمیر یکی از منحصربه‌فردترین رایحه‌ها را در بین عطرهای تراز اول زنانه دارد.

رایحه‌هایی برگرفته از شکوفه پرتقال و ترنج در این عطر در کنار عنبر و گل‌های سفید ترکیب شده است. رایحه‌های پایه عطر زنانه گوچی پریمیر نیز از چوب و چرم گرفته شده تا استفاده از این عطر شما را نقل مجلس هر بزم و شب‌نشینی کند.

این عطر گزینه بسیار خوبی برای قرارهای دوستانه است، استفاده از عطر زنانه گوچی پریمیر در مهمانی‌ها نیز انتخا مناسبی به نظر می‌رسد.

عطر زنانه مایکل کورس (Michael Kors For Women)

Michael Kors For Women

همان‌گونه که از نام این عطر پیداست، ساخت مایکل کورس معروف است و رایحه‌های گل‌ها در این عطر موج می‌زنند که در بین این گل‌ها بیشتر رایحه گل مریم در این عطر به مشام می‌رسد.
عطر زنانه مایکل کورس ماندگاری خوبی دارد و در طول روز نیازی به تجدید این عطر نیست. استفاده از این عطر در مراسم مهمانی یا محل کار پیشنهاد می‌شود.

عطر زنانه باربری (Burberry For Women)

Burberry For Women

باربری یکی از معتبرترین برندهای تولید عطر است. در این عطر شاهد رایحه‌ای جذاب هستیم که ماندگاری بسیار زیادی نسبت به سایر عطرهای این فهرست دارد.

رایحه انگور فرنگی سیاه و سیب سبز به خوبی در این عطر با چوب‌سدر و صندل ترکیب شده. وانیل و عنبر نیز رایحه‌ای شیرین به این عطر داده است.

عطر زنانه باربری رایحه‌ای بسیار دلنشین دارد و برای هر مناسبتی که از این عطر استفاده کنید پشیمان نخواهید شد.

ادوتویلت جیوانچی وِری ایرزِیستیبل (Givenchy’s Very Irresistible)

Givenchy’s Very Irresistible

اسم این عطر در زبان ما معنای مقاومت ناپذیر و وسوسه‌انگیز می‌دهد و انصافاً هم باید گفت که جیوانچی اسم برازنده‌ای را برای این عطر انتخاب کرده است چرا که بعید به نظر می‌رسد کسی در مقابل رایحه خوش این عطر بی‌تفاوت بماند.

این عطر رایحه‌ای دلبرانه دارد و از ماندگاری بالایی برخوردار است، بسته‌بندی این محصول نیز کاملاً هنرمندانه انجام شده و به خوبی جلب نظر می‌کند.

ترکیبی از رایحه‌های سدر، گل صدتومانی، یاسمن، شکر قهوه‌ای، فلفل صورتی و برگ‌های نعنا را در این عطر شاهد هستیم. این عطر برای استفاده در محل کار، مهمانی‌های خودمانی یا تعطیلات گزینه بسیار خوبی است.

عطر ورساچه برایت کریستال (Bright Crystal by Versace)

Bright Crystal by Versace

با ادوتویلتی طرف هستیم که در نگاه اول بسته‌بندی آن نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این عطر رایحه‌ای برگرفته از گل‌ها و گیاهان دریایی دارد و با رایحه خوش آن به راحتی می‌توانید توجه افراد خاصی را به خود جلب کنید.

رایحه میوه یوزو، گل نیلوفرآبی، مشک، عنبر، گل‌ مگنولیا و گل صدتومانی در این عطر ورساچه استفاده شده است. این رایحه‌ها حلاوت و گرمای خاصی به ادوتویلت برایت کریستال داده‌اند و در نتیجه بانوان جوان و پرانرژی از طرفداران درجه یک این عطر به‌حساب می‌آیند.

استفاده از این عطر در مهمانی‌های رسمی یا جلسات مهم کاری پیشنهاد می‌شود.

ادوپرفیوم فانتزی بریتنی اسپیرز (Fantasy Eu de Parfum by B. Spears)

Fantasy Eu de Parfum by B. Spears

در این عطر با رایحه‌ای شیرین و ملایم طرف هستیم که ترکیبی از عطر خوش مارشملو و پشمک در کنار رایحه‌ میوه‌هایی مانند کیوی از آن به مشام می‌رسد. چنین رایحه‌هایی در این عطر باعث شده است تا گزینه مناسبی برای قرارهای رمانتیک و عاشقانه باشد.

لازم به ذکر است که ا دو پرفیوم فانتزی بریتنی اسپیرز به لحاظ قیمت نیز در رده رایحه‌های خوش‌عطر و خوش‌قیمت قرار دارد.

عطر گِرلن مای اینسولنس (Guerlain’s My Insolence)

Guerlain’s My Insolence

در این عطر با رایحه‌ای ملایم و ماندگار طرف هستیم که با ترکیبی از رایحه‌های یاسمن، تمشک و شکوفه بادام ساخته شده است. رایحه‌های میانی دانه تانکا، وانیل و نعناع هندی نیز در این عطر استفاده شده است.

به لحاظ زیباشناختی، «ادوتویلت گرلن مای اینسولنس» بسته‌بندی بسیار شیک و جذابی دارد. جالب است بدانید این عطر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین عطرهای زنانه به‌حساب می‌آید اما گذر زمان از محبوبیت آن کم نکرده است و در بیشتر فهرست‌ برترین عطرهای زنانه شاهد حضور عطر گرلن مای اینسولنس هستیم.

استفاده از این عطر برای روزهای معمولی و تعطیلات آخر هفته پیشنهاد می‌شود.

در این قسمت به پایان فهرست بهترین عطرهای ۲۰۱۸ رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به عطر و ادکلن علاقه دارید، نام عطر دلخواه خود را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Fragranceadvisors دیدگاه‌ها 7540بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه