تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آیا با انواع ناخن مصنوعی آشنا هستید؟

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
آیا با انواع ناخن مصنوعی آشنا هستید؟

انواع ناخن مصنوعی به ظاهر ناخن طبیعی شما حالت می‌دهند و به زیبایی بیشتر ناخن‌ها کمک می‌کنند. از طرف دیگر، ناخن‌های مصنوعی به راحتی نمی‌شکنند و لب پریده نمی‌شوند. مجموع این موارد باعث شده‌اند تا ناخن مصنوعی، برای بانوانی که به دلیل انجام کارهای منزل همیشه ناخن‌هایشان می‌شکند، انتخاب مناسبی باشد. از طرفی انواع ناخن مصنوعی این قابلیت را دارند که روی آن‌ها از لاک مات یا لاک براق با طراحی منحصربه‌فرد استفاده شود. برای انتخاب بهترین ناخن مصنوعی نیز باید مانند سایر محصولات آرایشی، وسواس زیادی به خرج دهید؛ به همین دلیل بهتر است قبل از خرید ناخن مصنوعی، با انواع آن آشنا باشید.

ناخن اکریلیک

ناخن اکریلیک

در بین انواع ناخن‌ مصنوعی موجود در بازار، ناخن‌هایی از که ترکیبات اکریلیک ساخته می‌شوند را می‌توان در گروه قوی‌ترین ناخن‌های مصنوعی قرار داد. لبه ناخن‌ مصنوعی اکریلیک به این راحتی‌ها نمی‌شکند و برای خانم‌هایی که زندگی پرتحرکی دارند توصیه می‌شود. مونومر، اکریلیک مایع، پلیمر و اکریلیک پودر شده، موادی هستند که در ساخت ناخن اکریلیک استفاده می‌شوند.

ناخن اکریلیک مزیت دیگری هم دارد و این مزیت، ارزان قیمت بودن این گونه ناخن مصنوعی ها است. نقطه ضعف ناخن مصنوعی اکریلیک این است که باید هر دو تا سه هفته (متناسب با میزان رشد ناخن‌هایتان) به آن‌ها رسیدگی کنید.

ناخن مصنوعی ژله ای

ناخن مصنوعی ژله ای

ناخن مصنوعی ژله ای نوع دیگری از انواع ناخن مصنوعی را تشکیل می‌دهد که این روزها طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. در ساخت این ناخن‌‌ها هم اکریلیک به کار رفته است؛ اما این اکریلیک حالت ژله ای دارد و پس از قرار گرفتن روی ناخن، توسط اشعه فرابنفش سخت و سفت می‌شود.

لازم به ذکر است که ناخن های ژله ای به اندازه‌ ناخن های اکریلیک معمولی مقاومت ندارند و در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم خانم‌هایی سراغ این ناخن مصنوعی ها بروند که فعالیت زیادی در روز ندارند و از انگشتان خود زیاد کار نمی‌کشند.

ناخن مصنوعی ژله ای به لحاظ زیبایی‌شناختی برتری‌هایی دارد و ظاهر طبیعی به انگشتان می‌دهد. از طرف دیگر در اثر رشد ناخن‌ طبیعی دست، نیاز زیادی به رسیدگی ندارید؛ کافی است به کمک انواع لاک مات یا براق ظاهر ناخن‌های خود را آراسنه کنید.

ناخن مصنوعی ابریشمی

ناخن ابریشمی

گونه‌ای دیگر از انواع ناخن مصنوعی را ناخن‌هایی تشکیل می‌‌دهند که در ساخت آنها از ابریشم، ‌کتان، فایبرگلاس یا کاغذ استفاده شده است، این ناخن‌‌ مصنوعی ها به لحاظ ساختار، بسیار باریک و نازک هستند و به راحتی روی ناخن طبیعی قرار گرفته و حالت داده می‌شوند. این امر باعث شده تا از لحاظ ظاهری بین این دسته از ناخن‌ مصنوعی ها و ناخن طبیعی دست، تفاوت کمی وجود داشته باشد.

به همین دلیل، این نوع از ناخن مصنوعی ها به بانوانی که به دنبال ناخن های باریک و ظریف هستند توصیه می‌شود.

ناخن مصنوعی سولار

ناخن مصنوعی خورشیدی

دسته آخر انواع ناخن مصنوعی، ناخن مصنوعی سولار است. این ناخن‌های مصنوعی مقاومت بسیار خوبی دارند و به این لحاظ می‌توان آن‌ها را در کنار ناخن‌ مصنوعی اکریلیک قرار دارد. بنابراین، این نوع ناخن مصنوعی را با توجه به استحکامی که دارند می‌توان برای بانوانی پیشنهاد کرد که زندگی فعال و پرتحرکی دارند.

ناخن مصنوعی سولار به لحاظ ظاهر،‌ همانند مانیکور فرنچ است. فرنچ ناخن سال‌هاست در بین خانم‌های خوش‌سلیقه مد شده و از ابداعات فرانسوی‌ها است. پیشنهاد می‌کنیم گاهی برای تنوع هم که شده، روی ناخن مصنوعی سولار خود یک لایه لاک مات تیره بزنید. لاک مات تیره جذابیت خاصی به دستان زیبای شما می‌دهد.

نکات مهم در انتخاب بهترین ناخن مصنوعی

هزینه مراقبت از کاشت ناخن بالاست

  • نکته مثبت تمامی ناخن‌‌های مصنوعی دوام و استقامت بالای این ناخن‌ها است، از طرف دیگر به راحتی می‌توانید روی انواع ناخن مصنوعی را لاک مات یا براق بزنید و به حالت دلخواه شکل دهید.
  • کاشت ناخن مصنوعی، نکات منفی نیز دارد که از آن جمله می‌توان به هزینه‌ بالای نگه‌داری و رسیدگی به انواع ناخن مصنوعی اشاره کرد.
  • در حین فرآیند کاشت ناخن مصنوعی ممکن است پوست انگشت دست به عارضه‌های پوستی نظیر عفونت‌های قارچی دچار شود.
  • ممکن است فرد به مواد ناخن مصنوعی حساسیت داشته باشد.
  • در نهایت باید گفت بسته به سلیقه و نیازی که دارید، از رسیدگی به ناخن‌ مصنوعی که انتخاب کرده‌اید غافل نشوید. در این زمینه روغن‌ کوتیکول (به دلیل ترکیبات شیمیایی مفیدی که دارد) از شکستگی ناخن‌های مصنوعی جلوگیری می‌کند. ترک خوردن کوتیکول نیز ممکن است به عفونت‌های قارچی منجر شود.

کاشت ناخن مصنوعی ظرافت زیادی را می‌طلبد، با این حساب اگر نکته‌ای در خصوص انواع ناخن مصنوعی در ذهن شماست که ما به آن اشاره نکردیم، در قسمت نظرات، ما و سایر کاربران را از این نکته‌‌ها باخبر سازید. از طرفی امکان دارد مطالعه مقاله ۸ روش انتخاب لاک مناسب برای موقعیت های مختلف که قبلاً در بلاگ تخصصی اُردمی منتشر شده، برای شما خالی از لطف نباشد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای خرید ست لوازم آرایش ناخن خود شامل انواع ناخن مصنوعی، لاک مات و براق، خشک کننده لاک، تاپ کت و بیس کت، برق ناخن و دیگر محصولات مراقبت از ناخن به فروشگاه اینترنتی اُردمی مراجعه کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، باکیفیت‌ترین محصولات از برندهای معتبر را با بهترین قیمت خریداری کنید.

منبع: Wisegeek ۱۰ دیدگاه 87342بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. سلام ببخشید من انگشت آخر دستام فاقد ناخن هست و میخواستم ناخن مصنوعی رو روی انگشتم(پوست)بچسبونم
    آیا چسبی هست که روی پوستم براحتی ناخن رو بچسبونه؟
    و اینکه لطفا ناخن و چسب مورد نظرتون رو بهم معرفی کنید تا تهیه کنم
    با تشکر فراوان?

    • درود به شما فرزانه عزیز

      تمام چسب‌های موجود در بازار برای چسباندن ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی ساخته شده‌اند نه پوست.
      بنابراین از انجام دادن این کار خودداری کنید چون ممکن است مواد تشکیل دهنده چسب ‌ها به هیچ وجه مناسب پوست شما نباشند.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  2. سلام وقت بخیر.
    راهی هست که بشه ناخن های بی‌شکل رو، زیباسازی کرد؟ (به‌جز کاشت ناخن)
    چون من برام مهمه بتونم وضو بگیرم

    • درود به شما عاطفه عزیز

      شما می‌توانید از محصول تقویت ناخن روسپینا استفاده کنید و برای فرم‌دادن به ناخن‌هایتان مانیکور انجام دهید.
      البته بهتر است برای این‌کار به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید تا با ابزار مخصوصی که در دست دارند به ناخن‌های شما شکل و فرم دلخواهتان را بدهند.

      محصول پیشنهادی:
      محلول تقویت کننده ناخن پلاس Rospina

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  3. اینا رو که خودمون می‌دونیم باو خیلی ساده‌اس.

    • درود به شما هستی عزیز?

      مقالات تخصصی‌تری در همین زمینه در بلاگ اردمی وجود داره؛ فقط کافیه عنوان موردنظرتون رو جستجو کرده و مطالعه بفرمایید.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  4. من یه ناخن میخوام که دخترانه باشه و خیلی خیلی زیاد بلند نباشه و در حد متوسط باشه و بدون لاک باشه تا خودم لاک بزنم … مقاومت خوبی داشته باشه و در آوردنش ناخن م و خراب نکنه..
    میشه بهم کمک کنین و پیشنهادی بدیم که این خصوصیات و داشته باشه ??

  5. من یه ناخن میخوام که دخترانه باشه و خیلی خیلی بلند نباشه و در حد متوسط باشه.. بدون لاک باشه تا خودم لاک بزنم.. خ

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه