مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

کانسیلرهای هلویی چه ویژگی ها و کاربردهایی دارند؟

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
کانسیلرهای هلویی چه ویژگی ها و کاربردهایی دارند؟

آن دسته از خانم ها که می‌دانند کانسیلر چیست، در جریان هستند که کانسیلر به معنای پوششاننده یکی از ابزارهای آرایشی است که عیوب و نواقص صورت را پوشش می‌دهد. برای مثال بهترین کانسیلرهای هلویی می‌توانند در پنهان کردن بخش‌های تیره و سایه‌های روی پوست به شما کمک کنند. به علت تنوع محصولات در بازار، گاهی اوقات، پیدا کردن یک کانسیلر مناسب ممکن است کمی دشوار باشد. برای رفع این معضل قبل از شروع جست‌وجوی خود، باید تعیین کنید که با توجه به پوست خود، چه توقعی از کانسیلر دارید. همچنین لازم است نوع ساختار، سطح پوشش و میزان ماندگاری آن را در نظر بگیرید. در این مقاله با ویژگی های بهترین کانسیلرهای هلویی پرفروش آشنا می‌شویم.

انواع ساختار

اگر از آن دسته افرادی هستید که دقیقاً می‌دانند کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد، بی‌شک متوجه شده‌اید که کانسیلرهای استیکی و کرمی راحت‌تر استفاده و ترکیب می‌شوند. استفاده از این کانسیلرها زمان کمی لازم دارد و به‌سرعت با پوست سازگار می‌شوند. کانسیلرهای پالتی زمان بیشتری برای استفاده لازم دارند. علت اصلی این امر استفاده کردن از برس یا پد مخصوص است. کانسیلر قطره ای نیز برای پوشش منطقه‌ی بزرگ‌تری از صورت مناسب است.

پوشش کانسیلر

قبل از خرید کانسیلر هلویی باید حتماً عارضه‌ای را که می‌خواهید با کانسیلر پوشش دهید در نظر بگیرید. بعضی از کانسیلرها برای پوشش عارضه های سطحی و کم‌رنگ ساخته شده‌‌اند. این محصولات پوشش بسیار کمی دارند و تقریباً شفاف هستند. برای پوشش عارضه‌های عمیق و پررنگ نیز سراغ کانسیلرهایی با پوشش بسیار زیاد را بگیرید که ترکیباتی مات و کدر دارند.

رنگ کانسیلر

همان طور که می‌دانید طیف‌های مختلف کانسیلرهای هلویی بسیار روشن تا تیره در بازار وجود دارد. در واقع رنگ کانسیلر را نوع عارضه‌ای که می‌خواهید پوشش دهید مشخص می‌کند. کانسیلر با رنگ‌های روشن گزینه‌ی خوبی برای پوشش عارضه‌های آبی و بنفش در پوست‌های روشن و نیمه روشن شناخته می‌شود. اگر پوستی تیره دارید و می‌خواهید عارضه‌های آبی و بنفش را پوشش دهید، بهتر است سراغ رنگ‌های تیره‌تری از کانسیلر بروید.

معرفی بهترین کانسیلرهای هلویی پرفروش

۱. کانسیلر استیکی

یکی از کانسیلرهای هلویی محبوب فلورمار

«کانسیلر جامد فلورمار»، ساختاری غیر چرب دارد و برای پوشش عیوب صورت بسیار مناسب است. استفاده از این کانسیلر باعث می‌شود تیرگی اطراف چشم به‌خوبی پوشیده شده و زمینه‌ی بهتری برای آرایش آماده شود. البته باید توجه داشت که از این کانسیلر برای پوست چرب نمی‌توان استفاده کرد. بافت متراکم این محصول باعث بزرگ‌تر جلوه‌کردن منافذ باز پوست می‌شود. افراد با پوست چرب بهتر است از محصولات با ساختار مایع استفاده کنند.

۲. کانسیلر ضد چروک

بهترین کانسیلرهای هلویی محبوب برند فلومار

یکی از بهترین کانسیلرهای هلویی «کانسیلر پرفکت کاوریج فلورمار» است. بافت سبک و کرمی این محصول باعث شده است به‌خوبی روی پوست صورت بنشیند و تیرگی ها و برجستگی‌های نامناسب و خطوط بسیار ریز اطراف چشم را پوشش دهد. این محصول، ماندگاری طولانی دارد. فرمولاسیون غنی آن باعث می‌شود از بروز پیری و ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری شود.

۳. کانسیلر ضد آب

کانسیلرهای ضد آب

«کانسیلر ضد آب کاور مچ آرکانسیل» همزمان دارای چهار خاصیت است. این محصولِ ضد آب، ضمن پوشاندن لک ها، تنظیم‌کننده سبوم و ضد قرمزی نیز هست. این محصول با ویتامین E و آنتی اکسیدان ها غنی شده و ضمن مرطوب کردن پوست از خشکی آن جلوگیری می‌کند. همچنین دارای مواد ضد التهاب و فاقد رایحه بوده و از بروز حساسیت جلوگیری می‌کند. این کانسیلر دوام خوبی داشته و از طرف متخصصان چشم تایید شده است. همه‌ی این ویژگی‌ها، کانسیلر ضد آب کاور مچ آرکانسیل را به یکی از بهترین کانسیلرهای هلویی پرفروش تبدیل کرده است.

۴. کانسیلر آبرسان (مایع)

کانسیلر آبرسان

یکی دیگر از بهترین کانسیلرهای هلویی پرفروش «کانسیلر مولتی پرفکشن گرلن» است. این کانسیلر نواقص و تیرگی پوست را بهبود می‌بخشد و نمایی طبیعی به چهره می‌دهد. عوامل آبرسان موجود در ساختار این محصول باعث جلوگیری از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم می‌شود. همچنین پف زیر چشم را نیز به‌خوبی برطرف می‌کند. این کانسیلر، معطر به رایحه هلو، رز، تمشک، یاس و مشک است و حس خوشایندی هنگام استفاده به فرد هدیه می‌دهد. البته افرادی که به بوی محصولات آرایشی حساسیت دارند باید این نکته را در نظر داشته باشند.

۵. کانسیلر جامد

پالت کانسیلر جامد

یکی دیگر از کانسیلرهای هلویی «کانسیلر کرمی کاور مچ آرکانسیل» است. این کانسیلر در چهار رنگ تیره و روشن (متناسب با رنگ انواع پوست) عرضه شده است. بافت نرم این محصول باعث شده به‌راحتی عیوب صورت، جای جوش، تیرگی دور چشم، خال، تاتو، التهابات پوستی و غیره پوشانده شود. این محصول حاوی آنتی اکسیدان است و از پوست در برابر عوامل مخرب و آلودگی‌ها محافظت می‌کند.

سخن نهایی

بی‌شک با توضیحاتی که درباره‌ی بهترین کانسیلرهای هلویی پرفروش برایتان آوردیم، متوجه شده‌اید که کانسیلر چیست. اگر به توضیحات بیشتری برای آشنایی با عملکرد این محصول نیاز دارید، به مقاله‌ی «کانسیلر چیست و بهترین روش کانسیلر زدن به چه صورت است؟» مراجعه کنید. هر کدام از محصولات بالا یا محصولات مشابه آن را نیز می‌توانید از فروشگاه اینترنتی اردمی تهیه کنید. شما از کانسیلرها چقدر می‌دانید؟ در بخش نظرات برای ما بنویسید.

منبع: Bustle دیدگاه‌ها 8740بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه