تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

بهترین مدل موهای زمستان ۲۰۱۸

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
بهترین مدل موهای زمستان ۲۰۱۸

هیچ چیزی به اندازه تغییر مدل مو، در بهتر کردن روحیه بانوان تأثیر ندارد. از طرف دیگر تغییر فصل هم فرصت مناسبی است تا دستی به سر و رویتان بکشید و با مدل موی زمستانی جدید و امروزی ظاهری زیبا‌تر از همیشه داشته باشید.

به همین دلیل خالی از لطف نیست اگر فرا رسیدن زمستان را به فال نیک بگیرید و با نگاهی به بهترین مدل موهای زمستان ۲۰۱۸، چهره‌ای متفاوت و جذاب پیدا کنید.

مدل موی زمستانی خود را انتخاب کنید: (مشاهده و خرید ابزار آرایش مو)

۱- مدل موی گارسن (garçon)

مدل موی گارسن

همان‌گونه که از نام این مدل مو پیداست با یک مدل موی فرانسوی طرف هستیم که دلربایی بانوان زیباروی فرانسوی را با خود به همراه دارد. کوتاهی مو و شانه کردن موها به پشت گوش از ویژگی‌های برجسته مدل موی گارسن است.

این مدل حالت کلاسیک خود را حفظ کرده است اما در سال ۲۰۱۸ سعی می‌شود در این مدل به موها حجم بیشتری داده شود. در نتیجه مقداری حجیم کننده به قسمت ساقه مو بزنید و به سمت انتهای مو شانه کنید تا گیسوان شما حجم بیشتری پیدا کند.

بهتر است قبل از کوتاه کردن طره گیسوانتان، مطمئن شوید که مدل موی کوتاه به فرم چهره شما می‌آید و پس از آن اقدام به کوتاهی موهایتان کنید.

بیشتر بخوانید: آیا موی کوتاه به من می‌آید؟

۲- آرایش پله‌ای مو در راست یا چپ

آرایش پله‌ای مو در راست یا چپ

این مدل مو یکی از ساده‌ترین مدل‌های موی ۲۰۱۸ به نظر می‌رسد و کافی است تا طره کمند گیسوان خود را از راست به چپ یا برعکس به صورت پله‌ای بر اساس فرم فرق سر خود حالت دهید.

پیشنهاد می‌کنیم برای امروزی‌تر جلوه دادن این مدل مو، وسواس زیادی برای شانه دقیق موها نداشته باشید و هرچقدر در این مدل مو گیسوان شما آشفته‌تر باشد بیشتر دلبری خواهید کرد.

قرار دادن چند دسته مو در جلوی پیشانی نیز به این مدل مو حالتی زیبا و معصومانه می‌دهد. این مدل مو برازنده موهای نسبتاً کوتاه و بلند است به شرط اینکه موها را با هنرمندی تمام حالت دهید.

۳- فِر شیک فرانسوی

فِر شیک فرانسوی

حالت دادن طره گیسوان روی شانه‌ها همیشه زیبایی خاص خود را دارد، در این مدل مو سعی بر این است تا با فر دادن قسمت‌های انتهای مو، حالتی زیبا و شیک در ذهن تداعی شود.

برای فِر انتهای مو وسواس زیادی به خرج‌ ندهید و سعی کنید فر معمولی و ساده‌ای داشته باشد، اما گیسوان خود را باید به گونه‌ای فر دهید که در طول روز حالت خود را حفظ کنند. اگر هم احساس کردید فر موهای شما حالت اول خود را از دست داده، موها را کمی خیس کنید انگشتان خود را به موس مو آغشته کرده و با پیچش کمی در میان موها بکشید.

۴- باز کردن فرق سر به راست یا چپ

باز کردن فرق سر به راست یا چپ

این مدل مو در کنار زیبایی که دارد بسیار ساده است و کافی است تا قسمت زیادی از موهای خود را به سمت راست یا چپ فرق باز کنید. مجعد کردن قسمت انتهایی مو نیز برازنده این مدل است.

در این مدل مو اگر گوش‌های شما دیده می‌شود سعی کنید از گوشواره برای زینت گوش‌ها کمک بگیرید.

۵- مدل موی پیکسی

مدل موی پیکسی

هزار سال هم که از برخی مدل‌های مو بگذرد، زیبایی آن‌ها کم فروغ نخواهد شد. مدل موی پیکسی، یکی از همان مدل‌های مو است که از دهه ۵۰ میلادی توسط بازیگران بنام آن زمان به نمایش گذاشته شد و اکنون یک بار دیگر در زمستان ۲۰۱۸ بر سر زبان‌ها افتاده است.

در این مدل مو که دست‌کمی از مدل‌های مردانه ندارد، موها تا حد ممکن کوتاه شده و طره‌ای از گیسوان، روی پیشانی قرار می‌گیرد. رنگ‌ موهای مختلفی برازنده مدل پیکسی است و آشفتگی و پریشانی گیسوان، این مدل را امروزی‌تر می‌کند.

۶- مدل موی کاره گراجویِت (Graduated Carre)

 مدل موی کاره گراجویِت

انصافاً باید گفت کوتاهی مو تا روی شانه در مدل‌های موی ۲۰۱۸ حسابی طرفدار دارد و در این مدل مو نیز با گیسوان کوتاهی سروکار داریم که تا روی شانه قرار می‌گیرند. این مدل زیبایی خاص خود را دارد به شرط اینکه موها به میزان خیلی کمی موج‌دار و درهم حالت بگیرند.

ممکن است موج‌دار کردن موها مقداری زمان‌بر باشد اما مطمئن باشید ارزش جلوه‌ای که به گیسوان شما می‌دهد را خواهد داشت.

۷- مدل موی کاره بلند (Long Carre)

مدل موی کاره بلند

همان‌گونه که اشاره شد بیشتر مدل موهای زمستان ۲۰۱۸ از بین مدل‌های کوتاه انتخاب شده‌اند اما اگر از آن دسته بانوانی هستید که موهای بلند را ترجیح می‌دهند مدل موی کاره بلند گزینه مناسبی برای شما است.

این مدل که با رنگ و حالت‌های مختلف مو هماهنگی خوبی دارد را می‌توان در حالت ساده و صاف درست کرد یا اینکه با فر دادن قسمت پایین مو ظاهری جذاب و سرکش را ایجاد نمود.

۸- پیتاژ موهای بلند

پیتاژ موهای بلند

پیتاژ مو باعث می‌شود گیسوان کمند شما حالتی جذاب و دلبرانه پیدا کند. پیشنهاد می‌کنیم برای پیتاژ مو به آرایشگر خود بگویید نوع موهای شما را در نظر داشته باشد تا از این طریق مدلی جذاب را انتخاب کنید.

سعی کنید در این مدل، موهای شما به صورت یکسان در تمامی قسمت‌ها پیتاژ داشته باشد. نازک کردن موها در پیتاژ باعث کم شدن حجم موهای شما می‌شود و پیچ‌وتاب، کمند گیسوان را جذاب‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین مدل مو برای صورت شما کدام است؟

در این قسمت به پایان مدل‌های موی زمستان ۲۰۱۸ رسیدیم، همان‌گونه که در جریان قرار گرفتید زمستان امسال مدل‌های ساده و زیبایی مد شده است که به راحتی می‌توانید آن‌ها را حالت دهید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم مدل موی زیبایی را برازنده زمستان امسال می‌دانید این مدل مو را با ما و سایر کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع: Afmu دیدگاه‌ها 8764بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه