تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

بررسی مهمترین ترکیبات بهترین کرم های دور چشم و نکات کاربردی آن

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
بررسی مهمترین ترکیبات بهترین کرم های دور چشم و نکات کاربردی آن

شاید شما هم با ما هم‌عقیده باشید که هر کرمی را نمی‌شود برای پوست اطراف چشم انتخاب کرد و باید حتماً سراغ بهترین کرم دور چشم را بگیریم. حساسیت پوست دور چشم، خرید کرم دور چشم را نسبت به دیگر کرم ها سخت‌تر کرده است. تنوع محصولات موجود در بازار نیز به این مشکل دامن زده است. افراد زیادی را سراغ داریم که برای خرید کرم دور چشم سردرگم شده‌‌اند. به‌‌همین منظور در ادامه از مهمترین ترکیبات بهترین کرم های دور چشم می‌گوییم تا به کمک آن‌ها محصول مناسبی بخرید. پس با ما همراه باشید.

راز جوان ماندن پوست دور چشم

راز جوان ماندن پوست دور چشمپوست دور چشم نسبت به دیگر قسمت های پوست نیاز شدیدی به آبرسانی دارد. از آنجایی که پوست این ناحیه ضخامت کمتری دارد، باید بیشتر مواظب آن بود. در نتیجه برای آبرسانی تمام‌و‌کمال این ناحیه باید از کرم های مخصوص کمک بگیرید. این کرم ها باید در کنار مواد آبرسان، دارای ترکیبات ضدپیری نیز باشند و نه‌تنها چین و چروک ها را از بین ببرند، بلکه بافت پوست دور چشم را قوام بخشند و آن را روشن و شاداب کنند. درنتیجه برای خرید کرم دور چشم باید حتماً دور کرم هایی که در آن‌ها خوشبو‌ کننده های شیمیایی و الکل استفاده شده را خط بکشید. از طرف دیگر بهترین کرم دور چشم نباید در محفظه‌های شیشه‌ای فروخته‌شوند؛ چراکه نور و هوا اثربخشی این‌ کرم ها را کاهش می‌دهد.

مهمترین ترکیبات بهترین کرم های دور چشم

  • ترکیبات پر‌کننده پوست

گذشت زمان و پرتوهای خورشید ترکیبات پرکننده پوست را از بین می‌برند. بنابراین باید کرمی خریداری کنید که جایگزینی مناسب برای این مواد داشته باشد. در نتیجه بهتر است در ترکیبات بهترین کرم دور چشم از موادی مانند پپتیدها (peptides)، سرامید‌ها (ceramides) و اسید هیالورونیک (hyaluronic acid) استفاده شده باشد. این ترکیبات خاصیت آبرسانی دارند و پوست را قوام می‌دهند تا چین و چروک های دور چشم کاهش پیدا کند.

  • ترکیبات بازسازی کننده پوست

پوست دور چشم همانند دیگر ارگان‌های بدن نیاز به بازسازی دارد و باید تقویت شود. در این زمینه نیز به ترکیباتی مانند سرامید‌ها و پپتید‌ها می‌توانید اعتماد کنید. از طرف دیگر پیشنهاد می‌کنیم کرمی بخرید که سرشار از رتینول (retinol) و نیاسینامید (niacinamide) باشد. اثربخشی ضدپیری این ترکیبات اثبات شده است. این ترکیبات ضمن بازسازی پوست، بافت دور چشم را جوان و شاداب نشان می‌دهند.

  • آنتی اکسیدان ها

برای ازبین‌بردن آثار ناشی از آلودگی های محیطی باید کرم دور چشمی خریداری کنید که دارای آنتی اکسیدان ها باشد. این ترکیبات چین و چروک ها را نیز کاهش می‌‌دهند و از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می‌کنند. پس آنتی اکسیدان ها یکی از مهمترین ترکیبات بهترین کرم دور چشم محسوب می‌شوند.

نکات مهم درباره کرم دور چشم

نکات مهم درباره کرم دور چشم

  1. موادی که در بالا به آن‌ها اشاره شد ازجمله مهمترین ترکیبات بهترین کرم های دور چشم هستند. اگر کرمی با تمامی این مواد پیدا نکردید، پیشنهاد می‌‌کنیم ۲ کرم خریداری کنید که دارای این ترکیبات باشند و نقش مکمل یکدیگر را در رسیدگی به پوست دور چشم ایفا کنند. برای نمونه می‌توانید یک ژل دور چشم خریداری کنید که ترکیبات رقیق‌تری دارد و استفاده آن در زیر آرایش مشکلی ایجاد نمی‌کند و شب‌ها نیز از یک کرم دور چشم با قابلیت آبرسانی قوی استفاده کنید. اگر هم بتوانید با توجه به توضیحاتی که دادیم بهترین کرم دور چشم را با ترکیباتی رقیق‌ و نامتراکم پیدا کنید، باخیال راحت می‌توانید آبرسانی و بازسازی پوست دور چشم را به این کرم بسپارید.
  2. به آن دسته از افرادی که گرفتار سیاهی و پف زیر چشم هستند نیز پیشنهاد می‌کنیم کرم دور چشمی خریداری کنند که دارای ترکیباتی برای رفع این عارضه ها باشد.
  3. افرادی که سن‌وسالی از آن‌ها گذشته و چین و چروک های عمیقی دارند، بهتر است دنبال کرم هایی با مقدار بیشتری سرامید، ویتامین‌ C و رتینول باشند. مقدار بیشتر این ترکیبات از اثربخشی قوی‌تر کرم برای ازبین‌بردن چین و چروک ها حکایت دارد.
  4. دقت داشته باشید که حتی بهترین کرم دور چشم هم از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت نمی‌کند و در کنار خرید کرم دور چشم بهتر است حتماً صبح‌ها ضد آفتاب مخصوص دور چشم بزنید. مرطوب کننده های دور چشمی که دارای ضد آفتاب هستند نیز گزینه‌ی خوبی برای محافظت پوست دور چشم در برابر نور خورشید به حساب می‌آیند. پس اگر در ترکیبات بهترین کرم دور چشم نیز فیلترهای مراقبت از نور خورشید باشد، بهتر است.

راهنمای خرید اینترنتی بهترین کرم دور چشم

خرید اینترنتی کرم دور چشم از اردمیامیدواریم با توضیحاتی که درباره‌ی مهمترین ترکیبات بهترین کرم دور چشم دادیم راحت‌تر از همیشه بتوانید محصول مدنظر خود را خریداری کنید. برای اینکه‌ کار شما را راحت‌تر کنیم پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید و از میان برندهایی که با وسواس انتخاب‌ کرده‌ایم، یک کرم دور چشم عالی بخرید. در ادامه خواندن مقاله‌ی «بهترین روش استفاده از کرم دور چشم» خالی از لطف نیست. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر تاکنون کرم های مختلفی را امتحان کرده‌اید و تجربه‌های سودمندی در این زمینه دارید، برای ما و دیگر خواننده‌های اردمی از این تجربه‌ها بگویید.

منبع: Paulaschoice دیدگاه‌ها 8003بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه