تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

بهترین سایه بهاری برای رنگ‌ چشم‌های مختلف کدام است؟

زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
بهترین سایه بهاری برای رنگ‌ چشم‌های مختلف کدام است؟

سرانجام بهار دلنشین از راه رسید! گروه اُردمی شکوفایی دوباره طبیعت و فرارسیدن نوروز را به شما همراهان صمیمی شادباش می‌گوید. در این فصل دلنواز که بازار دید و بازدیدهای عید گرم است، شما هم مثل طبیعت به دنبال رنگ‌های جدید در آرایش خود هستید؟ ایده‌‌آل‌‌ترین نوع آرایش، نوعی است که با فرم چهره و رنگ چشم و پوست هر فرد هماهنگی کامل داشته باشد. متاسفانه آرایش کردن نسخه واحدی نیست که یک نوع آن برای همه افراد مناسب باشد. این حقیقت در مورد آرایش چشم بیشتر مصداق دارد.

صدها نوع رنگ سایه، ترکیب و بافت وجود دارند اما ممکن است فقط یک نوع آن به رنگ چشم شما بیاید و از آنجا که چشم واضح‌‌ترین عضو صورت ماست، دوست داریم زیبایی آن را نشان دهیم، درست است؟ بنابراین در همین راستا رنگ‌‌های متناسب با چشم‌‌های مختلف را برای شما آورده‌‌ایم. پس می‌‌توانید به سراغ مناسب‌‌ترین رنگ سایه برای خودتان بروید. دنیا زیباتر از آن چیزی‌‌ست که فکرش را می‌‌کنیم…

چشم‌‌های آبی…

سایه چشم مناسب رنگ چشم آبیرنگ آبی چشم، اولین چیزی‌‌ست که در صورت یک فرد بور دیده می‌‌شود. پیشنهاد ما برای آرایش به شما سایه‌های دودی قهوه‌‌ای و گرم است تا تضاد آن با رنگ چشم، چشمان شهلای شما را جذاب‌‌تر کند.

چشم‌‌های عسلی…

سایه چشم مناسب رنگ چشم عسلیاین نوع رنگ نه کاملا قهوه‌‌ای و نه کاملا سبز است بلکه ترکیبی از هر دو است. این چشم‌‌های خوش‌شانس با دو نوع رنگ، را می‌‌توانید با رنگ‌‌هایی از سبز تا قهوه‌‌ای آرایش کنید.

چشمهای قهوه‌‌ای…

سایه چشم مناسب رنگ چشم قهوه‌ایاین رنگ چشم را می‌‌توانید با رنگ‌‌های گرم جذاب‌‌تر کنید. با قهوه‌‌ای خنثی و خاکی به عنوان پایه شروع کنید و روی آن سایه براق بزنید تا چشم شما را درخشان‌‌تر و برجسته‌‌تر کند.

چشم‌‌های سبز…

سایه چشم مناسب رنگ چشم سبزاین چشم‌‌های زمردین را باید به خوبی به نمایش بگذارید. می‌‌توانید آن‌‌ها را با رنگ نارنجی آرایش کنید. به یاد داشته باشید رنگ سایه را به خوبی پخش کنید تا حالت دودی آن بیش‌‌تر شود و از تجمع رنگ در یک ناحیه پرهیز کنید.

مطالعه مقالات دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی که در همین رابطه بوده و قبلا منتشر شده‌اند را به شما همراهان گرامی توصیه می‌کنیم و پذیرای نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم:

منبع: Makeup دیدگاه‌ها 4268بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه